ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνίδι είναι..

Και με προσκάλεσε η cibus♥I


 σε παιχνίδια δέν συμμετέχω εύκολα, αλλά είναι χαριτωμένο..

όρος, να γράψουμε 10 πράγματα που αγαπάμε..

 και μετά, να προσκαλέσω κι εγώ άλλους 10 στο παιχνίδι..

 πρώτον λοιπόν
αγαπώ την οικογένεια μου

 δεύτερον
 αγαπώ τον κόσμο και ελπίζω να γίνει πιό όμορφος κάποτε

 τρίτον
 αγαπώ τα βιβλία και την μυρωδιά τους

 τέταρτον
 αγαπώ τους φίλους απο όπου κι αν προέρχονται

 πέμπτον
 αγαπώ την Σκέψη διότι βοηθάει την αδελφή της, την Βελτίωση

 έκτον
 αγαπώ την Ελευθερία, γιατί βάζει για ύπνο την Εξάρτηση

 έβδομον
 αγαπώ την Μουσική, διότι συντροφεύει την Μοναξιά και την αταίριαστη αδελφή της, την Παρέα..

 όγδοον
 αγαπώ τα ταξίδια, διότι σε κάμουν λεύτερο!

 ένατον
 αγαπώ την Φαντασία, διότι γεννάει τα ομορφότερα Βρέφη

 δέκατον
 αγαπώ την Φύση, διότι πάντα με προσέχει, είναι Μάνα, Πατέρας, Αδελφός, Τροφός και Δασκάλα..


 εδώ το παιχνίδι τελειώνει, γι αυτό απολαύστε το τραγουδάκι..


















 καλούνται να παίξουν όμορφα οι

 Σαββίνα

 Margo

Βάσσια

 Ιανος

 Αγγελική

 Σταυρούλα

 ο νοών..νοείτω

 ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

 Φώτης

 και

 Γοργόνα..


 έλα να παίξουμε!

35 σχόλια:

Savvina είπε...

Παίζουμε?????
Θα παίξουμε τρελέ μου προσεχώς.
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.

σε φιλώ καλέ μου

Side21 είπε...

Όλες σου οι Αγάπες ...
Ένα πράγμα δείχνουν ...
Αγαπάς τη ζωή - και το δείχνεις !!!
Καλό σου βράδυ ...

Βάσσια είπε...

Αουτς....... φίλε μου ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

Ζητώ την κατάνοησή σου γιατί, όπως είπα και σε άλλους δύο φίλους bloggers που με προσκάλεσαν (Ελένη και Δραπέτης), σπάνια παίζω .. (από το παλιό blog).

sorry :-(

Φιλιά
Καλό βράδυ

Matriga είπε...

Όμορφα τα 10 σ' αγαπώ σου!
Καλό βράδυ και φιλιά στην Σαββίνα σου

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε
καλή επιτυχία σε αυτό το παιχνίδι που δεν έχει νικητή!
Να είσαι καλά,να αγαπάς,να σε αγαπούν και να παίζεις.
Καλησπέρα!:)

Ευρύνοος είπε...

Σαββίνα

θα περιμένω..

φιλιά καρδιά μου :)

Ευρύνοος είπε...

Side21

κι εκείνη την αγαπώ, δέν λέω..
τελικά τα παιχνίδια μπορούν να έχουν και νόημα..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

κι εγώ σπάνια παίζω, νομίζω άλλη μία φορά ή δύο έχω παίξει εδώ και σχεδόν 3 χρόνια..

δέν πειράζει, αν δέν έχεις την διάθεση, σε καταλαβαίνω..

καλό σου βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

matriga

χαίρομαι που το βλέπεις έτσι..

καλό σου βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

αυτό το παιχνίδι έχει όλους νομίζω νικητές!

επίσης..

καλησπέρα σου :)

cibus♥I είπε...

Τιμή μου Ευρύνοε!
Νά'σαι πάντα καλά!=D

Ανώνυμος είπε...

Έχω υποβάλλει κι εγώ κάποια ερωτήματα!

Πεθαίνω να δω τις απαντήσεις σου!


Μιας και είσαι και παιχνιδιάρικη διαθεση, αν θες και αν δε βαριέσαια και αν μπορείς, πέρνα να τις απαντήσεις!

Αν πάλι βαριέσαι, δεκτον!

Καλημέρα

Margo είπε...

Πράγματι αυτό είναι πολύ όμορφο παιχνίδι σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση Ευρύνοε.. θα το κάνω ελπίζω σύντομα..

Πες μου τώρα εσύ σαν πιο έμπειρος πώς προλαβαίνεις τόσα ιστολόγια και τόσο κόσμο;;;;;
Τα έχω παίξει!
Δεν προλαβαίνωωωωωω

Μου άρεσε οι ποιητικός (πάντα) τρόπος που μίλησες για τις αγάπες σου:)
Καλημέρααααααα:)

SpIrToKoYto είπε...

Καλημέρες κι από δω παιχνιδιάρη..-:))

χάρηκα που βρεθήκαμε...

Βάσσια είπε...

Σ' ευχαριστώ φίλε μου.... είμαι του αισθάνομαι και γράφω.... γι αυτό με καταλαβαίνεις.

