ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Επείγουσα αιμοδοσία..

Επείγον περιστατικό απαιτεί την προσοχή σας..





Η χώρα μου, βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση..

είναι λοιπόν μεγάλη ανάγκη να βοηθήσετε όλοι σας..

δέχεται κάθε ομάδα αίματος..

αποκλείονται άτομα εθισμένα στην εξουσιόνη, στην προδοσύνη, στην μιζεριάνη και την προσωπική αναδειξίωση..

ζητούνται άτομα με παρθένο ιστορικό και υγιές οικογενειακό περιβάλλον (αν είναι δυνατόν, άτομα απο ορφανοτροφεία ακόμη καλύτερα μιά και ότι δοκιμάσαμε απο "οικογένειες" βγήκε σκάρτο και πήγε για πέταμα)..

ζητούνται δείγματα καθαρά και ουχί υβρίδια..

παρακαλώ, οι ενδιαφερόμενοι, να αφήσουν βιογραφικό και να ορίσουν ραντεβού για εξέταση στο σαλονάκι του ιατρείου του ιστολογίου μου..

ΔΕΝ γίνονται δεκτοί, προηγούμενοι, με δείγμα "ηγέτη" παρά άνθρωποι που εργάστηκαν για να προσφέρουν αίμα..

ΔΕΝ γίνονται δεκτοί προηγούμενοι, προερχόμενοι απο κάθε λογής "κοτέτσια" μιά και είναι ήδη μολυσμένοι φορείς των ανωτέρω ιατρικών περιπτώσεων..





ΥΓ: γαλαζοαίματοι αποκλείονται δια ροπάλου..

η Ελλάς, κινδυνεύει..

κάντε κάτι γι αυτό..


δώστε της το φιλί της ζωής..

όχι του Ιούδα..















storyteller

40 σχόλια:

zoyzoy είπε...

χα!χα!Πολύ καλό!
Τώρα εγώ απ'το ιστορικό κάνει αλλά λόγω ασθενειών πάλι αποκλείομαι!
Φοβάμαι ότι θα δυσκολευτείς πολύ για μια σταγόνα με τα κριτήρια που ψάχνεις!

Καλό σου βράδυ με θαλασσινά!!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

εμ, δέν έμενες "ανέπαφη"..
χαχα

μία σταγόνα ε;

δύσκολοι καιροί..

καλό βράδυ με τρελούς ασπασμούς :)

to alataki είπε...

Σιγά μη βρεις...

Ευρύνοος είπε...

to alataki

τσάμπα καίει η λάμπα που λένε, ε;

καλησπέρα..

Anael είπε...

δύσκολοι καιροί για "καθαρό αίμα" χαχα I like it!

zeidoron dtsoukas είπε...

Φίλτατε με τόσους αποκλεισμούς που έβαλες κομματάκι δύσκολο να βρεις αιμοδότη!
Αστο,καλύτερα στην κηδεία να πιούμε και κονιάκ!
Καλό βράδυ!

Thalassenia είπε...

Αν το πάρουμε όλοι ανάποδα χαθήκαμε.

Δύσκολα πολύ δύσκολα, αλλά δεν μπορεί, κάπου υπάρχει μια στάλα αγνό αμόλυντο αίμα.
Σε κάποιο ορεινό χωριό, σε ένα νησί άγονης γραμμής...
Κάπου στα μύχια της ψυχής κρύβουμε ανθρωπιά και φιλότιμο.
Ας τα αφήσουμε να πλημμυρίσουν και να φύγει η βρώμα που μας πνίγει.

Καλό ξημέρωμα στην χώρα μας.

Greek Rose είπε...

Καλημέρα Ευρύνοε!
Τέτοιο είναι το αίμα μου!
Δεν έχει μολυνθεί από ηγετοβακτηρίδια ούτε από εξουσιομόλυνση!
Ευχαρίστως να δώσω όσες φιάλες χρειαστούν!

palalos είπε...

