ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Αχέροντας!!

Και το ταξίδι συνεχίστηκε..

ναί!
φτάσαμε στην απόλυτη δροσιά του..
και τα "πολιτιστικά" της επαρχίας :(

στο τρίστρατο, στην Γλυκή..

διαλέγεις μεριά του ποταμού και προχωράς..

κι αφού πήγαμε κι απο τις δυό, διαλέξαμε..
και στήσαμε το εξοχικό!
στην άκρη στο ποτάμι που λέει και το τραγούδι..
η θέα, καταπληκτική!!
και με μπόλικους περαστικούς..
τα φουκαριάρικα τα άλογα, τα είχαν για βόλτα στο ποτάμι επι πληρωμή..
ασφαλώς και δέν έκανα..
πίσω μας υψωνόταν ένα όμορφο βουνό..
το πάρκινγκ, σκιερό!
να και ο Rambo!
και πολλές βουτιές στο ποτάμι..!
η γοργόνα
και ο γοργόνος.. χαχα
να και ο Beckham καβάλα στο άτι..!
είχε πολύ κόσμο, σε ποσοστά 80% Ιταλοί, 10% Γερμανοί και 10% 'Ελληνες..
η βίλλα, με τα υπάρχοντα μας (τα απαραίτητα)
7 το πρωί και δυό καφεδάκια αχνιστά δίπλα στο ποτάμι..
σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;
ναι, δέν είναι ζάντα..
είναι βάση κλειστή για "φιδάκι"..
να προσέχουμε και για φωτιές ντέ!

και άλλοι, έχουν ολόκληρο σπίτι..
καλή λύση για τουρισμό..
κακή για επιβίωση :-)

κι ένα βιντεάκι με την όλη ατμόσφαιρα..


περάσαμε υπέροχα αν και βρήκαμε πάρα πολύ κόσμο..



είχα συνηθίσει πρίν 10 χρόνια περίπου την ησυχία, αλλά με το πέρασμα του χρόνου, τα καλά δυστυχώς μαθαίνονται γρήγορα..
φανταστείτε οτι τότε, ήμουν ο μόνος με σκηνή, την ίδια εποχή ακριβώς..

φέτος, ήταν τουλάχιστον (χωρίς υπερβολές) 200 τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα και τουλάχιστον 150 σκηνές!!!

η συνέχεια, στο Νεκρομαντείο στην ομάδα Σείριος με πολλές πολλές φωτογραφίες.. κλίκ εδώ

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έδωσα το παρόν... πριν 3 βδομάδες...

Επαθα πλάκα... με το πράσινο του ποταμού... και φυσικά με τον πολύ κόσμο...

Το νερό... δεν λέω... δροσερότατο...

Το Νεκρομαντείο... όνειρο... για αυτό πήγα άλλωστε...

Unknown είπε...

Εγώ από όλα όσα είδα ... νοστάλγησα τη σκηνή. Δυό χρόνα έχω να την χρησιμοποιήσω και κάπως μου ήρθε τώρα ...
ουφ, τέλος πάντων ...
πάντα τέτοια νά' χεις, κι εσύ και η γοργόνα σου

Καλό απόγευμα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πολυς κόσμος βρε παιδι μου, πολυς....

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

μπάνιο έκανες στα νερά του;

εγώ έπαθα πλάκα (αρνητικά) με τον κόσμο..
και να ήταν έτσι ήσυχοι, καλά θα ήταν..
έχεις ακούσει Ιταλούς να μιλάνε ε;
χαχα

το Νεκρομαντείο απίθανο μέρος, αλλά και η εκκλησία πάνω του, δέν ταιριάζει καθόλου..
και απο ότι μάθαμε απο την αρχαιοφύλακα, ποτέ δέν έχει λειτουργήσει, έγινε μονάχα για να σκεπάσει τα αρχαία..

καλησπέρα..

Ευρύνοος είπε...

meggie

η σκηνή φέτος έδωσε ρέστα..

έρχεται και η συνέχεια :)

άλλωστε σε λίγο καιρό σε σκηνή θα ζούμε..
χαχαχα

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

άστα..

δέν το περίμενα..
αλλιώς γνώρισα τον τόπο..

καλησπέρα σου :)

ξωτικό είπε...

Λατρεμένο σημείο τρελλέ τι μου θύμησες...είχα μελανιάσει τα πόδια μου προσπαθώντας να φτάσω μέχρι τις πηγές...θυμάμαι εκεί που έσταζαν νερά απο τους βράχους και μας κατάβρεχαν σαν ποτιστηράκια...
και μετά στο νεκρομαντείο....

