ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

The fountain (η Πηγή της Ζωής)..

Κι άν ταξίδεψα στο κενό..

κι άν ταξίδεψα στον χρόνο..
στους αιώνες..

ανάμεσα σε αστερισμούς και νότες..

το ζωντανό Δένδρο της Ζωής κατάφερα να ανταμώσω..

να το αγκαλιάσω και να του ζητήσω την Χάρη..

να σκαρφαλώσω πάνω του μέχρι να φτάσω στην Σπείρα της Πηγής..

κι απο εκεί, μικρά σωματίδια Ύλης, σχεδόν άϋλος, να ενωθώ με το Όλον..

κι αυτόν τον θάνατο νικώ..
για σένα..!

και σάν επιστρέψω, θα κρατώ στα χέρια μου την Λήθη..
και θα ανταμείψω το Ιερό Δένδρο προσφέροντας το πολυτιμότερο μα και το αχρηστότερο που έχω..
το Σώμα μου..

να φυτρώσουν πάνω του λουλούδια..
τραγούδια..

κι απο εκεί πάλι να Αναγεννηθώ..



να σου πώ το Μυστικό..


δέν υπάρχει θάνατος!









storyteller

30 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Πόση δύναμη θέλει ο Νους για να ταυτιστεί με το Όλον που συνεχώς μεταλλάσσεται σε μορφές και έννοιες..

Πόσο να αντέξει την διαπλάτυνση το Μυαλό?..

Πόσο απύθμενη είναι η σκέψη?..
Ώρες ώρες παλεύω να χωρέσω το μέγεθος του Σύμπαντος,
κι όλο με καταπίνει η προσπάθεια...

Γυρίζω πλευρό στο κρεβάτι της αναζήτησης..
και μοιάζω μικρή.. να αφανίζομαι μπροστά στο λουλούδι που ανθίζει και δεν διστάζει μπροστά στην εκκωφαντική κραυγή του ήλιου, που προσαρμόζεται και πανω στα πεταλα μοιαζει ψιθυρος ζωής...

Ίσως να είμαι ήλιος,
ίσως πεταλο,
ίσως απλά το άγγιγμα του φωτός πανω στο άνθισμα...

μα... το σημαντικό είναι ότι υπηρξα σαν κομματι αυτου του ΟΛΟΥ, που ακομη κι όταν θα "φυγω" θα έχει ανακυκλωμενα μόρια δικά μου
που κάποτε ζούσαν από την ανασα μου...

Σε φιλω...

Ευρύνοος είπε...

Κάκια

δέν είναι θέμα δύναμης νομίζω..
είναι θέμα εμ-πυρ-ίας..
(το πύρ εντός μας)

το ίδιο πύρ με κείνο της Πηγής που μας τροφοδοτεί και σπινθιρίζουν απο τριβή οι νευρώνες δημιουργώντας την Σκέψη..

όσο το κινεί κάποιος, τόσο εκείνο σπινθιρίζει και δημιουργεί..

τότε έρχεται η ταύτιση..
η Σύνδεση όπως λέω εγώ..

ότι συμβαίνει στον μικρόκοσμο, συμβαίνει στον μακρόκοσμο..
ότι πάνω, έτσι και κάτω..

όταν κάποιος δεί οτι είναι παντού και πουθενά, του δίνεται η μεγαλύτερη Αποκάλυψη!

κι αφού υπήρξε κομμάτι του Όλου, δέν θα αλλάξει ποτέ αυτό..
μονάχα που θα είναι σε άλλο επίπεδο..
φαντάσου να είσαι μιά στάλα απο το πύρ της Πηγής!

ασπασμοί, καλό μήνα :)

zoyzoy είπε...

Υπέροχο μοναδικό το βιντεάκι!
Η αλήθεια που αρνούμαστε να δούμε κολλημένοι στην ύλη και τ'αγαθά της!

Ελάχιστοι έχουν αυτή τη δύναμη να φτάσουν και να ενωθούν με το Ολον αλλά όλοι έχουμε τη δυνατότητα φτάνει να'χουμε τη θέληση.

Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε ήλιοι ακτινοβόλοι και οι ήλιοι δεν σβήνουν, δύουν και επανέρχονται!

Καλό μήνα με θαλασσινά!!

Ανώνυμος είπε...

