ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Ουρανός και παράδοξα..

Είναι διαπιστωμένο πως ό,τι είναι ψηλά, πολύ ψηλά, φαίνεται απο περισσότερα σημεία..

δηλαδή, το φεγγάρι, φαίνεται απο τον μισό πλανήτη..

έτσι ο Ουρανός, φαίνεται σε αρκετά μεγάλη απόσταση..
εννοώ οτι συγκεκριμένα σημεία του (ας τα πούμε γειτονιές) φαίνονται απο μεγάλες χιλιομετρικές εκτάσεις..

δηλαδή, την ίδια γειτονιά του Ουρανού θα δώ εγώ απο το Πόρτο Ράφτη ας πούμε, την ίδια γειτονιά και κάποιος στο Μαρκόπουλο ή το Κορωπί..

κι όμως αν κοιτάξουμε κάτι απο πολύ κοντά, είμαστε σίγουροι για την ύπαρξή του..
ας πούμε, ένα ποτήρι νερό..
το κρατάμε και το βλέπουμε..
αν είμαστε ένα χιλιόμετρο μακριά, δέν θα το βλέπουμε..

μα αν κάτι είναι μεγάλο.. πολύ μεγάλο, όσο μακριά και να είναι θα το δούμε..

έτσι ερχόμαστε στο παράδειγμα της Σελήνης ή του Ήλιου ακόμη..
όσο μακριά κι αν βρίσκονται απο εμάς τα βλέπουμε..

το παράδοξο της ιστορίας είναι ο Θεός..

πόσο μακριά είναι;
πόσο μεγάλος;
πόσο κοντά μας;
πόσοι τον βλέπουν;

και γιατί αυτοί εδώ τον βλέπουν με άλλα "μάτια" και "τρόπο";
υποτίθεται οτι είναι "φωτισμένοι" και "σοφοί"
φωτό απο εδώ
φωτό απο εδώ


να περιμένω απάντηση;
μάλλον όχι ε;



και τελικά, γιατί να υπάρχουν "αδιέξοδα"?




ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..














storyteller

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε μου φίλε,

τα αδιέξοδα ξεκινούν όταν επιχειρούμε να ψάξουμε την Αλήθεια έξω από εμάς. Ο Θεός είναι μέσα μας. Και όλοι μαζί, όλα τα "μέσα μας" προστιθέμενα, συνθέτουν την Αλήθεια. Οι "σοφοί" δε βλέπουν με άλλα μάτια. Απλώς, βλέπουν από μια διαφορετική οπτική γωνία το ίδιο πράγμα. Αλλά ξέρεις... Την καλύτερη και συνοπτικότερη θέα την έχεις από την κορυφή της Πυραμίδας...

Να 'σαι καλά.

ria είπε...

τα είπε όλα η τελευταία φωτογραφια!

D.Angel είπε...

Οδός ευτυχίας
αδιέξοδος!
Χμ....
Καλή Κυριακή εύχομαι!
Φιλιά πολλά

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

είναι αυτός που έφτιαξε τους δρόμους αυτός που όρισε και το αδιέξοδο
επιβιώνει από το τίμημα των διοδίων που εμείς του καταβάλουμε

ο ουρανός πάλι...

υγ: ποτέ δεν ξέρεις μπορεί η ευτυχία να περιμένει σε ένα αδιέξοδο

Ευρύνοος είπε...

Dionespa

οι "σοφοί" βλέπουν απο την ματιά του μαντριού κατά την ταπεινή μου άποψη..
το βλέπουμε άλλωστε με την "λιτότητα" που ζούν..
ένας πατριάρχης παράδειγμα, ζεί μεσα στην χλιδή, ενώ ένας μοναχός-ασκητής, στην στέρηση και την βιωματική Αλήθεια..

ο Θεός είναι μέσα μας και σε αυτό συμφωνώ με χίλια..

χαιρετώ σε καλή μου φίλη :)

Ευρύνοος είπε...

ria

την πέτυχα σήμερα μαζί με τις υπόλοιπες..
είχα τα μάτια ανοικτά :)

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

είδες παράδοξον;
ενώ δέν θα έπρεπε να είναι αδιέξοδο ποτέ η ευτυχία..

