ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Γιορτή μανιταριού 2010!

Και μετά απο ένα χρόνο, ο Τρελός ξαναχτύπησε!!
ΜΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!

τούτη την φορά, όχι μόνος..

Γρεβενά!!
η πόλη των μανιταριών..
οι πινακίδες μας οδηγούσαν..
και κάποιες άλλες, παραπλανητικές..
(παρά του πλανήτη;)
χαχα, μάλλον κάποιος σκέφτηκε πως αν οικειοποιηθεί τα αγριογούρουνα, δέν θα κυνηγάει άλλος στην περιοχή..
η είσοδος
και η ενίσχυση..
και η πιστοποίηση
κι έτσι άρχισε η περιπέτεια!!
οργανωμένα όμορφα..
και στήσαμε το εξοχικό μας!!
στην σκιά των πεύκων..
απαραίτητος εξοπλισμός..
η αιώρα!!
οι απαραίτητες πληροφορίες..
και το χαλί απο κλαδιά και αφράτο χώμα..
την επόμενη μέρα, είχαμε γίνει γειτονιά..
αλλά το πρωϊνό ήταν το καλύτερο..
όλοι κοιμόντουσταν κι εγώ έψηνα καφέ..!
με το απαραίτητο τασάκι..
η ταβέρνα που τρώγαμε..
και όταν έπεφτε η νύχτα..
το φεγγάρι απο πάνω..
σαν ζωγραφιά!!
απολαύσαμε τον πολυτάλαντο Κύριο Κωνσταντινίδη..
συγγραφέα, τραγουδιστή, δάσκαλο, οργανοπαίχτη και τελικά Γνώστη των μανιταριών..
το παπουτσόδενδρο..
(για να μην ψάχνεις τα παπούτσια σου το πρωί)
έγιναν και πολλά σεμινάρια, τα οποία παρακολουθήσαμε σχεδόν όλα..
εδώ απο το σεμινάριο της Ευαγγελίας Τσουκαλά.. για τα παλαιοντολογικά ευρήματα στα Γρεβενά..
εδώ το σεμινάριο του μανιταρογνώστη Γιώργου Κωνσταντινίδη..
που τον τίμησαν οι σύλλογοι μανιταρόφιλων φέτος δωρίζοντας του ένα μικροσκόπιο..
κι εδώ το σεμινάριο της Ελένης Ανθυμίδου, περί του αρχαιολογικού χώρου Καστρίου..
καθώς και πολλά άλλα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο σεμινάριο του κυρίου Δαουτόπουλου περί της τοπικής ανάπτυξης.. (σαν να άκουγα εμένα)

οι βραδιές ήταν μαγικές!!
και ο κόσμος, πολύς..
παιδότοπος-ξωτικότοπος..
και μιά τεράστια amanita!!
και μαγαζάκια γύρω με παραδοσιακά προϊόντα και άλλα..
μέχρι πίνακες, με συμβολική αξία έως την απεικόνιση του καλύτερου μανιταρο-μεζέ..

μην ξεχάσω οτι απολαύσαμε συναυλίες με πολλές παρουσίες..

εγώ, ξεχώρισα τους MANITAROCK!!


ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΥΣ!!












μακάρι και του χρόνου να είμαστε καλά να πάμε..

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είχα ακούσει για αυτό...

Και μάλιστα ότι είχε πολύ κόσμο από εξωτερικό.

Ισχύει;

Οι φωτό φοβερές

Βάσσια είπε...

Ευρύνοε τι φωτογραφία είναι αυτή με το φεγγάρι!!!!

Ο χώρος που έχετε τις σκηνές μη μου πεις ότι είναι στο δάσος της Βάλια Κάλντα;;

Δεν ε΄χω αξιωθεί ακόμη να πάω.... όλο στο παρά πέντε.

Πιστεύω ότι είναι εξαιρεική αυτή η θεματολογία του φεστιβάλ. Δεν έχω παραβρεθεί ποτέ.
Πήρα μια ιδέα ίμως τώρα.

