ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Ένας χρόνος..

Τον δρόμο φέγγε μου να βλέπω..
περνούν τα χρόνια και η όραση αδυνατεί..

το χέρι κράτα μου να στηρίζομαι..
τα δύσκολα είναι μπροστά μας..

την αγκαλιά σου δώς μου..
είναι άδικη η μοναξιά..

απο μένα τι;
δέν έχω να δώσω..



















μονάχα την καρδιά μου..
αυτή μου απέμεινε..







το φάξ της ημέρας
Ευρύνοος, ο Τρελός του χωριού..



στην Σαββίνα μου



.

49 σχόλια:

Savvina είπε...

Με συγκίνησες τρελέ μου...
Δεν φεύγω, εδώ θα μείνω ώσπου να πεθάνω.
Στα δύσκολα μαζί, στις χαρές μαζί.
Μαζί θα περπατήσουμε για όσο χρόνο θέλει να μας χαρήσει η ζωή, πιασμένοι χέρι χέρι.
Σε αγαπάω με όλη μου την αγάπη.
Είσαι το άλλο μου μισό, είμαι ο φύλακας άγγελός σου.
Να ζήσουμε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι, όπως είμαστε.

σε φιλώ καρδιά μου...

ELENI είπε...

ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ....ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!

Prisoned Soul είπε...

Να ζήσετε!!!!!!
Πάντα ευτυχισμένοι!!!!
Άντε μακάρι να έχουν κι άλλοι την ευκαιρία να γνωρίζουν την αγάπη και την ευτυχία σας!

Ανταίος είπε...

Να είστε καλά κι ευτυχισμένοι πάντα,και κάθε ημέρα σας να είναι σαν εκείνη τη πρώτη....

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Είναι πολύ όμορφο και δυνατό αυτό που έχετε εσείς οι δύο και νιώθω πολύ χαρούμενη που το μοιράζεστε μαζί μας!!!!!
Να είναι η ζωή σας πάντα γεμάτη, χαρούμενη και ευτυχισμένη!!!!!! Να σας έχει ο Θεός πάντα καλά!!!!!
Με όλη μου την αγάπη, ευχές για τα καλύτερα!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Παιδιά να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά,πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσετε Τάσο! Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις ανθρώπους να τιμούν τον Ιερό Έρωτα στις μέρες μας. Εύχομαι να είστε πάντα ευτυχισμένοι και ενωμένοι!

Φώτης είπε...

Φίλοι μου,

τα κρυφά σας όνειρα και οι βαθύτερες ανείπωτες επιθυμίες της ψυχής σας, κει που πετούν ψηλά στα αστροσπαρμένα λιβάδια του ουρανού, ανταμώνουν μες στ' απαλό φτερούγισμά τους τις πιο θερμές ευχές μου και γελαστό το Σύμπαν τις ευλογεί και τις εκπληρώνει...

Η Αλήθεια, το Φως και η Αγάπη ας στεφανώνουν τις μέρες σας και ας φωτίζουν τα βήματά σας!...

Να ζήσετε και να γεράσετε ευτυχισμένοι!

Ianos είπε...

Καλή εβδομάδα φιλαράκι μου...
Πάντα καλά,πάντα ερωτευμένοι,πάντα ευτυχισμένοι να στε!!! Το αξίζετε... Σας φιλώ!Καλησπερες!:)

Matriga είπε...

Ευρύνοε, πραγματικά τώρα διάβασα ότι πιο όμορφο έχεις αναρτήσει τόσο καιρό! Ίσως, γιατί μίλησε η καρδιά σου!! Μπράβο σου, φίλε μου. Κατάφερες να με συγκινήσεις...
Σαν χθες ήταν που σας καμαρώσαμε. Πως περνάει ο καιρός; Όμως, είναι βέβαιο ότι τέτοια αγάπη κρατιέται αναλλίωτη στο πέρας του χρόνου.
Να ζήσετε και να έχετε την υγεία σας και ένα χαμόγελο στα χείλη για συντροφιά.
Υπέροχη η μουσική επιλογή που έντυσε τα λόγια της καρδιάς σου :)

Δεν έχω τι άλλο παρά να σας αφιερώσω παρά ένα τραγούδι που πριν λίγες ώρες ανέβασα στο YΤ και νομίζω αντιπροσωπεύει αυτό που ζείτε. Σας το χαρίζω με τις καλύτερες ευχές μου :))

http://www.youtube.com/watch?v=EOof3SLIrSc

Κοχυλένια φιλιά!

zoyzoy είπε...

