ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Πολυχώρος ομοιοπαθητικής Αθηνών

Υπάρχει ένας πολυχώρος στον Καρέα που καλύπτει πολλές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου..


στον συγκεκριμένο χώρο, υπεύθυνος είναι ο Λύσανδρος Μυγιάκης, Ομοιοπαθητικός (British Institute of Homeopathy, Fellow of British Institute of Homeopathy) και συνεργάτες ιατροί ειδικοτήτων..
Ατομικές Συνεδρίες

Ομοιοπαθητική, Ρεφλεξολογία, Ανθοϊάματα Bach, Αρωματοθεραπεία, Shiatsu, Θεραπευτική μάλαξη, Tai massage, Θιβετιανή μάλαξη, Ψυχολογική υποστήριξη.



Άλλες δραστηριότητες

Εκδοτικός Οίκος Ομοιοπαθητικής (60 βιβλία και CD-ROM's Ομοιοπαθητικής), ομιλίες, εκπαίδευση, σεμινάρια, εξ αποστάσεως επιμόρφωση στην Ομοιοπαθητική (e-Learning), πλήρης βιβλιοθήκη, αναγνωστήριο για τους σπουδαστές, έρευνα.




Διεύθυνση

Στο ευρύχωρο διόρωφο κτίριο (μονοκατοικία) σε μιά ήσυχη γειτονιά του Καρέα, με την άνεση ιδιωτικού parking.
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΑΡΕΑ ΚΑΙ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ 1
(4η στάση Καρέα, δίπλα στον Άγιο Γεώργιο)
ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
Τηλ: 210-7643963 είτε 6978875928



www.altersimilia.gr
e-mail: altersimilia@in.gr


Γιατί όλα τούτα;

τυγχάνει ο Λύσανδρος, να είναι πολύ καλός στην δουλειά του και να με έχει βοηθήσει στο παρελθόν με τις υπηρεσίες του όταν τον είχα πραγματικά ανάγκη..


τυγχάνει επίσης να έχει πολύ καλές τιμές..


ο άνθρωπος, ασχολείται με τον Ομοιοπαθητική πολλά χρόνια (απο την δεκαετία του 80), όταν ακόμη στην Ελλάδα γνώριζαν ελάχιστοι γι αυτήν..
έχει εκδόσει βιβλία -περίπου 12 δικά του- με θέματα που αφορούν την Ομοιοπαθητική..
ακόμη έχει μεταφράσει αρκετά βιβλία ιατρικού και ψυχολογικού περιεχομένου..

επίσης τα τελευταία 20 χρόνια, έχει μεταφράσει στα Ελληνικά περίπου 80 βιβλία και δεκάδες σοβαρές μονογραφίες Ομοιοπαθητικής που αναπτύσσουν όλα τα θέματα της ομοιοπαθητικής εκπαίδευσης τα οποία ήδη εκδίδονται απο τις Εκδόσεις ALTER-SIMILIA,των οποίων είναι ο δημιουργός..

Αρθρογραφεί τακτικά στην εφημερίδα HOLISTIC LIFE, και στα περιοδικά ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ και YOGA..



ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Ομοιοπαθητική
Μασάζ αρωματοθεραπείας
Μασάζ πλάτης και άνω άκρων
Ινδικό μασάζ κεφαλής
Σιάτσου
Ρεφλεξολογία
Θιβετιανή μάλαξη
Ταϊλανδέζικο μασάζ
Θεραπεία με βεντούζες
Θερπαευτική μάλαξη
Herbal nirvana
Ρέϊκι
Ανθοϊάματα Bach
Απολέπιση σώματος με αιθέρια έλαια
Μασάζ για την κυτταρίτιδα/τοπικό πάχος
Face treatments (ενυδάτωση και μάσκα προσώπου)
Λεμφικό μασάζ προσώπου
Μασάζ για εγκύους
Hand treatments (αντιγηραντική θεραπεία χεριών)
Foot treatments (θεραπεία ποδιών και μάσκα)



με τιμές που ξεκινούν απο 20€!

επισκεφτείτε το και αναζωογονηθείτε!

24 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Έχω μέρες να περάσω.....τρέχω!
Ελπίζω όλοι να είστε καλά!
Τα φιλιά μου και στη Σαββίνα!
Πολλές καλημέρες

55fm είπε...

Είναι κοντοχωριανός μου!
Ηλιούπολη-Καρέας είναι δίπλα!
Ξεκούραστο ακούγεται...
Ευρύνοε, έτσι όπως έχουν τα πράγματα μας είναι απαραίτητο!
Καλή αντάμωση την Κυριακή,πάρε μαζί σου όσους μπορείς από την παρέα σου!
Καλημέρα όλη μέρα!