Εγλωβισμένοι στην μικρότητα του τώρα, της στιγμής, της ανάγκης... Ξεχνάμε να σηκώσουμε κεφάλι στον Ουρανό... και σερνόμαστε στην λάσπη... νομίζοντας ότι ανήκουμε εδώ ... που θα μας ήθελαν... ξεχνάμε να βυθίσουμε το βλέμμα μέσα μας... εκεί που ανήκει η ματιά μας... και πορευόμαστε φοβισμένοι, εγκλωβισμένοι, χαμένοι, σπρωχνώμενοι... ξεχνώντας την αρχή... ότι ναι... δεν υπάρχει θάνατος... παρά μόνο ΖΩΗ!

Βάσσια είπε...

Ήρθα (το δέντρο της ζωής) για να ευχηθώ ένα πολύ καλό καινούργιο μήνα.
:-)

Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

κι όμως, ολίγοι βλέπουν πέρα απο την ύλη..
και δίνουν την σημασία που πρέπει στα αόρατα και τα μεγάλα..!

το θέμα είναι να ΘΕΛΕΙ να δεί..

έτσι..

καλό μήνα :)

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

όπως είπες κι εσύ, χαίρομαι για τα στολίδια-σχόλια στο ιστολόγιο μου φίλε μου :)

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

βλέπω το αβαταρ σου και νοώ..

καλό μήνα, άσχετα αν κι εμείς κόψαμε τον χρόνο για να τακτοποιούμε κάποιες εργασίες μας..
ο χρόνος δέν υπάρχει, είναι αδιαίρετος και σαν ταινία απλωμένος, που πάνω του κινούμαστε εμείς..
όποιος μπόρεσε, πήγε ανάποδα τον δρόμο και είδε σκηνές του παρελθόντος..

ασπασμοί :-)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

... κοιτώ το σώμα μου
κάθε άπειρα μικρό του κομματάκι
κρύβει κι από ένα άστρο που σαν διαλύθηκε με ευσπλαχνία έντυσε με ύλη την ψυχή μου για να μπορέσει στον κόσμο ετούτο να υπάρξει...

D.Angel είπε...

Ομορφο!
Καλό μήνα τρελέ!
Καλό μήνα σε όλους!
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε,ποιός απ' τους τρεις;Μα και στούς τρεις.Ένας ήλιος πάντα λάμπει,πόσοι απο εμάς όμως όταν τον ατενίζουμε,τον κομματιάζουμε;Σαν ήλιος έχει το κυρίως σώμα (πηγή),ακολουθούν οι ακτίνες(ενέργεια)
και έπεται το φως(κυματομορφές και καθαρή ουσία).Γιατί τα λέω όλα αυτά;Μα κάθε φορά που σε διαβάζω μου βάζεις τρίλλημα:)Αναρωτιέμαι ποιός μιλά.Ειδικά στα τελευταία σου θέματα.Αν είσαι ο Τάσος μάλλον ξέφυγες:)Αν είσαι ο τρελός πρόσεχε μην σε τυλίξουν.Ευτυχώς γιά μένα που γνωρίζω ότι μιλά ο Ευρύνοος,αλλά και πάλι αναρωτιέμαι πόσα θα φανερώσεις;Περιττό να σου πω ότι θέλει μεγάλα κότσια αυτό που κάνεις.Όμως ένας γνώστης του Πνεύματος είναι αδύνατον να κριθεί από υλικούς επειδή μετέχει μεν,δεν μετέχεται δε.
Σε καληνυχτίζω με ασπασμούς.
Υστερόγραφο: Αν είμαι ακατανόητος ικετεύω σε, διέγραψέ το μήνυμα.

Ευρύνοος είπε...

μια φορα κι εναν τρελο...

κάπως έτσι..
κι όταν έρθει η ώρα, πάλι αστερόσκονη θα γίνει :)

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

καλό σου μήνα!

να είσαι πάντα καλά φιλαράκι :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

καλησπέρα φίλε μου..

αναρωτιέμαι κι εγώ..
ξέρεις θα σου πώ άλλο ένα μυστικό, εδώ που δέν μας βλέπουν πολλοί..
για πρώτη φορά στην ζωή μου, ξεκίνησα να γράψω ένα βιβλίο..
όχι για εμπορικούς λόγους..
περισσότερο για να δημιουργήσω τον δικό μου κόσμο των Ιδεών..