Σας εύχομαι και'δω απο καρδιάς κάθε μέρα να'στε το ίδιο ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι όπως την πρώτη μέρα και να βαδίζετε χαρούμενοι.


Υ.Γ το τραγούδι υπέροχο!

Τα θαλασσινά μου!

Βάσσια είπε...

Να είστε πάντα τόσο αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι, όπως σας γνώρισα.
Το αξίζετε!

Πολλές ευχές για ακόμη καλύτερες επετείους.

Φιλιά φίλοι μου.
:-)

SpIrToKoYto είπε...

κρατείστε αυτό το σπάνιο που έχετε,τουλάχιστον για τα επόμενα 100 χρόνια...-:))
τις καλύτερες ευχές μου..

PISTOS788 είπε...

ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ...ΟΙ ΔΥΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ...
ΣΑΣ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ!

Ευρύνοος είπε...

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές ..

ευχαριστούμε Ελένη, καλή μας φίλη :)

ευχαριστούμε Sweet truth! καλή τύχη και σε σένα,αν και νωρίς ακόμη :)

ευχαριστούμε Ανταίος, φίλτατε :)

ευχαριστούμε Σταυρούλα, φιλαράκι μας :)

ευχαριστούμε zeidoron καλέ μου φίλε :)

ευχαριστούμε Dionespa φιλιά στον Φίλο μου :)

ευχαριστούμε Φώτη αδερφέ μου

ευχαριστούμε Ιανέ φιλαράκι μου

ευχαριστούμε Matriga μας (και για τα τραγουδάκια :)

ευχαριστούμε zoyzoy-κα :)

ευχαριστούμε Βάσσια, καλή μας φίλη :)

ευχαριστούμε SpIrToKoYto, καινούρια φίλη μας :)

ευχαριστούμε PISTOS 788, να είσαι καλά αδελφέ :)

we love you ❤


Σαββίνα,
εδώ να μείνεις, να φτάσουμε ως το τέρμα που λέει και ο Χατζηγιάννης :)
κι εγώ σ'αγαπώ κι εύχομαι να υπάρξουν κι άλλοι σας εμάς..
εμείς τον δρόμο τον ξέρουμε, τον έχουμε και τον διατηρούμε..
ότι κι αν έρθει, δέν μασάμε..
κι αν δέν υπάρχει δρόμος, ανοίγουμε δικό μας..


σε φιλώ μάτια μου :)

~reflection~ είπε...

Μέσα στο γλυκό κρύβεται η Ουσία...
φαρμάκι δεν υπαρχει, το ήπιαν οι θαλασσες...

Μόνο Μύθος που τον χτύζεις μερα με τη μέρα...

και τον επομενο χρόνο θα βρεθεις στο ίδιο σημείο, σαν από θαυμα αναμονής,
να περιμένεις να γευτεις την ίδια Ανακάλυψη..

Κι εκεινη θα αποκαλύπτεται αργα...
μπροστά στα περίεργα παιδικά σου μάτια..

Ενας χρόνος..
μια στιγμη..
μια ολοκληρη Ζωή....

τα φιλια μου.... ηλιοχαμογελα
{Δεσποινακι μου, σε κλέβω... μα μου ταιριάζει τόσο το ρουχο σου!...}

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΛΑ!!!

να ειστε παντοτε μαζι και αγαπημενοι και στα ευκολα και στα δυσκολα!!!
ειναι σημαντικο οι ανθρωποι που αγαπιουνται να "ακουν" ο ενας τον αλλο...

μεσα απο την καρδια μου σας ευχομαι παντα να ειστε ερωτευμενοι βαθια σαν την πρωτη σας στιγμη!

με αγαπη σας φιλω και τους δυο
και νεραιδενιες ευχες αφηνω στα χρονια σας να ειναι ροδινα!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α στο καλο σου, με συγκινησες βρε.....

Αντε, να ζησετε σαν τα ψηλα βουνα της Κρήτης,
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ....

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι πάντα μαζί...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο τυχεροί είστε που έχετε ο ένας τον άλλο!
Να είστε ευτυχισμένοι όσες περισσότερες μέρες (και νύχτες) του χρόνου γίνεται!!
:-)

Side21 είπε...