καλησπέρα και φιλιά στα κουτσούβελα :p

Ευρύνοος είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

πολύ όμορφα το έθεσες..!

ο ουρανός υπέροχος σήμερα :)

η ευτυχία, ναι, μπορεί να περιμένει ακόμη και σε ένα αδιέξοδο, αλλά πάντα είναι διέξοδος!!

καλησπέρα :)

Greek Rose είπε...

Οδός Ευτυχίας αδιέξοδο!
Μου αρέσει αυτό το αδιέξοδο.
Ούτε όπισθεν,ούτε μανούβρες χρειάζονται για να βγω.
Εκεί θα μείνω:)
Η όραση του καθενός διαφέρει,άλλος βλέπει καλά κοντά,άλλος μακριά και οι περισσότεροι δεν βλέπουμε αυτό που είναι μπροστά μας.
Ψάχνουμε αποκλείοντας το προφανές και δεν βρίσκουμε άκρη.
Ο Θεός κατοικεί μέσα μας και παντού στο σύμπαν.
Οι μοναχοί βλέπουν με τα μάτια της ψυχής και γι αυτό βλέπουν καλύτερα.

Καλησπέρα Ευρύνοε!:)

Artanis είπε...

Σόρρυ τρελέ μου, δεν πιστεύω σε θεούς και δαίμονες, μόνο στη δύναμη της φύσης και του ανθρώπου...
Όσο για την ευτυχία, είναι στο χέρι μας, αλλά για να τη βρεις πρέπει πρώτα να μάθεις και να αποδεχτείς τον εαυτό σου...

Άιναφετς είπε...

Χα χα! Τώρα τι θέλεις να κάνουμε σοβαρή κουβέντα;
Γυρνάω από μπλογκότσαρκα και τάχω παίξει...συχώρα με κάπου ήθελα να πω τον πόνο μου...Τάσο!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αααααααααααααα εχω μια νυστα, μα τι νυστα......


ΥΓ Αμα μαθεις εσυ, πεμου κι εμενα χα χα χα

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

είδες άμα βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο;

επιβεβαιώνεις κι αυτό που λές οτι η όραση διαφέρει..

οι μοναχοί και οι μονάχοι..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Artanis

σεβαστός ο λόγος σου..
εγώ πάλι, πιστεύω σε θεό..
πώς να μην πιστεύω σε αυτό που κάποτε μου αποκαλύφθηκε άλλωστε;

όνομα δέν έχει, αλλά ιδιότητα..

ο Εαυτός είναι δάσκαλος για όσους τον συμβουλεύονται..

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

όχι..
δέν θέλω κάτι που δέν θές.. :)

είναι ελεύθερο το βήμα..
εδώ..
για κάθε πόνο, είμαι εδώ.. :)

δια πάσαν νόσον !
χαχα

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

άμα νυστάζεις τρέξε για νάνι :)

και που έμαθα τί βγαίνει;
καθένας ανοίγει ένα "μαγαζί" και μάλιστα αφορολόγητο και κάνει δουλειά του..

άντε, καλή νύχτα :)

nikos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
nikos είπε...

Πάντως χθές μας ψέκασαν για τα καλά φίλε στην περιοχή μας...4 κομμάτια λέμε ήταν και έριχναν πολύ πράγμα...
Ίσως το πρόσεξες και εσύ...αστα φίλε μου...
Την καλημέρα μου!

Άιναφετς είπε...

Θέλω να ζητήσω συγνώμη για το ξεφόρτωμα εδώ στο σπιτικό σου, δεν το συνηθίζω!!!
Χθες το βράδυ από την Σκιάθο που είμαι για λίγο...είχα τη φαεινή ιδέα να πάω σε καινούργια για μένα blogs ξεκινώντας από φίλων...Θεέ μου- μας...τι διάβασα η άμοιρη...άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...ένα παράδειγμα: Στο προφίλ κάποιου άνδρα λέει:"Υπέρβαση,Διαλογισμός,προσευχήμπάσκετ,βάρη,ψαροντούφεκο,απατατσιόν...το τελευταίο τι είναι;...για φώτισε με...απαπαπαπααααααααααα!
Έτσι καταλαβαίνεις σε τι mood ήμουν...Φιλιά!

zoyzoy είπε...