δεν θα δώσει κανείς άλλος πλην αυτών που πάντα έδιναν...ειμαστε σε κωμα, από το οποίο θα κανουμε να ξυπνησουμε πολυ καιρο...παει...να ζουμε να μην την θυμομαστε την ελλαδα αυτη...

Artanis είπε...

Ααχαχαχαχαχαχαχα
καλημέρα Ευρύνοε, ωραίο ποστ, πολύ χιουμοριστικό (αλλά 100% σωστό)...

Skouliki είπε...

κα εγω αποκλειομαι σαν την ζουζου ¨:)

Ευρύνοος είπε...

Anael

καλώς σε..

πολύ δύσκολοι όμως..
και το βιώνουμε καθημερινά στην πέτσα μας..

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

Ζείδωρον

χαίρομαι που έβαλες την ελληνική απόδοση του ψευδωνύμου σου ..

μάλλον στην κηδεία όπως λές, με την ψαρόσουπα θα τα πούμε..

καλό βράδυ φίλε μου :)

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσένια

έτσι είναι δυστυχώς..

μα πές μου..
βλέπεις τίποτα στον ορίζοντα;

εγώ τουλάχιστον βλέπω μολυσμένους..
κι αν κρύβουμε ανθρωπιά και φιλότιμο..
είναι η γάγγραινα της πολιτικής που δέν γλυτώνει κανείς..

καλό ξημέρωμα που εύχομαι να έλθει..
(αν και χώρα ίσον τόπος, έθνος όμως ίσον άνθρωποι, άρα Έλληνες όπου κι αν είναι, εξαπλώνουν Ελλάδα)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

τέτοιο..?

τότε ΠΟΤΕ μην ανακατευτείς με την πολιτική και τα κόμματα για να διατηρηθεί ως τέτοιο!!

θα δώσεις όταν χρειαστεί νέο αίμα..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Παλαλός

έτσι..
και σκέφτομαι όπως πρίν..

Ελλάδα σημαίνει τόπος, τρόπος, άνθρωποι;

κι αν σημαίνει άνθρωποι, να ζούμε να μην την θυμόμαστε..

αν σημαίνει τρόπος χίλιες φορές να μην θυμόμαστε..

αν σημαίνει τόπος, δέν ξεχνώ!

καλησπέρα αδέλφια!

Alks--Anna είπε...

Xαχα!!! είσαι πραγματικά απίστευτος!!!

Στο σαλονάκι παίζει μήπως και κανά καφεδάκι??


Μάκιαααα!! μου έλειψες!! :)))

Ευρύνοος είπε...

Artanis

κι όμως όταν το έγραφα, το τελευταίο που είχα κατα νού, ήταν το χιούμορ..

ίσως μία απογοήτευση και πικρία..

αλλά είναι αλήθεια οτι διαβάζεται και ως τέτοιο..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Σκώληξ

γιατί βρε παιδί μου;
γιατί;

:)

Ευρύνοος είπε...

Alks

βρέ καλώς την!

λοιπόν, σκέφτομαι μήπως είχες πιεί το πιοτό της λησμονιάς στο σαλονάκι και μας ξέχασες..

οπότε καφεδάκι και με προσοχή σίγουρα!!

σου έχω βάλει απουσίες..
κανόνισε να τις δικαιολογήσεις..
χαχα

εννοώ να έχεις καλή δικαιολογία :)

ασπασμοί, είναι αμφίδρομον :)

Alks--Anna είπε...

Όχι καλέ μου Εύρυ....ποτέ λησμονιά σε αυτό το blog..

δεν "μιλούσα" μα ήμουν πάντα εδώ και διάβαζα!!!!
που να στα εξηγώ τα υπόλοιπα...μόνο αυτό θα πω:δουλειααααά..

χμμμ...εννοείται ότι όταν λες προσοχή στον καφέ αναφέρεσαι στο καϊμάκι εεεεε???? χαχα!!!

με χαρτί τρελού υπαλλήλου σβήνω καμιά απουσία??? χαχαχα!!

Ευρύνοος είπε...

χμ..
το αμίλητο νερό λοιπόν!!

