ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Πάρνηθα 2010..

Πρώτα πρώτα, περάσαμε απο την Ελιά μας..
εκείνη που φυτέψαμε στις 8 του Φλεβάρη του 2009

είναι εκεί και μεγαλώνει..
(όπως κι ο γιός μου)

φτάσαμε στις 10 το πρωί και γινόταν χαμός..
είχαν κλείσει τον δρόμο προς το σημείο που θέλαμε να πάμε (Μόλα)..
γινόταν ο καθιερωμένος γύρος της Πάρνηθας που γίνεται κάθε χρόνο..
κι έτσι, πήγαμε σε ένα άλλο ξέφωτο μέχρι να ανοίξει ο δρόμος..
βρήκαμε ένα καλό μέρος στον ίσκιο και καθήσαμε ολόγυρα να γνωριστούμε με τους νέους φίλους του Κυκεώνα μας..

η φωτό είναι απο έναν φίλο ο οποίος έκοψε το κεφάλι της Σαββίνας..γκρρρ
κι εγώ κάθησα στην ρίζα ενός δέντρου..

και κουβέντιαζα με όλους τους φίλους..
μέχρι που μάθαμε οτι ο δρόμος άνοιξε και φύγαμε για την Μόλα..

εκεί βρήκαμε πάγκους και απλώσαμε τα φαγητά που είχαμε φέρει..

εγώ, έβαλα να ζεστάνω την φασολάδα που είχα φτιάξει για όλους..
μ'αρέσει να προσέχω τους φίλους μου και γενικότερα όλο τον κόσμο..
και όλη η παρέα ήταν πολύ χαρούμενη..
φάγαμε του σκασμού..
και ήπιαμε αναλόγως..
αλλά γέμισε ο τόπος παιδιά!!
ήταν υπέροχα..
ανάμεσα σε φίλους και σαν να ζούσα για λίγο το όνειρό μου..
σαν να είμασταν μιά μικρή κοινότητα που ζεί στην Φύση και μαζεύτηκε στο μεσημεριάτικο τραπέζι..
 η μεγάλη μας παρέα!

κι αφού έκανα μιά βόλτα στην Φύση, βρήκα το μαγικό μου μπαστούνι!!

ήρθε η ώρα όμως να φύγουμε εμείς..
 λίγο νωρίτερα απο τους υπόλοιπους μιά και είχαμε κάποια δουλειά..
 και στην επιστροφή μας, η Πάρνηθα μας αποχαιρέτησε με τον καλύτερο τρόπο..!
δέν είναι κούκλα;

 την ταίσαμε ψωμάκι..
 κι εκείνη μας πόζαρε για φωτογραφίες..

 σ'ευχαριστούμε καλή μου Ελαφίνα!


 καλή εβδομάδα σε όλους!!

54 σχόλια:

ELENI είπε...

μπραβο τασουλη savinnaki ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ..Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ...ΚΟΥΚΛΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα!!!
Πάντα έτσι ωραία να περνάτε!

(..σου ΄χω πρόσκληση στην τελευταία μου ανάρτηση, ρίξε μια ματιά όποτε μπορέσεις!)

Καλή εβδομάδα, Τ.!
:-)

Margo είπε...

Μμμ ωραία περνάτε εσείς οι του Κυκεώνα;)

Καλή βδομάδαααααααα:)

Ευρύνοος είπε...

Ελένη

όμορφα περνάμε..
ότι και να γίνει :)

ευχαριστούμε, καλησπέρα !!

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog

κάτι ήξερα που έλεγα οτι θα περάσουμε όμορφα..

η πρόσκληση έγινε δεκτή και όποιος αντέξει..
χαχα

Καλή εβδομάδα, Μ.!
:-)

Ευρύνοος είπε...

Margo

επέστρεψες απο τις "διακοπές";

ευχαριστώ που πέρασες :)

πάντα ωραία περνάμε!!

καλή εβδομάδαααααααααα :)

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω λοιπόν (σ΄ευχαριστώ)!
;-)

PISTOS788 είπε...

ΧΑΡΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΑΣ!!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.

SpIrToKoYto είπε...