Ουφ ... συγκινήθηκα !!!
Να ζήσετε αγκαλιασμένοι ...
χρόνια πολλά να απολαμβάνετε την ευτυχία !!!
Φιλιά ...

delta είπε...

Είναι ευλογία να μοιράζεσαι τις στιγμές της ζωής σου με τον άνθρωπο που αγαπάς αληθινά.

Είθε να είστε πάντα αγαπημένοι και αυτοί που βρίσκονται κοντά σας να πλουτίζουν συνεχώς την ψυχή τους από την ομορφιά και την αφθονία της αγάπης που νιώθετε ο ένας για τον άλλον.

D.Angel είπε...

Σας εύχομαι από καρδιάς να τα χιλιάσετε! Να ζείτε ευτυχισμένοι
κι ερωτευμένοι όπως την πρώτη φορά!
Φιλιά πολλά

Thalassenia είπε...

Τι να σας ευχηθώ κι εγώ παραπάνω;

Άρρηκτος δεσμός ένα κλαδί ελιάς ειρηνικής στα χέρια σας και καρποφόρας.
Γλυκό ταξίδι να έχετε και μακρύ πολύ.

Φιλιά θαλασσένια.

ria είπε...

αχ βρε τρελλέ, μας συγκίνησες με την εκδήλωση της αγάπης σου στο κοριτσάκι!

να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!

Greek Rose είπε...

Εύχομαι να είστε ευτυχισμένοι!
Κάθε μέρα να είναι για σας
γεμάτη αγάπη κι ευτυχία!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ααα!!Μελένια μου και τα δυο σας!!Να'στε πάντα ευτυχισμένοι
και
καθε μέρα αναγέννημα αγάπης καθημερινο και
με μακρύ ορίζοντα!!!
Την αγάπη μου

Artanis είπε...

Να ζήσετε, Ευρόνοέ μου...Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται...
Φιλιά!!!

Evie είπε...

Χρονια σας Πολλα, να ζησεται ευτυχισμενοι, με σεβασμο και υγεια!

Ανώνυμος είπε...

Σας εύχομαι κάθε χρόνος που περνάει να είναι πάντα σαν τον πρώτο: Και να είστε πάντα ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι!!!

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσετε... τα καλύτερα μπορούν να 'ναι μπροστά εάν πραγματικά το θέλετε...

Ανώνυμος είπε...

οι ευχές μου Τρελέ και Σαββίνα, είναι: να είστε πάντα αληθινοί, να κρατάτε τρυφερά ο ένας το χέρι του άλλου κι όταν κοιτάζετε το ολόγιομο φεγγάρι και των δύο τα βλέμματα να φωτίζονται από τη λάμψη του και την λάμψη της αγάπης σας, τα φιλιά μου και στους δύο

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

είθε το μπλέξιμο των χεριών πάντα να είναι για σας Ζωή

τις ευχές μου, τις πιο ζεστές, και στους δυο σας!!

akrat είπε...

ΆΣΠΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΕΥΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ

από την καρδιά μου..

Ευρύνοος είπε...

Σας ευχαριστούμε και πάλι φίλοι μας :)

ευχαριστούμε πολύ Κάκια, ποιήτρια της παρέας μας :)

ευχαριστούμε πολύ ΝΑΪΑΔΑ, πραγματική νεραϊδούλα :)

ευχαριστούμε πολύ Ρίκη λογοτέχνισσα Κρητικιά μας :)

ευχαριστούμε πολύ ΔΥΣΠΙΣΤΕ, μάγειρα και skiper μας :)

ευχαριστούμε πολύ new-girl-on-the-blog καλή μας φίλη :)

ευχαριστούμε πολύ Side21 ακρίτη μοναδικέ :)

ευχαριστούμε πολύ delta, αδελφέ εντός και εκτός εισαγωγικών :)

ευχαριστούμε πολύ Αγγελική, φιλαράκι μας :)

ευχαριστούμε πολύ Θαλασσένια καλή μας φίλη πολυτάλαντη :)

ευχαριστούμε πολύ ria, φίλη μας με το ιδιαίτερο χιούμορ :)

ευχαριστούμε πολύ Greek Rose, πλάσμα ιδιαίτερο :)

ευχαριστούμε πολύ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, φίλη μας μοναδική κι ας είσαι μακριά :)

ευχαριστούμε πολύ Artanis, με την διεισδυτική ματιά :)

