ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Αυτό, μήν το χάσετε, θα χάσετε!!

Είναι αλήθεια πρώτη φορά που δημοσιεύεται κάτι τέτοιο, δίχως να σκέφτεται αυτός που το δημοσιεύει τις συνέπειες..

πολύ εύκολα θα τον πούν τρελό, φαντασιόπληκτο ή οτιδήποτε άλλο..

όπως και νά'χει, είναι μία αληθινή ιστορία που βγαίνει στον αέρα πρώτη φορά με κάθε λεπτομέρεια..

θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, βόμβα στα θεμέλια της λογικής σας..

κάντε κλίκ εδώ..

18 σχόλια:

Nefelovatis είπε...

Καλησπέρα φίλε μου..

Καταπληκτική η εμπειρία που περιγράφεις..

Είναι μάλλον σημάδι των καιρών, πως έρχεται η ώρα που η συνειδητότητα της Ανθρωπότητας θα αλλάξει. Μια και όλο και περισσότεροι ανοιχτά πλέον, και τους φόβους ξεπερνώντας αρχίζουμε να μιλάμε για όλα όσα εκείνα, τόσα χρόνια τώρα, μόνο ψιθυριστά συζητούσαμε.

Για ότι ήταν αντικείμενο «περίεργων» και «απαγορευμένων» βιβλίων και περιοδικών. Για όλα εκείνα που έχουν να κάνουν με την αίσθηση «ότι είμαστε ιδιοκτησία κάποιον» όπως έλεγε το ’30 ο Τσαρλς Φορτ.

Ότι υπάρχει κάτι σκοτεινό σ’ αυτό τον κόσμο, κάτι που δε μας αφήνει να γίνουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε εδώ..

Κάτι που θέλει άβουλο κοπάδι να είμαστε, για να μας μεταχειρίζεται για τους δικούς του λόγους και σκοπούς.. Κάτι/κάποιοι που ζουν ανάμεσά μας λοιπόν..

Χαίρομαι που έχουμε αρχίσει να βγαίνουμε απ’ τις σκιές του φόβου, και «του τι θα πει ο κόσμος» την ανησυχία, και πλέον εκφραζόμαστε σαν προβληματισμένα άτομα, σαν Άνθρωποι που πλέον ανοιχτά μιλάνε.

Για τις αλυσίδες που τους έχουν δέσει, τις οποίες βλέπουν και να σπάσουν θέλουν..

Μια και δεν υπάρχει κανείς «πιο Σκλαβωμένος, από το Δούλο εκείνο που Ελεύθερος νομίζει πως είναι», κι ενώ σε μια τυραννία ζει, νομίζει πως Δημοκρατία έχει..

Να είσαι καλά φίλε μου, κι εσύ κι όλοι όσοι προβληματίζονται για της πραγματικότητας τη φύση. Να είστε καλά συνοδοιπόροι! Έχουμε δρόμο μπροστά μας, μα η αρχή έχει γίνει, μια και βλέπουμε τη σκοτεινιά που μας σκεπάζει. Κι αρχή είναι το ήμισυ του πάντως!

Καλή Λευτεριά να έχουμε!

Υ.Γ. @Ευρύνοος, κάθε άλλο παρά παραίτηση μοιάζουν όσα λες φίλε μου (αυτό που είχες πει σε μια παλιότερη ανάρτησή μου). Μπορεί να έχουν κάποια πράγματα αποφασιστεί από κάποιους ή κάτι, μα το τι θα γίνει από μας εξαρτάται. Και μας φοβούνται πολύ περισσότερο απ’ όσο δείχνουν.

Υ.Γ.2 Αν θέλετε ακόμα γιατρό, που να ασχολείται και με Φυσικές μεθόδους Θεραπείας, και ξέρει επίσης να καλλιεργεί τη γη (μεγάλωσα σε περιβόλι κι έχω λαχανικά εκτός από λουλούδια στις γλάστρες στη βεράντα, στον κήπο όπως τη λέω, εδώ στην Αθήνα), για την κοινότητα που γράφεις, στείλε μου ένα μαιλ στο Nefelovatis@windowslive.com να συζητήσουμε. Έχω και κάποιους φίλους που το σκεφτόμαστε σοβαρά επίσης, έστω κι αν είμαστε σε επίπεδο οράματος ακόμα. Χαίρομαι που μαζευόμαστε σιγά σιγά.

Υ.Γ.3 Έχω γράψει κι εγώ κάτι ανάλογο.. http://nefelovatis.blogspot.com/2010/09/blog-post_29.html

D.Angel είπε...