Κοίτα το Θεό τον έχουμε σίγουρα μέσα μας άλλά υπάρχουν άνθρωποι με ιδιαίτερα χαρίσματα που μπορούν και τον ακουμπούν πιάνουν τα μηνύματά του.
Τώρα δεν ξέρω αν είμαστε όλοι σε θέση να γίνουμε έτσι!
Δεν πιστεύω στ'αδιέξοδα πάντα υπάρχει έξοδος όπως και είσοδος πρέπει να'σαι σε θέση να την αντιληφθείς!

Μας προβλημάτισες σήμερα!

Καλή εβδομάδα με θαλασσινά @@

Άιναφετς είπε...

Συγνώμη και πάλι...ο δαίμονας του πληκτρολογίου μου έφαγε λέξεις! Λέει: Υπέρβαση, Διαλογισμός, Προσευχή, μπάσκετ, βάρη,ψαροντούφεκο, απατατσιόν...αυτό το τελευταίο τι σόι πράγμα είναι...μπας και φωτιστώ η άμοιρη!

SpIrToKoYto είπε...

αντικείμενα ή υποκείμενα-ότι θέλεις διαλέγεις-που είναι ορατά ,γίνονται διακριτά από όλους...η οπτική γωνία διαφέρει,άρα και οι λεπτομέρειες που συνθέτουν και απαρτίζουν την ουσία...

Αδιέξοδα..??..οχι,δεν πιστεύω στα αδιέξοδα,ακόμα κι αν είναι ευτυχισμένα..
αν μπορείς να μπεις,μπορείς και να βγεις...
έστω και γκρεμίζοντας τοίχους...

τη καλησπέρα μου..-:))

Αγνή είπε...

Νομίζω ότι οι "φωτισμένοι" που ψάχνουν να δούνε το Θεό, όπως λες και εσύ, έχουν μια περιορισμένη υλική οπτική. Το να φανταζόμαστε το Θεό, πχ, σαν λευκό άνδρα με γένια, σοφό Ινδό με φουσκωτά μαλλιά ή μαύρο με άσπρα μαλλιά που ζει στον Ουρανό και τακτοποιεί τις εκκρεμότητες της ζωής στη Γη έχει συντελέσει στο να μην αντιλαμβανόμαστε τη θεϊκή υπόσταση.
Κι όσο ο άνθρωπος δεν μπορεί να ξεφύγει από την υλική οπτική και να μην νιώθει τη θεϊκή αίσθηση και αύρα, τόσο φτάνει σε αδιέξοδα και μάταιες αναζητήσεις της ευτυχίας!!

Από την άλλη, μη μου δίνεις και πολύ σημασία, είμαι με 38 και 7 πυρετό!!

Βάσσια είπε...

Να σταθώ στον ουρανό;
Που τον μοιραζόμαστε όλοι ισότιμα!

Τα αδιέξοδα είναι κυρίως προσωπικά και καμιά φορά είμαστε και δημιουργοί τους.

Φιλιά
καλή εβδομάδα φιλαράκι
:-)

Ευρύνοος είπε...

Νίκο

μόνο χθές;

καθημερινό "φαινόμενο"..

καλό βράδυ φίλε :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

αυτό που έλεγε σε ένα τραγούδι ο Δήμος Μούτσης το θυμάσαι;

Lacoste Givenchy και τζατζίκι μαζί..

ότι να'ναι..!

μα πρόσεχε κι εσύ που τριγυρνάς :)

το απατατσιόν, είναι στις άγνωστες λέξεις..

δέν βλέπω φώς στο τούνελ πάντως..
χαχα

καλό βράδυ, ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

δέν διαφωνώ..
συμφωνώ οτι κάποιοι άνθρωποι έχουν Επαφή..

πώς θα μπορούσα να διαφωνήσω σε αυτό :)

όμως..
όμως, δέν ιδρύουν θρησκείες..
οι αυθεντικοί, πίστεψέ με, δέν το κάνουν..
τους "άλλους" να φοβάσαι..
εκείνους που δέν έχουν καμμία επαφή ποτέ και έφτιαξαν μαγαζιά!