όσο για το ποιός μιλά, ειλικρινά νομίζω οτι μέσα μου κατοικούν πολλοί που πασχίζουν να φωνάξουν ο καθένας την δική του ύπαρξη..

τι ακπόμη θα φανερωθεί, όσο αντέχει ο αναγνώστης θα διαβάσει..
όσο δέν αντέχει, ένα κλίκ μακριά και βρίσκεται έξω απο την λαγουδότρυπα..
στην "ασφάλεια" της "λογικής"..

κότσια;
δέν νομίζω..
Ιερή τρέλα θέλει :)

πιό σαφής δέν γίνεται να είσαι, οπότε το μύνημα θα μείνει ως έχει, μήπως το διαβάσει κανείς πρίν κάνει εκείνο το "κλίκ μακριά" που έλεγα..

σε ευχαριστώ που έρχεσαι φίλε μου..

καλή σου νύχτα :)

Greek Rose είπε...

Το δέντρο της ζωής θρέφεται από την Αιώνια Πηγή κι όλοι εμείς το ίδιο κάνουμε ακόμα κι όταν αποκοβόμαστε μόνο που είναι καλύτερα για μας να μένουμε συνδεδεμένοι με την Πηγή.
Η λήθη μας συνοδεύει μέχρι το τέλος της ζωής αλλά αφήνει μερικές φορές ρωγμές στην ανάκληση της μνήμης κι έτσι αποκτάται η γνώση.
Λίγες ρωγμές στην λήθη μου,λίγες στην δική σου και σε άλλων και κάπως έτσι συμπληρώνεται ένα παζλ που δεν ολοκληρώνεται ποτέ.
Καλό μήνα Ευρύνοε!

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

καθένας μας έχει ένα περίτεχνο εργαλείο που λέγεται εγκέφαλος..
με αυτό ο καθένας ταξιδεύει όσο του επιτρέπει η "λογική" και τα βιώματα του..

βέβαια καλύτερα να είμαστε συνδεδεμένοι με την Πηγή..!

η λήθη μας συνοδεύει και μετά..
στην αναγέννηση..
με κάποια κομμάτια που ξεπετάγονται απο τα σχισμένα πέπλα που την καλύπτουν..

γιατί
"Οι πνευματικές δυνάμεις που αγρυπνούν πάνω στην ανθρωπότητα, είναι πάντοτε παρούσες, αλλά το πέπλο που μας χωρίζει απο αυτές, σχίζεται μόνο σε μεγάλες ώρες και για σπάνιους εκλεκτούς..

[Πυθαγόρας. 7ο στάδιο μύησης]..


καλή σου νύχτα και καλό μήνα :)

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι να όταν ξαναβρίσκω τον Τάσο, όχι που δεν αγαπώ και τον Τρελό...μ' αρέσει η αύρα που αφήνουν τα σχόλια των φίλων μας!

Την καλημέρα μου!ΑΦ...

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

Κι εγώ χαίρομαι όταν βλέπω σχόλια να λειτουργούν σαν βάλσαμο..

χαίρομαι που υπάρχουν φίλοι που κατανοούν αυτά που γράφω και συμμετέχουν ενεργά..

πράγμα που σημαίνει οτι είμαστε πολλοί οι τρελοί :)
χαχα

καλημέρα :)
ΑΦ!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

εχεις δικιο...
φυσικα και δεν υπαρχει θανατος...
απλα οταν δεν "θυμομαστε" νομιζουμε πως τα χανουμε ολα...
κι αλλωστε για να ειμαστε ξανα εδω κατι ακομα εχουμε να μαθουμε...
και θεωρουμαστε ακομα ψυχες οχι απολυτα εξελιγμενες...αλλιως θα ημασταν ηδη σε αλλα επιπεδα...
μαλλον ημαστε σε σωστο δρομο ομως...

θα ηθελα να μπορω να "θυμαμαι" οταν ο πονος πιανει κοκκινο...

φιλια σου νεραιδενια τρελε μου!

Ανώνυμος είπε...

