ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ομάδα Σείριος

Φίλοι μου, σήμερα ξεκινάει επισήμως η παρουσίαση της ομάδας Σείριος..

Η ομάδα Σείριος, ξεκίνησε πρίν πολλά χρόνια, με την ιδιότητα του Παρατηρητή.
Δέν δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα, παρά μόνο περιστασιακά, συμμετέχοντας σε διάφορους χώρους, ηλεκτρονικούς, ραδιοφωνικούς, τηλεοπτικούς και άλλους.
Από αυτό το ιστολόγιο, θα έχουμε την ευκαιρία να μοιραζόμαστε τις παρατηρήσεις μας μαζί σας.
γι αυτό λοιπόν, σας προσκαλούμε στο ιστολόγιο της ομάδας μας.. κλίκ εδώ ή πάνω στην εικόνα..





..που γίνεται η παρουσίαση..

η ομάδα αυτή θα ασχολείται με περίεργα, με ταξίδια, με παρουσίαση διαφόρων θεμάτων και πάνω απ'όλα, κάνουμε την τρέλα μας, το χόμπυ μας..

στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφερθώ και να χαιρετήσω την ομάδα Παυσανίας που συμμετείχα μέχρι τώρα και πρόσφερα όσα μπορούσα για να βοηθήσω και να τους ευχηθώ καλή συνέχεια..




σας ευχαριστώ όλους..


Καλό μήνα και καλό χειμώνα!

28 σχόλια:

akrat είπε...

εμ ναι χμ

δεν πολυκατάλαβα

αλλά δεν πειράζει όταν επιστρέψω οριστικά θα το μελετήσω το πράγμα..

Katerina είπε...

Καλημέρα...
Καλό μήνα...!
Καλό Φθινόπωρο.......

(το... "καλό χειμώνα"
μου την δίνει :) )

αντωνης είπε...

Καλο μηνα Τασο!
:)

Unknown είπε...

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

Να 'σαι καλα Ευρύνοε!

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζει ωραίο,φαίνεται ωραίο είναι ωραίο.Είναι απολαυστικό.Επωμίστηκες μεγάλες ευθύνες αντάξιες του ανήσυχου πνεύματος που σε διακρίνει.Συγχαριτήρια για την επιλογή σου να γνωστοποιήσεις θαύματα=(ανεξήγητα,άγνωστα,ανερμήνευτα,απρόσιτα,μυστήρια και θαυμαστά).Καλή σου επιτυχία και καλή μας απόλαυση:).Επέτρεψε μου να σου πω εντυπώσεις.Είδα το βίντεο(και απόρησα με την χαζομάρα μου)Ενώ σκέφτηκα ότι είναι περιττό το"δείτε το σε πλήρη οθόνη"Αν δεν το έγραφες θα έχανα όλη την μαγεία:).Επίσης θέλω να πω πως,όσο απομακρυνόμουν απο την γη απορούσα και θαύμαζα τα μεγαλεία του(όπως θέλει ο καθείς το λέει(εγώ Θεό).Μα ξέρεις;Την στιγμή που είπες:Και τώρα επιστροφή πίσω(συγνώμη για την έκφραση)Χέστηκα από τον φόβο μου:)Πως θα έβρισκα τον δρόμο να γυρίσω;Ήμουν χαμένος στο διάστημα:).Να είσαι πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ενδιαφέρον... φαίνεται...

Καλό ξεκίνημα να πω!

Και καλό μήνα φυσικά

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου Ευρύνοε!Καλό μήνα και καλή αρχή!Περιμένω με ενδιαφέρον τις αναρτήσεις γιατί μου αρέσει πολύ να διαβάζω για ανεξήγητα φαινόμενα,ειδικά σήμερα με απασχολεί το ρεπορτάζ που είδα ,στην τηλεόραση για την ανακάλυψη σκελετών γιγάντων στην Αυστραλία.Βλέπω ότι αρχίζουν να βγαίνουν πολλά στην επιφάνεια...καιρός ήταν!

Ανώνυμος είπε...

όμορφα χρώματα, περιπετειώδεις εξορμήσεις, φαντασία, ονειρικά ταξίδια... και άλλα πολλά μαζί και οι ευχές μου για ένα υπέροχο Φθινόπωρο

D.Angel είπε...

Καλή αρχή σε όλους
και καλό μήνα
Φιλιά πολλά

Υ.γ Πάω να δω

Βάσσια είπε...

Τα βρίσκω ενδιαφέροντα όλα αυτά φίλε μου. :-)

Και μου αρέσει να "τρίβω" το μυαλό μου γενικά.

Καλή επιτυχία και καλό μήνα
Φιλιά

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καλο μηνα και καλο χειμωνα τρελε μου!!!
καλη αρχη για το καινουργιο ιστολογιο!
ειμαι σιγουρη πως θα μου αρεσει πολυ!!!

νεραιδενια φιλια και ευχες για καθε καλη αρχη!!!

ria είπε...

ανοίξατε και μας περιμένετε;

φαίνεται πολύ ωραίο, θα το παρακολουθώ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλό ξεκίνημα αγαπητέ Τάσο!
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον,περιμένουμε να μας ταξιδέψετε σε "σκοτεινούς" ατραπούς!

Greek Rose είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Καλό ξεκίνημα και καλές αναρτήσεις!

Ευρύνοος είπε...

akrat

όταν επιστρέψεις, θα δείς και δείγματα της ομάδας..

καλή επιστροφή :)

Ευρύνοος είπε...

Κατερίνα

καλό φθινόπωρο!!
(πολύ μου αρέσει)

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Αντώνης

καλό μήνα φίλε και καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Με λένε Νατάσσα

καλώς σε :)

καλό φθινόπωρο!!

άντε να δροσίσει και λίγο.. :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

πραγματικά το βίντεο είναι υπέροχο!

τον δρόμο για την επιστροφή τον έχουμε μέσα μας (νομίζω).. :)

να είσαι καλά φίλε μου, σ'ευχαριστώ :)

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

ευχαριστώ..

να είσαι καλά, ελπίζω να το ευχαριστηθείτε :)

καλό μήνα!

Ευρύνοος είπε...

Με τα φτερά της ψυχής

ευχαριστούμε καλή μου φίλη, να είσαι καλά :)

με ενδιαφέρει κάθε περίεργο όπου κι αν το συναντήσουμε..
θα με βοηθούσε αν μου έλεγες σε ποιά εκπομπή και κανάλι το είδες..

καλό μήνα και καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

silena

προσπάθησα να γίνει το ιστολόγιο όπως πρέπει σε μιά ομάδα αναζήτησης, εικαστικά :)

καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι μας :)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

ευχαριστούμε, να είσαι καλά φιλαράκι :)

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

κι εγώ τα βρίσκω ενδιαφέροντα γι αυτό ασχολούμαι τόσα χρόνια :)

το "τρίψιμο" είναι μεγάλη άσκηση..

δημιουργεί σπινθήρα ;)

σ'ευχαριστούμε :)

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

να είσαι καλά, σ'ευχαριστούμε πολύ!

εύχομαι κι εγώ να σας αρέσει :)

ασπασμοί, χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

ria

γνωρίζω οτι παρακολουθείς τέτοια θέματα..

ελπίζω να σε αποζημιώσω :)

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

να είσαι καλά φίλε μου, ελπίζω να ρίξουμε λίγο φώς στα σκοτάδια και να ομορφύνουμε λιγάκι ταξιδεύοντας όλοι μαζί :)

σ'ευχαριστούμε :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

να είσαι καλά, σ'ευχαριστούμε πολύ!

καλό βράδυ :)

Blog Widget by LinkWithin