υπάρχει έξοδος..
όπως μπήκε κανείς..

χαρά μου να προβληματιζόμαστε..
η γυμναστική του μυαλού είναι ευχάριστο σπόρ..

καλό βράδυ με τρελούς @@

Ευρύνοος είπε...

SpIrToKoYto

η οπτική γωνία είναι μέγιστης σημασίας..!

όσο για τα αδιέξοδα, συμφωνώ..
όλα αντιμετωπίζονται και όλα έχουν λύση..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Αγνή

αυτό είναι σωστό..

βλέποντας το δέντρο, χάνουμε το δάσος..

περαστικά σου καλή μου φίλη..
(δηλαδή αν ήσουν καλά, τι θα έγραφες;)

χιχι

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

στάσου εκεί..!
ωραία δέν είναι;

ψηλά τα βλέπεις όλα!!

μόνο καμιά φορά;
τις περισσότερες..

ασπασμοί και καλό βράδυ φιλαράκι

:-)

zeidoron dtsoukas είπε...

Aγαπητέ Τάσο ο Θεός είναι παντού!Απλά αυτοί οι κύριοι που ευαγγελίζονται και την παγκόσμια ειρήνη άλλο Θεό ψάχνουν,τον Μαμωνά!
Οσο για την ευτυχία είναι αρκετά υποκειμενική υπόθεση και θαρρώ πως δεν έχει αδιέξοδα,αρκεί να τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας και να γνωρίζουμε πως το σπουδαιότερο αγαθό είναι η υγεία!Αν δε είμαστε εγκρατείς κι ολιγαρκείς τότε είμαστε και πανευτυχείς!
Καλημέρα φίλε μου!

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

έτσι..
εγώ ξέρω οτι θεός είναι η αγάπη..
πώς γίνεται να διαχωρίζουν την αγάπη σε αγάπη δική μου, δική τους δική μας δική σας, αυτό δέν το καταλαβαίνω..
μάλλον δέν είμαι τόσο "ευρύνοος" :)

μα είδες οδό που βρήκα;
άκου οδός ευτυχίας αδιέξοδος!

πάντως μεταξύ μας..
δέν έχω μία, δέν έχω υλικά, αλλά είμαι πανευτυχής!
χαχα

καλησπέρα φίλε μου :)

Ο νοών...νοείτω είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ μου.
Τα έμπλεξα τελαυταία τα πράγματα.
Ας είναι.

Πανθεϊσμός λέγεται αυτή φωτογραφία, δυστυχώς.
Αυτοί, που νομίζουν οι πιστοί, ότι είναι απέναντι, που και που βρίσκονται.
Και όταν βρίσκονται αυτοί, χάνεται η αλήθεια που υποτίθεται διδάσκουν στο ποίμνιο.
Χαιρετούρες, αγκαλιές και φιλιά να δεις στην τελευταία τους συνάντηση στην Νέα Υόρκη.
Άστα αδελφέ, έχουν μπλέξει οι πιστοί.
Καλύτερα αυτό που λές εσύ και ορισμένοι άλλοι.
Μέσα σου ψάξε και κάτι θα βρεις.
Μόλις ανακάλυψα τον Κυκαιώνα.
Μάλλον θα χάσω αυτήν την εξόρμηση, αλλά θα φροντίσω για τις επόμενες.
Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα.

Ευρύνοος είπε...

Ο νοών...νοείτω

τί έμπλεξες;
απο το σχόλιο σου βλέπω οτι μιά χαρά ξεμπερδεμένος είσαι..

έτσι..
μέσα μας ο θεός, μέσα μας και η Αλήθεια..

χαίρομαι που ήρθες στον Κυκεώνα και θα τα λέμε κι εκεί..

αν θέλεις, μπές κι εκεί στην ομάδα Σείριος και γίνε μέλος..
εξορμήσεις θα έρθουν κι άλλες στο μέλλον..

αύριο και να βρέχει, εμείς θα είμαστε εκεί..
θα έχω να κεράσω και μιά κατσαρόλα φασολάδα που όμοια της δέν έχετε ξαναφάει..
χαχα

χαιρετώ σε φίλε :)

Blog Widget by LinkWithin