δουλειάααααααααα?
να χαίρεσαι και να λυπάσαι είναι η κατάσταση..

χαρά για δημιουργία, λύπη για δουλεία..

:)

στο κα(ϊ)μάκι ναι!!
χαχαχα

με χαρτί τρελού -έστω και υπαλλήλου- σβήνουν όλες!!

χαιρετώ σε :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μαλλον παμε για τελευταιο ασπασμό....

Φώτης είπε...

Γεια σου, Τάσο μου!

Εμένα δε μου φάνηκε καθόλου χιουμοριστικό το κείμενό σου.
Την κατάλαβα την πίκρα σου, είναι έκδηλη μέσα σε κάθε φράση, πίσω από κάθε λέξη...

Η κατάσταση είναι πολύ άσχημη, όμως ακόμα δεν έχουμε πιάσει πάτο. Χωρίς να θέλω να υποδυθώ την Κασσάνδρα, φοβάμαι πως θα έρθουν και χειρότερες μέρες...
Είμαστε ακόμα στην αρχή, δεν έχει ξεσπάσει το κακό σε πλήρη ανάπτυξη.

Από την άλλη, δε μπορώ να δεχτώ πως πλησιάζει το τέλος...
Δε μπορώ να ξέρω τι ακριβώς θα γίνει, σίγουρα θα δούμε πολύ άσχημες εικόνες, σίγουρα θα νιώσουμε όλοι απελπισία, πόνο και οργή, όμως αρνούμαι να παραδοθώ στο τέλμα της μιζέριας και της απογοήτευσης!
Μη με ρωτήσεις αν βλέπω κάπου φως και σε τι ελπίζω, δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να προτείνω, όμως κάθε πτώση μπορεί να γίνει αφορμή για επαναπροσδιορισμό της πορείας και για νέο ξεκίνημα...Ίσως πρέπει να γκρεμιστούν όλα και να χτιστούν απ' την αρχή.
Ίσως κι αυτοί που κινούν τα νήματα να ποντάρουν σ' αυτή την απογοήτευση που διαχέουν σκοπίμως και εντέχνως...
Θέλουν να σκύψει ο κόσμος το κεφάλι και να πει πως δε μπορεί να αλλάξει τίποτα και πως είμαστε καταδικασμένοι.

Αδερφέ, δεν πιστεύω πως θα σβήσει η πατρίδα μας...
Ασφαλώς έχει χάσει πολύ αίμα, είναι σε κώμα και αναπνέει με μηχανική υποστήριξη, όμως εγώ τολμώ ακόμα να πιστεύω σε θαύματα...
Και το θαύμα θα σχεδιαστεί από τον ίδιο το Θεό και θα υλοποιηθεί από τους απλούς ανθρώπους...

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

όλα αυτό δείχνουν..
βέβαια, ποτέ δέν ξέρεις τι γίνεται, μέχρι την λήξη του αγώνα..

χαιρετώ σε..

Ευρύνοος είπε...

Φώτη

γειά σου φίλε μου καλέ..

κι εμένα..
περισσότερο το έγραφα με πίκρα όπως είπα και με συγκίνηση μπορώ να πώ..

κι εγώ είμαι σίγουρος πως θα έρθουν χειρότερες μέρες και τα έχουμε συζητήσει κι απο κοντά έστω και λίγο..

για το τέλος δέν ξέρω ούτε εγώ..
ξέρω μόνο οτι είμαι έτοιμος για πάν ανδεχόμενο..
πράγμα που πολλοί δέν το λαμβάνουν υπόψιν..
όπως κι εσύ, αρνούμαι να παραδοθώ και ούτε θα γίνει..
δέν ξέρω ούτε τι σκέφτονται αυτοί που κινούν τα νήματα, μόνο αποσπάσματα λαμβάνω κάποιες στιγμές μα δέν γίνεται να τα δημοσιοποιήσω..

τα θαύματα και τα θαυμαστά, πάντα είναι εκεί έξω και μας περιμένουν να συμμετέχουμε..