κρατείστε το...απολαύστε το και πάνω απ'όλα συνεχίστε να κάνετε αυτά που δεν βρίσκουμε χρόνο να κάνουμε εμείς...
( ή βρίσκουμε δικαιολογίες για να μη τα κάνουμε..-:))
τη καλησπέρα μου...

akrat είπε...

μπράβο φίλε μου τι μου θύμησες τώρα....

κάποτε νέος και ερωτευμένος ως τα μπούνια έκανα 3 ημέρες διακοπές σε σκηνή μαζί με ελαφάκια λαγούς (με εκείνο το φοβερό τρέξιμο και το γκαπ γκουπ) με ωραίες φωτιές με ψησίματα ....

στο σύλογο μενιδιωτών...

αχ

ria είπε...

σας ζηλεύω!
περάσατε κάτι παραπάνω από υπέροχα. ονειρικά!

τι κουκλί είναι αυτός ο μικρός!!!

OOO είπε...

http://www.peliti.gr/pages/panelladiko_diktio.htm

http://www.peliti.gr/pages/diktyo_antallagis.htm

http://www.eoniosiniohos.gr/dialogos/index.php?topic=650.0

http://hopedies.pblogs.gr/2008/07/diktyo-antallaghs-agathwn-kai-yphresiwn-hwris-hrhmata.html

http://www.eurocharity.gr/el/member/526

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βρε, εσυ ομορφαινεις και πας Τασουλη μου...να σε χαιρεται που σε εχει..
Φιλακια και στους δυο σας

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Κοίτα να δεις πόσα χρόνια με γύρισες πίσω...... τριάντα..... Όταν ανεβαίναμε στην Πάρνηθα όλοι μαζί και στρώναμε την κουβέρτα στο χώμα και τρώγαμε τα γεμιστά της μαμάς και τα κεφτεδάκια της θείας.....
Πανέμορφα περάσατε!!!!
Την καλησπέρα μου!!!!! Πάντα τέτοια!!!!

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog
κι εγώ ευχαριστώ για την αιτία!

;-)

Ευρύνοος είπε...

PISTOS 788

χάρηκα που χάρηκες αδελφέ μου..
αυτή είναι η ομορφιά της ζωής..

καλό σου βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

SpIrToKoYto

η καλύτερη ευχή!!

αν και θα έπρεπε να μην ψάχνετε δικαιολογίες να ΜΗΝ το κάνετε..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

akrat

3 μέρες σε σκηνή;
εγώ ακόμη το κάνω και ας μην είμαι τόοοοοσο νέος..
(αν και η νεότητα είναι μέσα μας)

να το ξανακάνεις σύντομα..

καλησπέρα φίλε :)

Ευρύνοος είπε...

ria

το μεγάλο δώρο ήταν η Ελαφίνα όταν φεύγαμε που στεκόταν στην άκρη του δρόμου περιμένοντας τροφή απο τους περαστικούς..

ακόμη καλύτερα θα ήταν να μέναμε εκεί σε σκηνές!!

ο γιόκας μου ε;
ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
(χαζομπαμπάς)..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

AdeGia

αυτά βλέπω και τρελαίνομαι..
βλέπεις είναι και μακριά μας..
αλλά που θα πάει, ζυγώνει η ώρα που θα βγάλω ανακοίνωση για να μαζευτούμε οι τρελοί που θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα..
(αυτό των πράξεων μετά των λόγων)

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

χαχαχα
ελπίζω να βλέπεις καλά ε;
χαχαχαχα

ευχαριστούμε τρελοκρητικιά φίλη μας :)

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

τριάντα ε;
εγώ πάλι δέν έχω μεγάλη εμπειρία απο Πάρνηθα..
περισσότερο πήγαινα σε βουνά μακριά απο την ακτίνα της Αττικής..
δέν ξέρω, σαν να μην ήθελα να έχει κόσμο γύρω μου..
πάντα χαιρόμουν να είμαι εντελώς μόνος στο δάσος..άντε με κανα φίλο..

αλλά τα φαγητά στην ύπαιθρο είναι άλλη κατάσταση!!!

να είσαι καλά, καλησπέρα σου :)

D.Angel είπε...