Artanis είπε...

Δεν τα πιστεύω και πολύ αυτά, αλλά ΟΚ!
Καλημέρα από ΝΖ...

Margo είπε...

Πιστεύω στις εναλλακτικές θεραπείες ως ιδανικό συμπλήρωμα στην κλασική ιατρική και σε πολλές περιπτώσεις από μόνες τους είναι αρκετές για ίαση. Έχω ασχοληθεί πολύ και από μόνη μου με την βοήθεια βιβλίων.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όσοι ασχολούνται επαγγελματικά θα πρέπει να είναι πολύ ηθικοί για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Έχω πέσει θύμα κακού ομοιοπαθητικού και θεωρώ ότι θέλει πολύ προσοχή η επιλογή του γιατρού που θα μας αναλάβει και το κυριότερο να μας εμπνέει!
Εύχομαι να είναι μια τέτοια περίπτωση ο Λύσανδρος Μυγιάκης.. Θα τον έχω υπόψιν μου πάντως κι ας είμαι τόσο μακριά..
Ευχαριστούμε τρελέ μας:)
Πολύ καλημέρα σου!

ΗΩΣ είπε...

Έχω δει σε άλλους αποτελέσματα με την ομοιοπαθητική που έτριβα τα μάτια μου. Νομίζω ότι είναι μια επιστήμη πολύ απαξιωμένη στην Ελλάδα λόγω της ημιμάθειας και του τσαρλατανισμού τόσο του δικού μας ως ασθενείς όσο και πολλών από αυτούς που δηλώνουν ειδήμονες. Κάποιοι σοβαροί άνθρωποι μπορεί να μας κάνουν να αλλάξουμε γνώμη.

to alataki είπε...

Πιστεύω πολύ στην εναλλακτική θεραπεία (εναλλακτική για τους Δυτικούς δηλ., πιστεύω πως είναι και η πιο αποτελεσματική για ορισμένες τουλάχιστον παθήσεις)και βρίσκω την ανάρτηση χρησιμότατη...

Βάσσια είπε...

Καλησπέρα :-)

Δεν έχω ιδέα από ομοιοπαθητική....
Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την ανάρτηση.

Αχρείαστος να είναι :-) θα τον έχω υπόψη μου.

Καλό βράδυ

Greek Rose είπε...

Καλησπέρα Ευρύνοε!
Κατα αρχήν δηλώνω φαν των εναλλακτικών θεραπειών και γνωρίζω καλά κάποιες από αυτές.
Δεν απορρίπτω την κλασσική ιατρική την οποία εμπιστεύομαι αλλά υποστηρίζω τις εναλλακτικές θεραπείες και θα ήθελα να γνωρίζω όσες περισσότερες μπορώ.
Αν βρεθώ στα μέρη του
θα περάσω από εκεί.Έχει ενδιαφέρουσες θεραπείες.
Εύχομαι τα καλύτερα για τον Λύσανδρο!

thumbelina είπε...

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα της ομοιοπαθητικής, αλλά όλες αυτές οι εναλλακτικες θεραπειες που αναφέρεις μου φαίνονται υπέροχες, και με τόσο άγχος σίγουρα έχουμε ανάγκη μερικές στιγμές χαλάρωσης και αναζωογώνησης,
και οι τιμές απίστευτες, νόμιζα ότι θα ήταν πανάκριβες...
καλή επιτυχία στον φίλο σου Λύσανδρο!!!

Prisoned Soul είπε...

Αξίζει πιστεύω η δοκιμή... για να το λες εσύ!
Λίγο δύσκολο βέβαια για μένα να πάω αλλά θα αγοράσω σίγουρα κάποιο βιβλίο του...

Ευρύνοος είπε...

ΛΕΩΝ

τρέχω κι εγώ αυτές τις μέρες..
να πώ την αλήθεια, μου αρέσει να εργάζομαι αλλά δέν μου αρέσει το άγχος..
βλέπεις, τα δυό τους πάνε πακέτο ..

κατα τα άλλα είμαστε καλά :)

την καλησπέρα μου :)

Ευρύνοος είπε...

50fm

εμ, κοντοχωριανός στο μεγάλο χωριό :)

πιό ξεκούραστο δέν γίνεται..

είναι τέλειο σε περιπτώσεις ιδιαίτερα ψυχοσωματικών..

την Κυριακή θα κάνουμε κερκίδα?
χαχα

όλα θα πάνε καλά, την καλησπέρα μου :)

Ευρύνοος είπε...