να είσαι καλά καλό φθινόπωρο !!!

to alataki είπε...

Μου έδωσες την ευκαιρία να ξαναζήσω τα αξέχαστα δικά μου προσκυνήματα σε κείνη την ευλογημένη και μυστηριακή περιοχή.
Μπορεί να με πεις αλλοπαρμένη, αλλά είχα και κάτι εμπειρίες που δεν μπορώ να τις αναφέρω εδώ...
Χαίρε!

Savvina είπε...

Στον Αχέρωντα αν και κάτσαμε λίγο, πέρασα υπέροχα.
Εκεί ανακάλυψα και μια μέθοδο για βουτιά στο ποτάμι, την οποία εφάρμοσες και εσύ τρελέ μου.
Ζεσταινόμουν έκανα μια βουτιά και δροσιζόμουνα.
Τέλεια ήταν, μοναδικά.
Τέλος, διακοπές από εδώ και πέρα μόνο με τη σκηνή (αγάπη μου έχω κλείσει ένα δωμάτιο απίστευτο με θέα... τ'αστέρια).

σε φιλώ καλέ μου...

Ευρύνοος είπε...

ξωτικό

το έχουν ζήσει κι άλλοι αυτό..
χαχαχα

καλό σου φθινόπωρο κι εσένα :)

Ευρύνοος είπε...

το αλατακι

χαίρομαι που τα ξαναέζησες μέσα απο τις εικόνες!

δέν ξέρω τίποτα!!!
περιμένω τις εμπειρίες!!!!!!!!!!
έστω και σε mail ..

χαίρε!

Ευρύνοος είπε...

Σαββίνα

και λίγο αλλά καλό!!

(αν δέν είχε και τόσο κόσμο θα ήταν καλύτερα)

η μέθοδος ήταν άψογη..
χαχα

με την σκηνή θα δείς τώρα τι έχει να γίνει..
ήταν να μάθω αν αντέχεις..
τώρα ποιός μας πιάνει..

σε φιλώ καρδιά μου..

D.Angel είπε...

Μπράβο παιδιά!
Πολύ όμορφα!
Πριν κάποια χρόνια είχα πάει κι εγώ!
Ακόμα θυμάμαι τη βουτιά στο ποτάμι!
Μιλάμε γκαγκάνιασα απ το κρύο!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Να περνάτε όμορφα!
Οπου να ναι έπιστρέφω κι εγώ!
Κλαψ

Greek Rose είπε...

Οι διακοπές μέσα στην φύση είναι πραγματικές διακοπές!
Αν το μέρος είναι ήσυχο ακόμα καλύτερα αλλά κι αν δεν είναι η φύση σε αποζημιώνει με την ομορφιά της.
Η φύση είναι πανέμορφη και τα νερά καθαρά και διαυγή!
Δεν έτυχε να κάνω καμπινγκ αλλά θα το ήθελα πολύ,αρκεί να μην έχει φίδια η περιοχή.
Καλησπέρα Ευρύνοε!:)

zeidoron dtsoukas είπε...

Μια χαρά σας βρίσκω αγαπητέ Τάσο!Απίθανα όμορφα αλλά μου κάνει εντύπωση τόσος κόσμος σε σκηνές;Μήπως προπονούνται;Να περνάτε πάντα καλά παιδιά!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

βούτηξες;
καλά να πάθεις!!
χαχαχαχα

άντε ντέ..
έλα πίσωωωωωωωω!!!!

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

είναι όντως!!
προσεχώς θα δείξω τι είναι Αληθινές διακοπές και Μύηση στην Φύση!!

μην φοβάσαι τα φίδια..
αλλού είναι..

καλό ξημέρωμα :)

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

πολύς κόσμος!!
κι εγώ το ίδιο θα σκεφτόμουν αν δέν ήταν οι περισσότεροι ξένοι..

πάντως εγώ προπονούμαι να πώ την αλήθεια μου..

και σε πληροφορώ το απολαμβάνω..
ποτέ δέν αισθάνθηκα πιό ελεύθερος!!

κι εσείς να περνάτε καλά φίλε μου..
καλό ξημέρωμα :)

Βάσσια είπε...

Αχ Ευρύνοε τι μου κάνετε....
Ζήλεψα.