Για τα δικά σου "αγαπώ" από το λίγο που σε γνώρισα, έτσι είσαι και πολλά ακόμη.

Καλό βράδυ
:-)

Ευρύνοος είπε...

cibus♥I

την καλησπέρα μου :)

Ευρύνοος είπε...

Coula

ε, μην μας πεθάνεις κιόλας :p

γι αυτό σου απάντησα κι έτσι κι αλλιώς..

διπλή ευχαρίστηση..
χαχα

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Margo

γι αυτό συμμετείχα, έχει γούστο και στο κάτω κάτω μέσα απο τις απαντήσεις, μπορεί κανείς να "παίξει" με τον δικό του χαρακτήρα, όπως άλλωστε έκανες κι εσύ με την φωτογραφία της μικρής στο τελευταίο θέμα σου..

πώς τα προλαβαίνω;
είμαι πολυμηχάνημα!!
χαχαχα

αν ξεκινήσει δουλειά πάντως (που δέν το βλέπω) θα αραιώσω αρκετά..
αλλά θέματα στην Σείριος θα βάζω συνεχώς μιά και έχω πολλές ιδέες και τουλάχιστον 5000 φωτογραφίες απο τις έρευνές μου χρόνων..

μερσί πολύ και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου :)

καλησπέραααααααααα :)

Ευρύνοος είπε...

SpIrToKoYto

καλώς σε..

ευχαριστώ που πέρασες !

χαρήκαμε αμφίδρομα :)

καλησπέρα!

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

ξέρω..
μην αγχώνεσαι..

ξέρεις.. ανοικτό βιβλίο με λένε..
:-)

καλησπέρα σου !

Φοίβη είπε...

γεια σου σοφοτρελλέ μου με τις αγάπες σου τις όμορφες....

Ευρύνοος είπε...

Γειά σου κι εσένα Φοίβη..

καλό βράδυ :)

Ianos είπε...

Σιγα που τα δικα σου δεκα δεν ηταν ιδιαίτερα!!! χαιρομαι που ποτέ δεν με απογοητεύεις φιλαράκι!:)
Παιρνω την προσκληση μου και παω να γραψω και εγω τα δικα μου κοινοτυπα δεκα!Καλησπερες πολλες!

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας τα πράγματα που αγαπάς...
Είναι σαν να αγγίζω τα αρχέτυπα... αν τα ζεις κιόλλας είσαι και ο πρώτος...
:)

Ευρύνοος είπε...

Ιανος

απλά, μου αρέσει στο παιχνίδι να υπάρχει και κάποια ουσία..
κάποιο νόημα..

συχνά, δέν φανταζόμαστε οτι το διαδίκτυο είναι μιά πόρτα ανοικτή..
μπαίνουν απο παντού ξένοι άνθρωποι, παιδιά ακόμη..
δέν είναι ωραίο να διαβάζουν κάτι όμορφο;

κι εγώ χαίρομαι να μην απογοητεύω κανέναν (ελπίζω να το πετυχαίνω τις επρισσότερες φορές) και πόσο μάλλον άτομα σαν εσένα που γράφουν με ψυχή..

περιμένω τα νέα σου :)

καλησπέρα φίλε!

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

τα ζώ, τουλάχιστον έτσι πιστεύω..
κι αν πιστεύεις ό,τι ζείς, τότε έτσι είναι μάλλον ε;

να είσαι καλά φίλε μου :)

akrat είπε...

μπράβο μπράβο τα παιχνίδια αυτά είναι ωραιότατα...

κατανοούμαι μέσα από αυτά..

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τι ομορφα που εξηγησες γιατι αγαπας εκεινα που αγαπας...!

παντα να αγαπας και να αγαπιεσαι τρελε μου!
κυκλος ειναι κι οτι δινεις παιρνεις!

φιλια νεραιδενια!!!

Ανώνυμος είπε...

"αγαπώ την Σκέψη διότι βοηθάει την αδελφή της, την Βελτίωση"
..υποκλίνομαι!

Καλημέρα σας, Τ.!
(πολύ όμορφη επιλογή τραγουδιού!)
:-)

Ευρύνοος είπε...

akrat

έτσι είναι..
παιχνίδι-ψυχογράφημα..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

κύκλος είναι..

πάντως, το ότι δίνεις, παίρνεις, δέν ισχύει πάντα..
υπάρχουν και άνθρωποι αχάρισατοι που δέν αναγνωρίζουν τίποτε απο αυτά που έλαβαν..

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog

όπως έχω πεί, τα παιχνίδια μπορούν να είναι ΚΑΙ διδακτικά ΚΑΙ για μεγαλύτερα παιδιά :)

καλημέρα, Μ.!

merci :-)

D.Angel είπε...

Ομορφαααααα
Ευχαριστώ για την πρόσκληση Τρελέεε
αλλά ειμαι αλλού λέμε!
Το είχα πει κ στο Λενάκι που με κάλεσε πριν φύγω!Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςς

to alataki είπε...

Έτσι που παίζουμε όλα τα παιδάκια, βλέπω πως το δικό σου παιχνίδι είναι... αγαπησιάρικα βελτιωμένο και όπως πάντα ποιητικό!
Μπράβο σου παιδάκι...

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Ευρύνοε,
σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!
Φιλιά και καλημέρες!!!!

Blog Widget by LinkWithin