Kαλό Σ/Κ από δω
Πάω να δω

Ευρύνοος είπε...

Νεφελοβάτης

κι όμως φίλε μου, η ανάρτηση αυτή αναμεταδόθηκε σε άλλα μπλόγκ σήμερα και να δείς τι "καζούρα" έπεσε, δέν λέγεται..
βέβαια δέν κακίζω κανέναν..
ανώνυμοι έγραψαν όλοι χλευάζοντας..
αλλά αυτό εξηγεί πώς βγάζουμε τέτοιες κυβερνήσεις τόσα χρόνια..
οπότε δέν είμαι τόσο αισιόδοξος για όσα περιγράφεις..
κι εγώ θα ήθελα έναν κόσμο πιό έτοιμο αλλά δέν είναι..

σκλάβοι πάντα θα υπάρχουν..
μα σκέφτομαι μονάχα τούτο..
ΟΤΑΝ τα αόρατα γίνουν ορατά, θα τρέχουν στον ψυχίατρο κατα χιλιάδες -μην πώ μυριάδες- ενώ άλλοι θα βρίσκουν την ευκαιρία να υποδουλώνουν ακόμη περισσότερο την ανθρωπότητα..

πάω να διαβάσω τώρα το θέμα που μου δείχνεις..

υγ: για το "χωριό", θα τα πούμε σύντομα :)

καλησπέρα φίλε μου :)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

καλό Σαββατοκύριακο σε σένα :)

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Τάσο μου! Άσχετη με το θέμα, αλλά μόλις έφυγε το γυναικάκι σου από δω και κουβεντιάζαμε για το Σαρακήνικο! Είχα μια καλή ιδέα, θα σου τα πει και περιμένω να το κανονίσουμε. Είδα και το μπλογκ που τους έφτιαξες, εκπληκτικό! Θα σε έχω υπόψη μου να μου φτιάξεις κι εμένα ένα τέτοιο μπλογκ με φόντο τα βιβλία μου! Πληρώνω όσο όσο! Καλό θα ήταν να βάλεις κάπου πάνω πάνω στο μπλογκ τη διεύθυνση του μαγαζιού - θα ετοιμάσω κι εγώ σχετική ανάρτηση, αλλά δεν ξέρω τη διεύθυνση! Παρεπιπτόντως, καταπληκτικό το μαλλί που μου έφτιαξε η χρυσοχέρα σου!
Θα τα πούμε σύντομα, φιλιά πολλά!

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε ακόμα και να μην είχες μάρτυρες θα σε πίστευα.
Έχω την εντύπωση πως πέρα από το ανοιχτό μυαλό χρειάζονται και άλλοι παράγοντες,πιθανοί παράγοντες είναι να μπορεί να βλέπει κάποιος πέρα από τα φαινόμενα και να εξασθενήσει η ψευδαίσθηση που μας υποβάλουν κάνοντας μας να τους βλέπουμε σαν όμοιους με μας.
Καλησπέρα:)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Βασικά έχει να κάνει με το σε τί άνθρωπο θα πέσουν γραπτές αυτές οι εμπειρίες.Συνήθως όσοι δεν έχουν ασχοληθεί ή αρνούνται να δεχτούν και την άλλη άποψη, κάνουν καζούρα ή αποκαλούν τους άλλους τρελλούς μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν επιχειρήματα να στηρίξουν τη γνώμη τους όποια κι αν είναι αυτή.

Ευρύνοος είπε...

Μαρία

γειά σου κι εσένα!

με ενημέρωσε η Σαββίνα και θα το κανονίσουμε..

όσο για το μπλόγκ που έφτιαξα του Σαρακήνικου, ναι όντως δέν μοιάζει με μπλόγκ αλλά με επαγγελματικό σάιτ..
ότι θέλεις, στην διάθεση σου..

η διεύθυνση θα μπεί σε λίγο..

για την Σαββίνα είμαι σίγουρος :)

ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

δέν έχω δείξει στο παρελθόν ψέμματα..
κάποτε έγραψα για έναν Πλάτανο ένα θέμα το οποίο θα αναρτήσω και πάλι στην Σείριος..
όμως εδώ, αφορά πρόσωπα..
δέν γινόταν να ανεβάσω φωτογραφίες..
μπορεί να είναι κάποιο μυστικό πρόγραμμα..
μάλλον κάποιοι δέν κατάλαβαν την σοβαρότητα του γεγονότος..