ευχαριστούμε πολύ Evie, νέα μας φίλη απο πολύυυυυυυυ μακριά :)

ευχαριστούμε πολύ astrofeggia, με τους προβληματισμούς σου και τις σκέψεις σου :)

ευχαριστούμε πολύ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, φίλε μου με το βαθύ "βλέμμα" :)

ευχαριστούμε πολύ silena, καλλιτέχνιδα φίλη μας :)

ευχαριστούμε πολύ Μια φορα κι εναν τρελο... πολύπλευρο ταλέντο λόγου και φωτογραφίας καλή μας φίλη :)

ευχαριστούμε πολύ akrat, νέε μου φίλε :)

σας ευχαριστούμε πολύ και πάλι όλους σας..

ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!

Unknown είπε...

Καλέ περιμένετε με
και τις δικές μου ευχές,
ξεχάστηκα ...
αλλά να ζήσετε και χαίρεστε ο ένας τον άλλον

Τα φιλιά μου και στους δυό σας

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΡΕΛΕ ΜΟΥ. Ω, ΝΑΙ!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Θερμές ευχές κι από μένα, να ζήσετε για πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι, αφού καταφέρατε και βρήκατε το δικό σας παραμύθι!
Να προσέχεις την όμορφη νεράϊδα σου τρελέ!
Εύχομαι όλα σας τα όνειρα να πραγματοποιηθούν.

to alataki είπε...

Μια φορά κι έναν καιρό, ένα κορίτσι κι ένα αγόρι ζούσαν σε τόπους σκοτεινούς, μακριά ο ένας από τον άλλον, άγνωστοι μεταξύ τους.
Κάποια μέρα αποφάσισαν να ταξιδέψουν, να γνωρίσουν άλλους κόσμους, είχαν ακούσει παραμύθια για τόπους φωτεινούς.
Ξεκίνησαν ό ένας από την Ανατολή, ο άλλος από τη Δύση, περπάτησαν μέρες και νύχτες ώσπου τα βήματά τους συναντήθηκαν στο κέντρο του κόσμου.
Τότε, λες νεράϊδες και θεοί τους κύκλωσαν και φως τους έλουσε και μια φωνή ακούστηκε.
"Ευλογημένη η μέρα που σας ένωσε φωτεινές ψυχές, σε μία"...
.................................

Να είστε ευτυχισμένοι, ντε!!!!!

Ευρύνοος είπε...

meggie

σ'ευχαριστούμε πολύ!

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

έτσι!

Ευρύνοος είπε...

VASILIKI

την προσέχω και με προσέχει..

σ'ευχαριστούμε για τις ευχές, καλό σου βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

το αλατακι

ευχαριστούμε για το παραμυθάκι :)

κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα όμως και η ζωή αντιγράφη την φαντασία ή το αντίστροφο!

ευχαριστούμε και πάλι καλό βράδυ :)

Unknown είπε...

Tις ευχές του Θεού να έχετε και τις δικές μου :))))))!!!

Να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι.

Σας ευχαριστούμε που μας αξιόσατε να αισθανθούμε ειρήνη και γαλήνη.
Σας ευχαριστούμε που μας δείξατε πως υπάρχει στον κόσμο η αγάπη και πως υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν, συμπαραστέκονται, κατανοούν, αγαπούν και στηρίζουν ο ένας τον άλλο.

Κάθε ευτυχία δική σας είναι χαρά δική μας.

Πω! πω!!! ξημερώνει. Την καλημέρα μου:)))))))))

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Πέρασα να ευχηθώ να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι και γελαστοί!

Ευρύνοος είπε...

angel

σ'ευχαριστούμε angel

και βέβαια υπάρχει γαλήνη και αγάπη στον κόσμο..
απλώς πολλοί φοβούνται να τις υπο-δείξουν :)

να είσαι καλά, καλημέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Μάγισσα Κίρκη

να είσαι καλά, σ'ευχαριστούμε για τις ευχές και το πέρασμα :)

καλημέρα :)

Άιναφετς είπε...

Καθυστερημένες ευχές...αλλά ευχές καρδιάς, στην Σαββίνα και στον Τάσο, να ζήσετε ευτυχισμένοι και πάντα Φωτεινοί!

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

οι ευχές δέν έχουν ώρα..

ευχαριστούμε πολύ!

να είσαι καλά και χαρούμενη..

καλό βράδυ :)

Blog Widget by LinkWithin