ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Παράδοξα (?) ή μιά υπερβατική εμπειρία..

Πρίν απο κάποια χρόνια, είχα  μία φίλη που ασχολείτο με την μαντεία..
ήταν παράξενος άνθρωπος για τους άλλους μα όχι για μένα..

την προσκαλούσα να έρθει κι εκείνη στο σπίτι μου μα δέν ερχόταν..
πρωί ερχόταν αλλά τότε είχα πολλές δουλειές και δέν βρισκόμασταν τακτικά..
κι όταν της έλεγα να έρθει κάποιο απόγευμα, εκείνη αρνιόταν..
πάντα έβρισκε κάποια δικαιολογία να μην έρθει..

οπότε πήγαινα εγώ..
απόσταση περίπου 10-12 χιλιόμετρα απο το σπίτι μου..

κάναμε καλή παρέα και είχαμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα..
(γι αυτό την είχαν για τρελή κι εκείνη)

ένα βράδυ που είχα πάει σπίτι της, της ζήτησα με επιμονή να έρθει εκείνη την επόμενη μέρα..
μου είπε οτι δέν βλέπει καλά το βράδυ και γι αυτό δέν οδηγεί..
εγώ κατάλαβα οτι λέει ψέματα βέβαια και δέν θέλησα να την πιέσω άλλο..
όταν φτάσαμε στην πόρτα για να φύγω, μου ζήτησε μία χάρη..

"Τάσο, όταν περάσεις απο το δάσος του Κ. σε παρακαλώ να μην τρέχεις"
"γιατί;" την ρώτησα..
"επειδή υπάρχουν κάποιες οντότητες τα βράδια που ταράζονται όταν βλέπουν αυτοκίνητα και κάποιες φορές μπορεί να χτυπήσεις καμία" ήταν η απάντηση της..

της υποσχέθηκα λοιπόν οτι δέν θα τρέχω και θα οδηγώ σαν να κάνω μία απολαυστική βόλτα στο δάσος να αναπνέω οξυγόνο και να ευχαριστιέμαι την διαδρομή..

έτσι κι έγινε..

μπήκα στο δάσος του Κ. και ρολάριζα απολαυστικά την διαδρομή σκεπτόμενος τα λόγια της φίλης μου..
μα φτάνοντας σε ένα γεφυράκι, μου εμφανίστηκε μιά οντότητα..!
ένα φώς που ήρθε και αιωρείτο στην θέση του συνοδηγού στο ύψος του κεφαλιού μου..

εγώ δέν ξαφνιάστηκα λόγω πολλών "παράξενων" εμπειριών που είχα στο παρελθόν..
μονάχα ένα χαμόγελο είχα μέχρι τα αυτιά..

απερίγραπτη εμπειρία..
απερίγραπτα συναισθήματα..

το φώς αυτό, ήταν σαν ένα άστρο που βλέπουμε στον ουρανό, μα είχε ακτίνες ολόγυρα..
και ήταν σε μέγεθος ενός μήλου..

ήρθε κι εγώ αισθανόμουν Αρμονία, Γαλήνη και Πληρότητα..

στάθηκε για 1 λεπτό περίπου (αν δέν έχασα την αίσθηση του χρόνου) και μετά με  μιά κίνηση καμπύλη και ανοδική, βγήκε απο το αυτοκίνητο και χάθηκε ψηλά..
η φωτό απο εδώ






η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη στην Μ, κλικ εδώ που με παρέσυρε να διηγηθώ κάποια σουρεάλ ιστορία..

μονάχα που είναι πέρα για πέρα αληθινή, όπως και πολλές άλλες που ίσως κάποτε να πώ..













storyteller

44 σχόλια:

Καλυψώ είπε...

καλημερα καλημερα

χμ..εγω τωρα γιατι νομιζω πως αυτην την ιστορια την εχω ακουσει
σε απευθειας μεταδοση..:D:)

αλλοι στην θεση σου
θα ειχαν κατατρομαξει..
ομως..
ελαχιστοι..σαν εσενα
που ειναι "υποψιασμενοι"
δεν...

ειναι ενα χαρισμα να μπορεις
να "βλεπεις"..να "νιωθεις"
περα απο το "βεβαιο"..το υπαρκτο..