Πανέμορφο τοπίο, που μάλλον το ανακάλυψαν πολλοί.

Και με σκηνή, ότι καλύτερο.

Φιλιά
Καλό Σ/Κ
:-)

Ανώνυμος είπε...

τρελέ, πανέμορφος ο Αχέροντας, αλλά είχα εκεί μια πολύ άσχημη εμπειρία! Κολύμπησα στα καταπαγωμένα του νερά και κόντεψα να γίνω κατεψυγμένη... όπως καταλαβαίνεις η ανάμνησή μου αυτή με κάνει να θέλω να φορέσω μπουφάν!!! φιλιά πολλά, συνιστώ την επίσκεψη ανεπιφύλακτα αλλά όχι απαραιτήτως και το "βάπτισμα" στα νερά του! Καλημερούδια

Ξωτικό είπε...

ο Αχέροντας είναι ευτυχώς μεγάλο ποτάμι, και το φρικτό "τουριστικό" κομμάτι είναι μικρό... εμένα με αρρώστησε ο κόσμος, έφυγα χάλια πό κει μετά από μια 20-λεπτη βόλτα... τα άγρια και τα ιερά μερη της ελλάδας πρέπει να τα φυλάμε ως κόρην οφθαλμού και μυστικά, γιατί η συνάφεια του κόσμου, που λέει κι ο ποιητής, τα ευτελίζει...

Ξωτικό είπε...

ο Αχέροντας είναι ευτυχώς μεγάλο ποτάμι, και το φρικτό "τουριστικό" κομμάτι είναι μικρό... εμένα με αρρώστησε ο κόσμος, έφυγα χάλια πό κει μετά από μια 20-λεπτη βόλτα... τα άγρια και τα ιερά μερη της ελλάδας πρέπει να τα φυλάμε ως κόρην οφθαλμού και μυστικά, γιατί η συνάφεια του κόσμου, που λέει κι ο ποιητής, τα ευτελίζει...

Ξωτικό είπε...

ο Αχέροντας είναι ευτυχώς μεγάλο ποτάμι, και το φρικτό "τουριστικό" κομμάτι είναι μικρό... εμένα με αρρώστησε ο κόσμος, έφυγα χάλια πό κει μετά από μια 20-λεπτη βόλτα... τα άγρια και τα ιερά μερη της ελλάδας πρέπει να τα φυλάμε ως κόρην οφθαλμού και μυστικά, γιατί η συνάφεια του κόσμου, που λέει κι ο ποιητής, τα ευτελίζει...

Φοίβη είπε...

ζηλευωωωωωωω.

υπέροχες φωτό και στο άλλο blog...

πάντα τέτοια Σοφοτρελλέ μου.

καλό σ/κ και στους δυο σας!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πανέμορφες εικόνες!!!!! Τέλειο τοπίο!!!!!
Να είσαι καλά που έβαλες αυτές τις εικόνες και μαθαίνουμε και εμείς ότι υπάρχουν τόσο όμορφα μέρη στην Ελλάδα!!!
Την καλημέρα μου!!!!! Φιλιά!

Unknown είπε...

Ανεβήκατε με μπάνιο μέχρι τη σκάλα της τζαβέλενας;

:)

Unknown είπε...

Ανεβήκατε με μπάνιο μέχρι τη σκάλα της τζαβέλενας;

:)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

με τέτοια διαφήμιση που'κανες τώρα του χρόνου θα βρεις 400 τροχόσπιτα χαχαχαχ

καλό απόγευμα

Εκείνος είπε...

Αυτά είναι τα ωραία. Πάντα έτσι όμορφα εύχομαι.

Την καλησπέρα μου.

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

ζήλεψες;
την επόμενη φορά,να έρθεις μαζί..
ετοίμασε σκηνή :)

ασπασμοί και καλό Σαββατοκύριακο :-)

Ευρύνοος είπε...

silena

η αλήθεια είναι οτι είναι παγωμένος!!
και μάλιστα ακολουθήθηκε ιδιαίτερη τελετή για να μπούμε..
χαχα

πατέντα της Σαββίνας..!

η επίσκεψη χρειάζεται αλλά σε εποχή με λιγότερο κόσμο τελικά..

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

ξωτικό

έτσι είναι αλλά είναι γνωστόν οτι το ελεύθερο κάμπινγκ απαγορεύεται, οπότε πήγαμε εκεί που έχει κι άλλους για να αποφύγουμε τον "νόμο"..
(αλήθεια, ποιός νόμος είναι αυτός που απαγορεύει στο κάθε πλάσμα να φτιάξει την φωλιά του όπου επιθυμεί)..