πάντα τέτοιες αποκαλύψεις;
χμ..
έχω να ακούσω πολλή καζούρα ακόμη :)

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Μάγισσα Κίρκη

έτσι ακριβώς είναι..
και που να δείς τι έγινε σε ένα μπλόγκ που το αναδημοσιεύσανε..
μπήκαν 50 ανώνυμοι κάγκουρες-ελληνόφωνοι (γιατί Έλληνες δέν γίνεται να είναι) και έβγαλαν όλη την αυνανία τους..
αλλά έτσι καταλαβαίνουμε τον λόγο που μας κυβερνούν αυτοί που μας κυβερνούν τα τελευταία χρόνια..

όταν κοιτάνε ανώνυμα να πετάξουν μία πέτρα σε κάποιον που δέν γνωρίζουν και να φύγουν καλυμένοι απο την ανωνυμία τους, ούτε άντρες, ούτε άνθρωποι είναι..
πόσο μάλλον Έλληνες..

καλό βράδυ, να είσαι καλά..

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Τάσο την εκπομπή που λες με τον κύριο Καρποδίνη την άκουγα στο ραδιόφωνο του Πειραιά,πριν κάμποσα χρόνια,αλλά μετά τον έχασα.Τώρα κάνει πουθενά εκπομπή;Οσο για το θέμα στο Σείριο ακόμα με το στόμα ανοιχτό είμαι.Προσπαθώ να καταλάβω,υπάρχει κάποια ερμηνεία σκοπεύεις να γράψεις κάτι περισσότερο;
Να είσαι καλά,καλή εβδομάδα!

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

άν άκουγες την εκπομπή το 2004-2005 σίγουρα θα άκουγες και μένα..
την κάναμε μαζί την εκπομπή εκείνη την περίοδο..
προσεχώς θα βάλω θέματα με παρουσιάσεις εκδηλώσεων και των εκπομπών στην Σείριος..

δέν κάνει τώρα εκπομπή πέραν κάποιων επεισοδίων σε μικρό τηλεοπτικό κανάλι (local tv) κάποιες μέρες απο ότι μου είχε πεί προ τετραμήνου..

ελπίζουμε να ξαναβρούμε "μικρόφωνο" για να κάνουμε εκπομπές μαζί..

αν υπάρζει εμηνεία για το γεγονός;
δέν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, πέραν του ότι ΔΕΝ ήταν άνθρωποι..
μπορεί κατασκευάσματα απο άγνωστη τεχνολογία σε μάς τους απλούς ανθρώπους, ή κάτι απο "αλλού"..

δέν σκοπεύω να γράψω κάτι περισσότερο μιά και δέν έχω περισσότερα στοιχεία απο αυτά που έδωσα..

καλή εβδομάδα φίλε μου :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ούτε να το σκέφτομαι Ευρύ μου...ανατρίχιασα..
Καλό απόγευμα.. με πιο γήινα πράγματα εε; :)

Ευρύνοος είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ανατρίχιασες;

γι αυτό λέγομαι ο τρελός του χωριού..
έχουν δεί τα μάτια μου...

καλό απόγευμα :)

sunnefoula είπε...

Καλησπέρα! εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σας!

ήθελα να ρωτήσω αν έχετε ανεβάσει κάτι σχετικά με τις σπηλιές στην Ακρόπολη :)

Πήγα περίπατο σήμερα και τις είδα από πιο κοντά (αν θες, πέρνα στο μπλογκ, έχω ανεβάσει φωτογραφίες από τα περίχωρα της ακρόπολης, μάλλον καλλιτεχνικού όμως και όχι επιστημονικού ενδιαφέροντος).

Ευχαριστώ!

Katerina είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένε μου φίλε!!
καλή εβδομάδα!!
Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτηση σου!!

Ευρύνοος είπε...

sunnefoula

καλώς σε..

δέν έχουμε ανεβάσει -ακόμη- για την Ακρόπολη..
η ομάδα Σείριος, έχει μόλις σχεδόν δύο μήνες παρουσίας στο διαδίκτυο και υπάρχει υλικό πάρα πολύ που περιμένει την δημοσίευση του..

είδα το υλικό σου και μάλιστα στο Ηρώδειο έχω φωτογραφίες απο παράσταση που προετοιμαζόταν με αρχαία τριήρη-σκηνικό, πολύ όμορφη..

να είσαι καλά και καλή εβδομάδα :)

Ευρύνοος είπε...

Κατερίνα

σ'ευχαριστώ..

καλημέρα και καλή σου εβδομάδα :)

Blog Widget by LinkWithin