τα σεβη μου!

~reflection~ είπε...

Κι εγώ αναρωτιέμαι αυτόν τον καιρό:

"Από πού ξεπήδησαν όλα αυτά???..."...

αποκυήματα της φαντασίας από μία έντονη αυθυποβολή?..

αντικατοπτρισμοί κάποιου άλλου κοσμου που αφηνει σκιές παραξενων όντων να εισχωρήσουν στη δική μας διάσταση?...

Κάποια ερωτήματα απλά μενουν αναπάντητα...
και η Μαγεία που εκπέμπουν διαιωνίζεται ανα τους αιώνες...

Φιλιά καλημέρας..

Menia είπε...

δεν ξέρω αν είναι χάρισμα τελικά. μήπως είναι καλύτερα να καθόμαστε στην ησυχία μας, χωρίς να νιώθουμε επιθέσεις και να βλέπουμε περίεργα στοιχειακά?
Δεν ξέρω...
Θέλω πολύ όμως να διαβάσω και άλλες τέτοιες εμπειρίες που είχες

Γλυκές καλημέρες αγαπητέ Ευρύνοε!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια εμπειρία... τόσο που ξεπερνά την σούρεαλ και αγγίζει το υπερβατικό...

Και εγώ τέτοιες "τρελές" φίλες έχω, με κούφαναν το καλοκαίρι... επανωτά η μία πίσω από την άλλη...

Καλημέρεςςςςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΡΥΝΟΕ...ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΗΓΗΘΕΙς ΚΙ ΑΛΛΕς ΠΑΡΟΜΟΙΕς,ΜΙΑς ΚΑΙ ΩΣ ΕΥΡΥΝΟΥς ΜΠΟΡΕΙς ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙς ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥς ΚΟΣΜΟΥς...

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

λές να στην έχω πεί προσωπικά;

έχω αδύνατη μνήμη ως γνωστόν..
είναι το τίμημα πολλών εμπειριών..
ξοδεύω μνήμη μόνο για να μην ξεχνώ τα περίεργα και δυνατά που μου έχουν συμβεί..

πιθανόν να τρόμαζε κάποιος άλλος..
όπως διάβασα μία ιστορία πρίν μέρες σε κάποιο ιστολόγιο που κάποιος είδε μέσα σε δάσος 2 Σάτυρους (!) και πάγωσε το αίμα του..
εγώ μάλλον θα τους μιλούσα..

όμως ο άνθρωπος εξηγούσε οτι ήταν πρώτη φορά που του συνέβει κάτι τέτοιο..

όταν σου συμβούν πολλά τέτοια περιστατικά, δέν είσαι "υποψιασμένος" αλλά απλώς το ζείς ως ένα απόλυτα φυσικό-φυσιολογικό γεγονός..

νιώθω ευτυχής που μου έχουν έρθει αυτά τα δώρα..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Κάκια

απο πού ξεπήδησαν;
βλέπεις κι εσύ σποραδικά παρόμοια θέματα;
δέν είναι αυθυποβολή, δέν είναι φαντασία..
εκτός αν γίνουμε απόλυτοι που λέει οτι υπάρχει ότι βλέπει ο καθένας μας και η πραγματικότητα είναι παράγωγο του μυαλού μας με ότι αυτό σημαίνει..

κάποια ερωτήματα δέν παραμένουν αναπάντητα αν αρκείσαι στις απαντήσεις που σου δίνονται..
πάντα θα υπάρχουν αναπάντητα αν ψάχνεις περισσότερο απο αυτά "που φτάνεις"..

Μαγεία στα πολύ παλιά χρόνια σήμαινε Γνώση..

ασπασμοί καλησπέρας :)

Ευρύνοος είπε...

Μ.

προσωπικά το θεωρώ χάρισμα..
η μετάβαση είναι δύσκολη τον πρώτο καιρό..
μετά είναι ευτυχία, αφού ως τέτοια την λαμβάνω..
και πίστεψέ με, στην αρχή είχα πολύ δυσάρεστες συναντήσεις..