ας ελπίσουμε όλα να πάνε καλά..

καλό βράδυ αδελφέ μου..

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Ούτε και εγώ πιστεύω ότι θα βρεις κανένα τέτοιο αιμοδότη.... και αν υπάρχει έστω και ένας να ξέρεις θα τον φιμώσουν, θα τον δέσουν και θα τον εξευτελίσουν για να μην μπορέσει να δώσει τίποτα......
Τόσο χάλια τα βλέπω τα πράγματα εγώ αν και γενικά είμαι πιο αισιόδοξη.... τον τελευταίο καιρό έχω απογοητευτεί....
Την καλησπέρα μου!!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Δεν μπορεί τρελέ μου ακόμη και το πιο σπανιο να έιναι rezus αρνητικό πάντα κάτι θα υπάρχει για συνέχεια...
αλλιώς...κλαψτα greka και δες τα ραδίκια ανάποδα εσαει

Αισιοδοξούμε βρε(ψίχα δύσκολο)γιατί αλλιως χανόμαστε προς δόξαν αλλων..μη πω...

paramythou είπε...

Μάλλον αγαπητέ μου γείτονα,
κάποιοι αποφάσισαν
οτι ο ασθενής πρέπει να πεθάνει.

γι αυτό και κάνουν ότι κάνουν.
τον έχουν στη Μηχανική Υποστήριξη και τον φοβερίζουν και τον απειλούν οτι θα του τραβήξουν το σωληνάκι......
τα σέβη μου

Άιναφετς είπε...

Άρα αποκλείομαι...για όλους τους παραπάνω λόγους συν ένα...κάνω ομοιοπαθητική και "εμείς" δεν κάνει να δώσουμε αίμα...είμαστε μολυσμένοι!!!...μη γελάς είναι αλήθεια!
Καλό βραδάκι! :)

Roadartist είπε...

Θα συμφωνήσω με την paramythou.. καλησπέρα..

jokar είπε...

Ευρύνοε,
ξενάς την χαρμερποσίνη, τη σταρχιδοσίνη και την απλιστιόνη...
εθιστικές ουσίες που σταματούν τη ροή του αίματος και τη ροή των ερεθισμάτων στους νευρώνες.
Πλήρης αφαίμαξη δηλαδή...

(πολύ δυνατή ανάρτηση)

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

μάλλον δέν είσαι απαισιόδοξη αλλά ρεαλίστρια..

άλλωστε το μεγάλο τους όπλο και τέχνη είναι η προπαγάνδα..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

φοβούμαι οτι για τα ..ραδίκια κατευθυνόμαστε ολοταχώς..

μακάρι να κάνω λάθος, αλλά η πορεία δείχνει να είναι προδιαγεγραμένη..

χαιρετώ σε..

Ευρύνοος είπε...

Παραμυθού

έτσι..
και όσο οι συγγενείς δίνουν ..φακελάκια, τόσο οι λεονταρισμοί δυναμώνουν..

τα σέβη μου..

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

κι εσύ αποκλείεσαι;

η ομοιοπαθητική που κολάει;
χαχα
με "κούφανες"..!

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Roadartist

κι εγώ όπως είδες συμφωνώ μαζί της κι επαυξάνω..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

jokar

μακάρι να έλειπαν τέτοιες "δυνατές" αναρτήσεις μαζί με τους "αδύναμους" που μας ελέγχουν..

δέν ξέχασα τις υπόλοιπες "παθήσεις" αλλά το κείμενο πρέπει να έχει κι ένα τέλος..
αλλιώς η λίστα θα ήταν πολλές σελίδες..!

να είσαι καλά φίλε :)

Άιναφετς είπε...

Καλά δεν ξέρεις πως όσοι κάνουν ομοιοπαθητική δεν κάνει να δώσουν αίμα;...όσο για την επείγουσα αιμοδοσία της ανάρτησης σου...αυτοσαρκάζομαι!

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

περί αυτού, ιδέα δέν είχα..

καλή βδομάδα :)

Blog Widget by LinkWithin