Πολύ όμορφες και ζεστές στιγμές!
Μπράβο! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Φοραω τα γυαλια μου Τρελε χα χα χ·α χαααααααααααααααα

zeidoron dtsoukas είπε...

Μπράβο Τάσο,πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!Εκεί στα καμένα φύτρωσε τίποτα;Είχαμε ανέβει το χειμώνα και πόνεσε η ψυχή μου απ' αυτά που είδα.
Καλημέρα,καλή εβδομάδα!

Greek Rose είπε...

Οι φωτογραφίες δείχνουν πως περάσατε πολύ καλά!
Μπράβο παιδιά,εύχομαι να έχετε πολλές τέτοιες χαρούμενες μέρες κοντά στην φύση!
Η ελαφίνα περήφανη και καμαρωτή!
Καλημέρα:)

Theodosia είπε...

Χειροκροτώ την όμορφη παρέα και τις ευαισθησίες που κουβαλάει.

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα τρελέ, μου άρεσε πολύ η φράση "αλλά γέμισε ο τόπος παιδιά!"
τόσο αισιόδοξη .. μου έφτιαξε τη μέρα, όμορφες στιγμές, γλυκές και τρυφερές, πάντα τέτοιες να γεμίζει η ζωή σου, είναι η ευχή μου

να είσαι καλά και να μην κουράζεσαι ποτέ να δίνεις τη χαρά

ΛΕΩΝ είπε...

Αν είχες άσπρα μαλλιά και μούσια....ίδιος δρυίδης θα ήσουν!!!
Όλα τέλεια, η παρέα η φύση τα ζώα....!
Μπράβο σας!
Φιλιά και στη Σαββίνα
Πολλές καλησπέρες Τάσο!

Ανώνυμος είπε...

Φοβερή η ελαφίνα... ωραία διαδρομή... μαγική!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

έτσι..!
άντε να έρθεις κι εσύ καμιά φορά..
με όλη την οικογένεια (και τα νεογνά βεβαίως) !

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

ήρθε η ώρα να τα αλλάξεις
χαχαχαχαχαχαχααααααααααααααααααα

πλάκα σου κάνω βρε :)

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

φίλε Δημήτρη, τα καμένα τα βλέπεις και κλαίει η ψυχή σου..
δυστυχώς όπου είχε καεί, έτσι έμεινε.. ακόμα τίποτα, ούτε λίγο γρασίδι..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

πράγματι δείχνουν σωστά τότε!!
άντε να έρθεις κι εσύ κάποια φορά..
να μεγαλώνει η αγκαλιά !

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Θεοδοσία

ευχαριστούμε..
έτσι είναι..
και κάποιες φορές υπερευαίσθητη παρέα..
καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

silena

αλήθεια, σε καποια φάση μετρουσα παιδιά και έχασα τον λογαριασμό..
πάνω απο 10!!

δέν κουράζομαι ποτέ για όσους αξίζουν..

σ'ευχαριστώ για την ευχή..
πολύ όμορφη :)

καλησπέρα !

Ευρύνοος είπε...

ΛΕΩΝ

χαχαχα

συνονόματη, έγινε πολλή πλάκα με το ραβδί..
ίδιος ο Γκάνταλφ!
χαχα

τέλεια όλα όπως η Φύση!

ασπασμοί και καλησπέρες :)

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

είδες κάτι δώρα που μας κάνει το βουνό;

έτσι!

καλησπέρα φίλε μου..

Δραπέτης είπε...

Εκεί πάνω είναι πολύ όμορφα!

Καλησπέρα! :))

Βάσσια είπε...

Υπέροχα, με φίλους, τα παιδιά και η φύση! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Κι όπως είπα ξανά, έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες από τις εξορμήσεις εκεί.
:-)

(την επόμενη πες το νωρίτερα, δίοτι, πρέπει να κανονίζω για το σκυλί μου....... δεν μπορώ να την αφήσω έτσι).