κάποια στιγμή ίσως να ξαναπώ άλλες ιστορίες μου..
(αν και έχω ήδη πεί κάποιες ακόμη σε αυτό το ιστολόγιο..βλέπε Πλάτανος)

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

ελπίζω να μην με επιπλήξει η φίλη new-girl-on-the-blog για την επιλογή μου..

σουρεάλ δέν ξέρω αν είναι αλλά είναι ένα αληθινό γεγονός που μου συνέβει πρίν κάμποσα χρόνια..
όπως και πολλά άλλα..

καλησπέρεςςςςςςςςςςς

Ευρύνοος είπε...

Φωτεινή

μπορώ να πώ οτι είναι όμορφη εμπειρία..
υπήρξαν πάντως και πιό δυνατές και όμορφες..

στο μέλλον θα το κάνω.. να διηγηθώ κι άλλες..

(το όνομα είναι ότι δηλώνει, έχω το μυαλό μου ανοικτό ώστε να μπορώ να τα βλέπω)..

να είσαι καλά, καλησπέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν σχεδόν βέβαιη ότι η ιστορία σου θα ήταν εμπειρία κάπως...εξω-πραγματική, μα αληθινή!!

Ήσουν τυχερός, ε;
(..στη σκέψη μου βέβαια τριγυρνάει η δική μου "παγωμάρα" μπροστά σε κάτι τέτοιο..άσε που αν με είχαν "προειδοποιήσει" ούτε που θα περνούσα από κει, όντας μη εξοικειωμένη με τέτοια συμβάντα!)

Ξέρω πως θα ΄χεις κι άλλα τέτοια να μας εξιστορίσεις..(να περιμένω;)!

Ευχαριστώ, Τ.!
Καλησπέρα!
:-)

(..μα ήταν δυνατόν να επιπλήξω ποτέ εσένα;;;;)

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog

Όπως είπα πρίν, δέν ξέρω κατα πόσο είναι σουρεάλ η ιστορία μου..
πάντως είναι όπως συνηθίζουν να ονομάζουν "μεταφυσική", αν και εγώ έχω την άποψη πως απλώς δέν έχουμε εξηγήσει ακόμη κάποια πράγματα με τις επιστήμες..
όπως και υπάρχουν κάποια άλλα που δέν θα εξηγηθούν ποτέ, διότι έτσι πρέπει να μείνουν και οι αισθήσεις και η ανθρώπινη νόηση δέν μπορούν να φτάσουν..

ναι λοιπόν, είμαι τυχερός..
είναι πολλά τα οποία έχω βιώσει..
δώρα απο ψηλά (όπως βουτιά απο ψηλά:)

μα δέν είναι τίποτε τρομακτικό..
μιά υπέροχη λάμψη να στέκεται αιωρούμενη δίπλα σου!!!!!!!

να περιμένεις λοιπόν :)

θα πώ κι άλλα όταν αισθανθώ έτοιμος και περισσότερο όταν εσείς που με διαβάζετε είστε έτοιμοι :)

εγώ ευχαριστώ που έγινες αιτία για να ομολογήσω μιά εμπειρία μου!

καλησπέρα, Μ.!
:-)

zeidoron dtsoukas είπε...

"...έχω το μυαλό μου ανοικτό ώστε να μπορώ να τα βλέπω"!
Αγαπητέ Τάσο κρατάω αυτή την απάντησή σου στη Φωτεινή και τώρα που ξεκίνησες τις αφηγήσεις των εμπειριών σου περιμένω να διαβάσω κι άλλες.Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

ria είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

έτσι λειτουργώ πολλά χρόνια τώρα..

(πάντως χρειάστηκα μία γερή κλωτσιά για να ενεργοποιηθώ)..

έχω γράψει κι άλλες όπως είπα πρίν, (βλέπε Πλάτανος στις ετικέτες αναρτήσεων) και σιγά σιγά θα ξαναγράψω κι άλλες..

ξέρεις, όταν έχεις έναν "τίτλο", δέν σε νοιάζει πλέον τι θα σκεφτεί ο άλλος που θα το διαβάσει..
οπότε η μισή ντροπή δική μου η άλλη μισή εκείνου που δέν πιστεύει..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

ria

φαντάσου οτι δέν είναι και η πιό extreme που έζησα!!