:-)

Καλό βράδυ

Skouliki είπε...

καλα οι φωτο με το φεγγαρι απιστευτες
καλη η γιορτη ..εγω βεβαια δεν τρωω μανιταρια αλλα σε ολα τα αλλα ανετα συμμετειχα

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

και πέρσι είχα πάει και ήταν μαγικά!!

κόσμο είχε πολύ, πάνω απο 3000 κάθε βράδυ, αλλά αν ήταν απο εξωτερικό δέν γνωρίζω..
συγκροτήματα υπήρχαν απο Αφρική και πέρσι απο Ιταλία πάντως..

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

είδες ένα φεγγάρι;
πανέμορφο!!

ο χώρος είναι στις κατασκηνώσεις των Φιλιππαίων που ονομάζονται κατασκηνώσεις Κουρούνας αν θυμάμαι καλώς..

να πάς, χάνεις!!!

του χρόνου να είμαστε καλά, πάρε σκηνή κι έλα :)

ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Σκώληξ

δέν τρώς μανιτάρια;
κακώς!
δέν έχεις δοκιμάσει μου φαίνεται αυτά που πρέπει και όπως πρέπει..

οι φωτό με τα φεγγάρι είναι αδυναμία μου..
όποτε μπορώ το φωτογραφίζω..

είσαι κι εσύ της κατασκήνωσης;
εύγε!!

καλησπέρα σου :)

Καλυψώ είπε...

φετος δεν τα καταφερα
πηγε και μια φιλη μου...
ειπε πως ηταν υπεροχα αν και κονομισε
ενα καλο συναχι...

ειπαμε του χρονου
θα το κανονισουμε οπωσδηποτε..

ζηλεψααααα...:):):)

γεια σου Ευρυυ!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια τα: χαλί, τασάκι, νύχτα!
Μανιτάρια αγαπημένα!
:-)

Άιναφετς είπε...

Πω πω χόρτασα!!!
Λατρεύω τα μανιτάρια... την Artanis θυμήθηκα και πόσο τέλεια οργανωμένα και...στην υπέροχη Ελλάδα!

thumbelina είπε...

Kαλό χειμώνα αγαπημένε τρελέ,
πολύ ωραία πρέπει να ήταν,
δεν την ήξερα καθόλου αυτή τη γιορτή,
σίγουρα επαναλαμβάνομαι αλλά η φωτό με το φεγγάρι τέλεια,
φιλιά στο Σαββινάκι!!!

55fm είπε...

Είναι υπέροχα αυτά που συμβαίνουν εκεί!
Έχω πάρει απίθανες μανιταρογεύσεις από τη ΔΉΜΗΤΡΑ :manitarosyntages.blogspot.com
Τρελέ μας είμαι δυνατά μαζί σου!
Καλό βράδυ!

Εκείνος είπε...

Ζηλευώωωωωω, δε φαντάζεσαι πόσο ζηλεύω.

Την καλησπέρα μου.

Thalassenia είπε...

Ευρύνοε

Συγχαρητήρια.
Από τις καλύτερες αναρτήσεις σου.
Όπως και μερικές ακόμα, μεταφέρεις τόσο καλά το γιορτινό κλίμα που ζηλεύω.
Να είστε καλά και του χρόνου.
Και αν το θυμήσεις νωρίτερα, ακόμα καλύτερα. Μπορεί και να βρεθούμε εκεί.

Καληνύχτα σας.

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

γεγονός είναι οτι ξάπλωνα στην αιώρα στη μία το μεσημέρι και κρύωνα!!
χαχα
εγώ που δέν κρυώνω εύκολα..

του χρόνου λοιπόν, σκηνή, αιώρα και φύγαμε!!!

γειά σου κι εσένα Κάλυ :-)

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog

τρίπτυχο δηλαδή αγαπημένο :)

μανιτάρια, μάθαμε νέους τρόπους να τα φτιάχνουμε και πολύ το χαρήκαμε !!