Φιλιά στο Σαββινάκι

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Κούκλος, μπροστά στην ελιά του!!!
Πρέπει καθε χρόνο που περνά, να κρεμάς ένα καρτελλάκι στο κλαδάκι που είναι το ύψος του.
Θα έχει ενδιαφέρον όταν γινει 20.
Πάρνηθα πήγαινα προϊστορικά, οταν γίνονταν η γνωστή Ανάβαση (σαν θεατής), από το 10ο μέχρι το 20ό χλμ.
Τέτοια ελαφάκια έχει στον λόφο που είναι το Κάστρο της Μύρινας Λήμνου.
Δεν έρχονται όμως κοντά και επιβιώνουν έτσι, χωρίς να γίνουν παϊδάκια, από κανένα "ζουλαδόρο" στη ζούλα!
Τι νομίζεις! Έτοιμοι είμαστε, να βάλουμε φωτιές, όπως κάθε χρόνο...
Καλό απόγευμα!

zoyzoy είπε...

Υπέροχες είναι αυτές οι συναντήσεις στη φύση.
Εχετε και τα τυχερά σας εκεί!
Πάντα τέτοια εύχομαι!
Και ο μικρός θα περάσει την ελιά βλέπω πολύ πιο γρήγορα:))

Φιλιά θαλασσινά!

Ευρύνοος είπε...

Δραπέτης

καλώς σε..

όντως πανέμορφα..!

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

τίποτα άλλο..
τα έχουμε όλα!

την επόμενη θα σε ενημερώσω εγκαίρως..
δέν ήξερα οτι πρέπει να κανονίσεις υποχρεώσεις..

ασπασμοί :-)

Ευρύνοος είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

ευχαριστώ!
θα το έκανα αλλά φαντάζομαι οτι θα ανεβαίνει το κλαδάκι θα ανεβαίνει κι ο γιός μου αλλά μετά απο κάποια χρόνια δέν θα την φτάνει :)

κι εγώ σκέφτηκα οτι αν φοβούνται θα γλυτώσουν την ζωή τους τα ελάφια απο κάποιους..
ελπίζω να επ[ιβιώσουν σε αυτόν τον όμορφο βιότοπο (ότι επέμεινε απο τα καμένα δηλαδή)

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

πολλά τυχερά!
κι άμα έχεις καλή παρέα, είσαι ο καλύτερος του χωριού!

να είσαι καλά, σ'ευχαριστώ :)

ασπασμοί !

to alataki είπε...

Μπράβο παιδιά, αυτή είναι ζωή...

Side21 είπε...

Η επαφή με τη φύση ...
μας ξαναζωντανεύει !!!
Και καλό είναι ν' αρχίζεις
απ' την παιδική ηλικία ...
Έτσι έπαιρνα κι εγώ το γιό μου
από μικρό στις δενδροφυτεύσεις
και τώρα πάμε μαζί εθελοντές
στη δασοπυρόσβεση !!!
Την καλησπέρα μου ...

Ιωάννα είπε...

Πάντα τέτοια, πάντα τέτοια!!! ''Με φίλους να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε'' Καλό Φθινόπωρο!

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

έτσι θα έπρεπε να ζεί το είδος μας..

αλλά..........

καλό ξημέρωμα :)

Ευρύνοος είπε...

Side21

έτσι..
ούτε προβλήματα, όμορφες συζητήσεις, επαφή με συνανθρώπους και ανταλλαγή σκέψεων και τροφής..

κοινώς ΚΟΙΝΩ-ΝΙΑ

μιά χαρά το κάνεις..
τα παιδιά δίπλα μας και πάντα φίλοι..

καλό ξημέρωμα :)

Ευρύνοος είπε...

Ιωάννα

έτσι ακριβώς!!

ελπίζουμε να το επαναλάβουμε συχνά..

καλό φθινόπωρο και δροσερό!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εμείς δε σεβόμαστε την πάρνηθα,την έχουν καταφάει πια.....

καλό σ/κ και καλά να περνάς με την όμορφη οικογένεια σου :)

Ευρύνοος είπε...

Καί λοιπόν;

αλήθεια είναι αυτό που λές..
ο άνθρωπος δέν σέβεται κείνην που τον θρέφει..
μόνο με οικονομικούς όρους αντιλαμβάνεται πλέον την Φύση..

καλό Σαββατοκύριακο :)

Blog Widget by LinkWithin