Artanis

έχω καταλάβει οτι δέν πολυπιστεύεις σε διάφορα απο τα τελευταία σου σχόλια..
κι όμως, απομακρυνθήκαμε απο την φύση μας και το άγχος είναι ο κυριότερος εχθρός του ανθρώπου..
μέσα απο τέτοιες εναλλακτικές θεραπείες, αποβάλει κανείς εύκολα το άγχος κι έχω δεί αποτελέσματα με τα μάτια μου που έδειχναν ακατόρθωτα..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Margo

κι εγώ θα εμπιστευόμουν ευκολότερα κλασική ιατρική με απαραίτητο συμπλήρωμα τις εναλλακτικές θεραπείες, ιδιαίτερα ως πρόληψη..
άλλωστε νομίζω οτι η πρόληψη είναι σημαντικότερη απο την θεραπεία..

το θέμα του ποιός ασχολείται με την Ομοιοπαθητική και τις θεραπείες, είναι μεγάλο..
τυγχάνει ο Λύσανδρος να είναι ΚΑΙ ξάδελφός μου και να γνωρίζω την πορεία του απο νέο παιδί :)

δέν ήθελα να το κάνω "σημαία" στην ανάρτησή μου το θέμα συγγένειας, αλλά μέσα σε σχόλιο και σε άτομο που αισθάνομαι πολύ οικεία :)

εγώ λοιπόν ευχαριστώ..

την καλησπέρα μου :)

Ευρύνοος είπε...

ΗΩΣ

παλαιότερη σχέση μου, είχε πρόβλημα κατάθλιψης..
μετά απο την βοήθεια του Λύσανδρου και την δική μου συνδρομή και στήριξη ελαττώθηκαν τα χάπια σε μηδενικό βαθμό και υπήρξε μεγάλη καλυτέρευση..

δυστυχώς είναι όπως τα λές στην Ελλάδα διότι πάντα βρίσκονται άσχετοι με το θέμα και δημιουργούν τα χειρότερα..

ο συγκεκριμένος είναι εγγύηση, είναι απο τους μέγιστους στο θέμα στην Ελλάδα..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

όπως έγραψα παραπάνω κι εγώ το πιστεύω ιδιαίτερα σε ψυχοσωματικά προβλήματα..

να είσαι καλά, καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

δέν είναι μόνο για ασθένειες, είναι και για ξεκούραση, μασάζ και αρωματοθεραπείες :)

να είσαι καλά :)

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

να σου πώ την αλήθεια, είναι ένας τομέας που θα ήθελα να ασχοληθώ..
συμφωνώ με τα όσα έγραψες :)

να περάσεις και να του πείς οτι είσαι φίλη του ξάδελφού του, του Τάσου (την αφεντιά μου δηλαδή)..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

thumbelina

πρσγματι για χαλάρωση και ξεκούραση και έλεγχο του άγχους, είναι ό,τι καλύτερο..!

δυστυχώς ο κόσμος, νομίζει οτι είναι πανάκριβα και δέν πλησιάζει εύκολα..
ενδεικτικά αναφέρω οτι υπάρχει μασάζ πλάτης και άνω άκρων μισής ώρας με 35€ και μασάζ απολέπισης σώματος με αιθέρια έλαια 40 λεπτών με 45€ όπως και face treatment -ενυδάτωση και μάσκα προσώπου- μίας ώρας με 55€ κι αν του πείς οτι είσαι απο μένα, ίσως υπάρξει έκπτωση :)

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

Sewwt truth

αξίζει όπως είπα για χαλάρωση και αναζωογόνηση..

ρίξε κασι μιά ματιά στο προηγούμενο σχόλιο σε κάποιες ενδεικτικές τιμές και θα δείς οτι αξίζει!

τα βιβλία του είναι διαθέσιμα αν μπείς στο site του και αναζητήσεις κάποιο που μπορεί να σε ενδιαφέρει μιά και εξηγεί τι εστί Ομοιοπαθητική με απλά λόγια..

καλησπέρα :)

Un par de neuronas... είπε...

Πάρα πολύ κακό να τον έχω τόσο μακριά, γιατί με την οσφυαλγία που παθαίνω τώρα δύο εβδομάδες θα ήταν τελεία να τον έχω κοντά.

Φιλάκια, φίλε.

Ευρύνοος είπε...

VERÓNICA MARSÁ

δέν πειράζει, ο σκοπός είναι να είσαι καλά και να ξεπεράσεις το πρόβλημα σου..

καλησπέρα και ασπασμοί :)

Ανώνυμος είπε...

Ουσιαστική η ομοιοπαθητική τουλάχιστον προσπαθεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στην ουσία του, ίσως όχι άμεσα αλλά με αποτέλεσμα που μένει...

Ωραίος χώρος και εναλλακτικός

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

το έθεσες πολύ σωστά..

και όντως ωραίος χώρος και ιδιαίτερα ήρεμος :)

Blog Widget by LinkWithin