προσεχώς θα πώ κι άλλα..

to alataki είπε...

Μη με τρελαίνεις τώρα, πρέπει να σου στείλω μέιλ τελικά...

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

δέν ξέρω πώς σε τρελαίνω..
γράφω πάντα βιωματικά..

στείλτο ντέ..

καλησπέρα σου :)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

θα σου εξομολογηθω κατι λοιπον μετα απο αυτη την ιστορια που διαβασα...

οταν πρωτομπηκα στο blog σου ενιωσα αυτο το "χαρισμα" που εχεις...
εγω ακομα δεν ξερω αν ειναι "χαρισμα" 'η "καταρα"...
πολλες φορες το αισθανομαι υπεροχο και αλλες παλι το αισθανομαι βαρος που μου δημιουργει ασχημα συναισθηματα...
υπαρχουν ομορφες συναντησεις αλλα και μερικες ασχημες...
ευτυχως δεν ειχα πολλες ασχημες αλλα ηταν εντονες και με τρομαξαν αρκετα...

το μονο σιγουρο ειναι πως δεν το αφηνω να χαθει...
προσπαθω να το εξελιξω με καλο τροπο σε φωτεινη πορεια ετσι ωστε το συναισθημα της γαληνης να ειναι εκεινο που θα παραμεινει τελικα...

κι επειδη οπως λεω τιποτα δεν ειναι τυχαιο...
θελω να σε ευχαριστησω γιατι σημερα μεσα απο εδω πηρα μια απαντηση...δικη μου...
σε ευχαριστω που μοιραζεσαι την "τρελα" σου κι ετσι μερικοι απο εμας νιωθουμε πως αρχιζει να μεγαλωνει το παρεακι...

σε ευχαριστω!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Tι να σου πω βρε φίλε μου.....

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

χάρισμα είναι..
να το πιστέψεις..

μία φορά μονάχα με έβαλε σε "μπελάδες" αλλά κι αυτό είχε προφανώς τους λόγους του..
σαν να είσαι μικρό παιδάκι και ακουμπάς το αναμένο μάτι της κουζίνας..
το ξανακάνεις; δέν το ξανακάνεις..

πήρες απάντηση σε κάτι;
χαίρομαι γι αυτό..

δέν βαριέσαι.. εγώ τα λέω και δέν αλλάζει τίποτα στα βιώματα μου..
είτε κάποιος έχει άλλη άποψη είτε όχι..
σωστά;

να είσαι καλά κι εγώ ευχαριστώ που με "ακούς"..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

δέν είναι ανάγκη να πεί κανείς κάτι..
το γεγονός είναι γεγονός..

απο εκεί και πέρα, η συζήτηση μπορεί να έχει πολλούς δρόμους..

καλό βράδυ :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

μπα δεν είσαι τρελός
εγώ μια χαρά σε κόβω!
αλλά πάλι θα μου πεις συνάδελφος τρελή κι εγώ...

Greek Rose είπε...

Εγώ την βρίσκω σαν μια ενδιαφέρουσα κι ευχάριστη μεταφυσική εμπειρία και εσένα τυχερό που την βίωσες!

Καλημέρα Ευρύνοε!

akrat είπε...

ωωωωωωωωω
έμεινα έκπληκτος...

τι ήταν τούτο?

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η διάσταση είναι ορατή σε όποιον έχει τη διάθεση και τα μάτια να τη δει. Θεωρώ ότι χρειάζεται μεγάλος βαθμός νοητικής καθαρότητας και αισθαντικότητας. Δεν εκπλήσσομαι καθόλου για την ηρεμία και ασφάλεια που ένιωσες την ώρα του συμβάντος.

zoyzoy είπε...

Αν και πιστεύω στα μετα-φυσικά φαινόμενα εν τούτοις δεν έχω βιώσει κάτι ανάλογο.Θα το δεχόμουν ευχάριστα σίγουρα μα θα προβληματιζόμουν κιόλας!

Καλό σου βράδυ!

Βάσσια είπε...

Τάσο,

Ότι βλέπεις, βλέπουμε, δεν μας τρομάζει- αυτά που κρύβονται φοβάμαι.