:-)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

κι εγώ τα λατρεύω..!

πράγματι, οι μανιταρόφιλοι Δυτικής Μακεδονίας κάνουν απίστευτη δουλειά κι αυτό φαίνεται..
μάλιστα, ξέχασα να αναφέρω οτι είναι και ΠΟΛΥ φιλόξενοι!!!

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

thumbelina

Καλό χειμώνα και σε σένα!!
ευχαριστώ, βλέπω οτι η φωτό με το φεγγάρι έκανε θραύση!!

ήταν απλά τέλεια!!

να είσαι καλά!!

Ευρύνοος είπε...

50fm

κι εγώ επισκέπτομαι το ιστολόγιο της Δήμητρας..
και πράγματι είναι υπέροχα εκεί..
και πέρσι είχα πάει πρώτη φορά και έπαθα!

να είσαι καλά, καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Εκείνος

χμ, τότε που να έβλεπες την περσινή μου ανάρτηση για την γιορτή που είχα πάει..
είχε πολύ περισσότερο ενθουσιασμό με αυτό που γνώρισα για πρώτη φορά..

φέτος, το παραπάνω ήταν οτι μείναμε εκεί 3 μέρες με την σκηνή μας..
πέρσι για μία μέρα πήγα μονάχα και δέν διανυκτέρευσα..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσένια

μερσί!

το κλίμα φταίει που ήταν τόσο όμορφο :)
οπότε πως να παρουσιάσεις το όμορφο άσχημα;

μακάρι να ξαναπάμε κι εγώ θα στο θυμήσω..

καλό βράδυ :)

Greek Rose είπε...

Οι εκδηλώσεις σε γιορτές σαν αυτή των μανιταριών είναι πάντα υπέροχες
και τα μανιτάρια είναι υπέροχα αλλά δεν με θέλουν!
Πετυχημένη ονομασία οι μανιταροκ!
Ευρύνοε σιγά-σιγά γίνεσαι πολύ καλός φωτογράφος!
Καλημέρα!:)

D.Angel είπε...

Πολύ όμορφα!
Αντε και του χρόνου
Καλημέρεςςςςςςςςςςςς

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

δέν σε θέλουν τα μανιτάρια;
περίεργο..

οι μανιταρόκ άψογοι..!

έχω έναν φίλο που ασχολείται σοβαρά με την φωτογραφία και με ψήνει να πάρω καλή μηχανή..
αν η τύχη βοηθήσει, θα πάρω και τότε ίσως τα αποτελέσματα να είναι ακόμη καλύτερα..

καλημέρα :-)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

μερσί...!

καλημέρες :-)

Maria's handmade είπε...

Δεν ηξερα για την γιορτή μανιταριού! Φαινεται να είναι υπεροχη!

Savvina είπε...

Όσα μου περιέγραφες από την περσινή σου επίσκεψη και από τις φωτογραφίες δεν είναι το ίδιο μαγικά όσο να το ζήσεις από κοντά.
Οι 3 μέρες που κάτσαμε ήταν γεμάτες από μανιτάρια, σεμινάρια και μουσική, ένα καθημερινό γλέντι δηλαδή.
Να είμαστε καλά να πάμε και του χρόνου.

σε φιλώ μάτια μου...

Ευρύνοος είπε...

Maria's handmade

καλώς σε..

κι εγώ πέρσι έμαθα και πήγα και φέτος..

είναι καταπληκτική γιορτή..

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Σαββίνα

βέβαια το να δείς έναν τόπο, δέν είναι το ίδιο με το να στον περιγράφουν..

μακάρι να πάμε και του χρόνου..