καλό μήνα τρελέ, τη δύναμη που κρύβει μέσα του ο άνθρωπος, αν μπορούσε έστω και λίγο να την υποψιαστεί... ναι πράγματι! θα έλυνε το "μυστήριο" και θα φανέρωνε την αλήθεια ότι όλα μπορούν να νικηθούν! ακόμη κι ο θάνατος γιατί όλα υπάρχουν αν εμείς τους επιτρέψουμε να υπάρξουν!! φιλιά και καλό βράδυ

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

είδες πώς η μνήμη κάνει "κουμάντο";

όσο για το "ξανά εδώ" δέν μπορώ να είμαι σίγουρος..
μπορεί εδώ, μπορεί αλλού κι αλλιώς..

κι εδώ μπορεί για κάποιον λόγο συγκεκριμένο..

σε σωστό είμαστε έτσι κι αλλιώς..
η Νομοτέλεια κανονίζει τα πάντα..

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

silena

καλό σου μήνα :)

κρύβουμε δύναμη μοναδική..
λείπει κείνο που θα μας την γνωστοποιήσει..
σε ολίγες περιπτώσεις, ανοίγουν τα "μάτια"..

"όλα υπάρχουν εαν εμείς τους επιτρέψουμε να υπάρξουν"..
έχεις διαβάσει το βιβλίο "ο αρνητής του θανάτου;"

αυτό μου θύμισες..

ασπασμοί, καλό βράδυ :)

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλημέρα αγαπητέ Ευρύνοε (πρόσεξε δεν λέω Τάσο!).
Δεν υπάρχει ούτε θάνατος ούτε χρόνος!Μοναχά ΖΩΗ κι όσοι τη ζουν για να στιβάξουν και ν' απολαύσουν υλικά αγαθά απλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα.Είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας και ιεράρχησης των πραγμάτων που προϋποθέτουν βέβαια ευρύ νου.
Το ζείδωρον δεν μου προέκυψε όταν έφτιαξα το μπλογκ αλλά δεκαετίες πριν όταν ταξινομούσα πράγματα,καταστάσεις κι ανθρώπους!

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα φίλε Δημήτρη..

καθαρά θέμα Φιλοσοφίας!
ακριβώς έτσι..

δυστυχώς η κοινωνία είναι στημένη με τρόπο που τα υλικά είναι αναγκαία για να επιβιώσει κανείς..
όμως, το δυστυχές είναι να γίνονται αυτά τα αφεντικά και όχι η Φιλοσοφία..

δεκαετίες πρίν ε;

πάντως το Ευρύνοος, μου προέκυψε πρίν 6 χρόνια..

οι ταξινομήσεις γίνονται κάποια στιγμή στην πορεία και είναι καταλυτικές..

να είσαι καλά φίλε μου :)

paramythou είπε...

Μου αρέσει να επιστρέφω στο χωριό
κι ο τρελός του
να είναι εκεί

τα σέβη μου γείτονα!

Ευρύνοος είπε...

Παραμυθού

καλώς σε..!

επέστρεψες;
έλειψες καιρό..

χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ..

καλησπέρα σου :)

Side21 είπε...

Μια ουτοπία είναι ο Θάνατος ...
Όπως άλλωστε και η Ζωή !!!
Η σκέψη, ο νούς άπειρη διάσταση ...
Για να περνάμε απ' τη μια πύλη στην άλλη ...
Να χανόμαστε για να υπάρχουμε !!!

to alataki είπε...

Όχι δεν υπάρχει. Όλα είναι θέμα μυαλού, η Ζωή και ο Θάνατος είναι ένα.

Ευρύνοος είπε...

Side21

ωραία ανάλυση, δέν έχω να προσθέσω κάτι!

καλησπέρα φίλε :)

Ευρύνοος είπε...

το αλατακι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

όπως γράφω στην ομάδα Σείριος,
εδώ
http://seiriosteam.blogspot.com/

Ακούμε συνεχώς, για την απεραντότητα του σύμπαντος και αναρωτιόμαστε αν υπάρχει ζωή πέρα απο τον μικρό μας πλανήτη..
αναρωτηθήκαμε ποτέ άραγε, αν υπάρχει ζωή στον πλανήτη μας;
με την έννοια οτι, αυτό που καλούμε εδώ στην Γαία, ζωή, σε κάποιον άλλο πλανήτη μπορεί να το καλούν θάνατο..

καλησπέρα :)

Blog Widget by LinkWithin