Στα "ανοιχτά μάτια και σκέψη" δεν χωράει παρά μόνο "το τι μπορείς να δεις".

Φιλιά φίλε μου
Καλό βράδυ
:-)

SpIrToKoYto είπε...

Ευρυνοότατέ μου,
αλίμονο σε αυτόν που πιστεύει δογματικά στα ορατά και τα αυταπόδεικτα..
Το παράθυρο της γώσης παραμένει κλειστό όταν αποφασίσουμε πως απέναντί μας,ανοίγοντάς το, θα αντικρύσουμε γρίζους τοίχους...
τη καλησπέρα μου..-:))

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Δεν ξέρω αν θα ήθελα να ζήσω μια τέτοια εμπειρία.... Μου αρέσει όμως να ακούω τους άλλους να τις διηγούνται και μετά να τις μεταφέρω και εγώ!!!!!
Είναι πολύ σπουδαίο να φτάνεις σε τέτοια επίπεδα. Εγώ είμαι αρκετά της λογικής και του ρεαλισμού, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν πιστεύω ότι υπάρχουν.
Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά και στη Σαββίνα!!!!!

Ευρύνοος είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

έτσι..
οι συνάδελφοι καταλαβαινόμαστε :)

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

κι εγώ την βρίσκω κάπως έτσι..
αν και ο όρος "μεταφυσική" δέν είναι ο σωστότερος, ας την πούμε έτσι για να καταλαβαινόμαστε όλοι..

τυχερός, ναί..
έχω πολλά στο δισάκι μου.

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

akrat

ήταν μία υπέροχη στιγμή της ζωής μου..

προφανώς ήταν κάποια ευχάριστη οντότητα..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Χρωματιστή

κι εγώ το πιστεύω αυτό..
"σε όποιον έχει την διάθεση και τα μάτια να την δεί"

ούτε εγώ εκπλήσσομαι διότι έχω περάσει και καλύτερα ως και χειρότερα..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

εγώ πάλι έχω βιώσει όπως είπα πολλά απο αυτά και χαίρομαι γι αυτό..

δέν προβληματίζομαι πιά..
μετά απο τόσα..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

κάποια απο αυτά μας τρομάζουν..
αν διηγηθώ μιά άλλη ιστορία που βίωσα θα καταλάβεις..

φαντάσου οτι πέρασαν χρόνια που δέν τολμούσα να διηγηθώ εκείνη την ιστορία μου απο φόβο..

απο τότε βέβαια έγιναν πολλά..

κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου..

ασπασμοί, καλό βράδυ φίλη μου :-)

Ευρύνοος είπε...

SpIrToKoYto

έτσι..
λίγο περισσότερη ανοχή δέν βλάπτει..
πάντα άκουγα όσους είχαν να πούν περίεργες ιστορίες, διότι ποτέ δέν ξέρεις που θα πετύχεις την Αλήθεια..

ωραίο το παράδειγμα με το κλειστό παράθυρο..

να είσαι καλά, καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

για μία τέτοια δέν ξέρω..
για πολλές τι θα έλεγες;
:)

κι εγώ της λογικής είμαι αλλά όταν κάτι είναι ζωντανό και χειροπιαστό -έστω για λίγο- τότε απλά διαπιστώνω οτι υπάρχουν πολλά αόρατα γύρω μας που δέν μπορούμε για κάποιους λόγους να τα βλέπουμε συνεχώς..

καλησπέρα σου, ευχαριστούμε :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΗ ΑΥΤΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

Ευρύνοος είπε...

Σκρουτζάκο

φοβερή κι αληθινή..

καλό μήνα φίλε μου, να είσαι καλά :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Παράδοξο; δεν νομίζω..για ανθρώπους με ευαισθησία που δεν βλέπουν μόνο αυτά που φαίνονται αλλα και όσα εννοούνται!!
Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Παράξενη ιστορία...!

Ευρύνοος είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

πόσο μέσα στο μυαλό μου είσαι..!

ασπασμοί, καλό μήνα :)

Ευρύνοος είπε...

αστροφεγγιά

και όμορφη όμως..

καλημέρα και καλό μήνα :)

Blog Widget by LinkWithin