σε φιλώ καρδιά μου :)

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Αν δεν το έλεγες εσύ δεν θα το ήξερα πως υπάρχει αυτή η γιορτή για τα μανιτάρια!!!! Δεν έτυχε ποτέ να ακούσω και η πλάκα είναι ότι τα μανιτάρια είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά....... Τα τρώω με όποιο τρόπο και αν μαγειρεύονται!!!!
Καλά από φωτογραφίες έσκισες!!!!! Όλες πανέμορφες, αλλά και τα βιντεάκια τέλεια!!!!!!! Τώρα που το ξέρω ίσως καταφέρω να πάω του χρόνου να τα δω από κοντά!!!!!
Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά!!!!

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

είναι που πέφτει το πρώτο Σαββατοκύριακο μετά τον 15Αύγουστο και όλοι είναι σε διακοπές..
γι αυτό δέν έχεις ακούσει για την γιορτή..

του χρόνου αν μπορέσουμε θα ξαναπάμε, οπότε, την σκηνή σου και έλα :)

καλό βράδυ, ασπασμοί!

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

"αλλά το πρωϊνό ήταν το καλύτερο..
όλοι κοιμόντουσταν κι εγώ έψηνα καφέ..!"
Του χρόνου θα είμαι κι εγώ μαζί σου να πίνουμε μαζί τον καφέ(αυτή τη στιγμή ξεχώρισα απ' όλες...),μπορεί να πείσουμε και την Πέλα μας... (καφέ σε φλυτζάνια από την Ξάνθη, όπου συναντήθηκα με Βλάχο-Delta...)
Αλλά και δίπλα στη φωτιά θα ήθελα να είμαι,να ρίχνω ξύλα να κρατήσει όλη νύχτα... Αχ και στην αιώρα!..
Γέλασα με το παπουτσόδενδρο...Έξυπνο!Θυμήθηκα που,το 2οο4, στις Αρένες Γράμμου, με παρόμοιες εμπειρίες, το παπούτσι μου το πρωί το έπαιζε ένα σκυλάκι είκοσι μέτρα πιο πέρα...

Με το φεγγάρι και τ'άστρα τ' ουρανού...

"Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς"...
(μου φαίνεται αυτό το τραγούδι θα διάλεγα κι εγώ σε τέτοια αισθαντική-νοσταλγική ανάρτηση...)

Ευρύνοος είπε...

Ιωάννα Λουλάκη

άντε να είμαστε καλά και να έρθετε και οι δυό σας :)

θα περιμένω τα φλυτζάνια!

το παπουτσόδεντρο, είναι για τους γνώστες.. χαχα

ευχαριστώ σε :)

καλημέρα!

Marina είπε...

Μου αρεσε πάρα πολύ το άρθρο σου για τη γιορτή των μανιταριων στα Γρεβενά. Μακάρι να μπορούσα να παρευρεθώ.
Το 2007 έμαθα για τα περίφημα μανιτάρια της περιοχής έχοντας παρευρεθεί σε μία εκδήλωση στην Αθήνα http://eatingoutingreece.blogspot.com/2007/01/t.html, σε ένα ξενοδοχείο. Το ίδιο καλοκαίρι ανεβήκαμε μέχρι τα Γρεβενά για μανιταρια, όμως προφανώς είμασταν εκτός εποχής και βρήκαμε το κατάστημα κλειστό.
Τώρα με την Εγνατία οδό, ευελπιστώ αρχές καλοκαιριού του 2011 να ξαναπεράσω..

Ευρύνοος είπε...

Μαρίνα

καλώς σε..

είδα το ιστολόγιο σου και μάλιστα μου έκανε εντύπωση οτι έχεις ανάρτηση για το "μαντί", το οποίο είναι φαγητό που φτιάχνω με τα χεράκια μου :)
σου έχω αφήσει σχόλιο εκεί με το λινκ που το παρουσίασα στο μπλόγκ μου..

πάντως και του χρόνου η γιορτή θα γίνει το πρώτο Σαββατοκύριακο μετά της Παναγίας..

χαιρετώ σε και καλώς βρεθήκαμε :)

Blog Widget by LinkWithin