σε χαιρετώ :)

Ευρύνοος είπε...

Φοίβη

κι εγώ τα ίδια λέω.. πάντα τέτοια!!!
που τέτοια τύχη..

τουλάχιστον όποτε μπορούμε να κάνουμε αποδράσεις..

να είσαι καλά, καλό Σαββατοκύριακο :)

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

είναι πολύ όμορφα εκεί, όπως και αλλού, που θα ακολουθήσει ανάλογη ανάρτηση !!

κι εσείς έχετε πανέμορφα μέρη στα μέρη σας και περιμένουμε χειμερινές εξορμήσεις :)

καλησπέρα, ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Darthiir the Abban

άμα ανεβαίναμε μέχρι εκεί με μπάνιο, θα μας έπαιρναν τέσσερεις..
χαχα

πάγος ήταν!!!

:)

Ευρύνοος είπε...

Και λοιπόν;

λές;
του χρόνου θα πάω Νοέμβριο..
χαχαχα

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Εκείνος

σ'ευχαριστούμε..

να είσαι καλά, εύχομαι όμορφα ταξίδια..

καλό βράδυ :)

Ανώνυμος είπε...

Ποπο ωραια φαση!
ΚΑι οι φωτο σούπερ.
Πάντα τέτοια :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

τρελέ τα σέβη μου!!!

στο ποτάμι βρέθηκα φέτος το καλοκαίρι τρεις φορές
η πρώτη και η τελευταία ήταν ονειρικές γιατί ήμουνα σχεδόν μόνη μου!

καλό φθινόπωρο εύχομαι:)

zoyzoy είπε...

Υπέροχα είναι παρόλο που συναντήσατε κόσμο δεν χάνει την ομορφιά του το τοπίο.
Τώρα σε ξενοδοχείο με θέα τ'αστέρια δεν το'χω κάνει δεν ξέρω αν θα μπορούσα να διανυχτερεύω!

Πάντα τέτοιες εξορμήσεις να κάνετε
με φιλιά θαλασσινά!!

Άιναφετς είπε...

Υπέροχο απλά υπέροχο!
Το ποτάμι που εξαγνίζει και το βουνό που σε συνδέει με την απεραντοσύνη!
ΑΦ! βουνίσια ευωδιαστά!

Άιναφετς είπε...

Υπέροχο απλά υπέροχο!
Το ποτάμι που εξαγνίζει και το βουνό που σε συνδέει με την απεραντοσύνη!
ΑΦ! βουνίσια ευωδιαστά!

Άιναφετς είπε...

χα χα τριπλά υπέροχο!
Κάτι έγινε...τυχαίο;

Ευρύνοος είπε...

efi

να είσαι καλά, ευχαριστούμε..

καλή βδομάδα :)

Ευρύνοος είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

ήσουν απο τους τυχερούς!!

φαίνεται θα πήγες άλλη εποχή, πρίν ή μετά τον 15Αύγουστο..

καλό φθινόπωρο!!!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

υπέροχα ήταν αλήθεια..
καλύτερα βέβαια αν δέν είχε και τόσο κόσμο..

μα γιατί;
είναι σούπερ σε σκηνή!!!

μερσί για την ευχή πάντως, θα προσπαθήσουμε να την εκπληρώσουμε :)

καλή βδομάδα :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

χαχα
να και η σύμμαχος των Ορέων!!

πές τα!!!

το βουνό είναι η Απόλυτη ομορφιά..

κάτσε να δείς και το επόμενο θέμα..χαχα

ΑΦ βουνίσια και τριπλά!!

καλή βδομάδα :)

akrat είπε...

άντε τώρα να μάθεις στην πόλη...

καλό φθινώπορο

και του χρόνου...

Ευρύνοος είπε...

akrat

με τό'να πόδι εδώ και με τ'άλλο εκεί..

καλό φθινόπωρο φίλε μου :)

να είσαι καλά..

Thalassenia είπε...

Και συ στον πόλεμο Βρούτε;

Όμορφο μέρος, αλλά ... μυρίζει βουνό, χαχα.

Καλό βράδυ.

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσένια

δέν είναι πόλεμος..
λατρεία είναι!!

χαχα

καλό βράδυ :)

Blog Widget by LinkWithin