ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Δέν θέλω.. (φαξ)

..να είμαι άνθρωπος..

προτιμώ να γίνω Σκέψη..

κι όταν φύγω απο εδώ, προσδοκώ να ριζώσω στον κόσμο των Ιδεών..

απο κεί να βλέπω τα πάντα

και να με στοχάζονται..


(αλήθεια, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διαβάσει πολύ..
υπάρχουν άνθρωποι που λένε πολλά..
κι όμως, δέν παράγουν Σκέψη..
αυτό με ανησυχεί)

η φωτό απο εδώ



το φάξ της ημέρας
Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού..


storyteller

40 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Πόσο δύσκολη μετάπτωση?..

Εξαϋλωση, που σημαίνει αιωνιότητα γιατί η Ιδέα δε χάνεται ποτέ..
Οι άνθρωποι όμως?..

Η Ιδέα Ιδεατή Μορφή Τελειότητας στο δάσος της Σκέψης...
Ψεγάδι μηδενικό..

Ο άνθρωπος?..
γεματος παθη..
γεματος εγωκεντρισμό...

γι'αυτό ακομη κι αν έχει διαβασει πολύ, δεν προάγεται εύκολα η Σκέψη..
γιατί την πνίγει το συναίσθημα...

Δύσκολο το φαξ το σημερινό..
δεν γινόταν ν'απαντησω τηλεγραφικα...

Κάποτε κι εγώ λαχτάρησα να γίνω νόημα σκέψης τυπωμενο στο χαρτί..

Απετυχα, όπως θ'αποτύχει κι η δική σου φαεινή και ουσιαστική Ιδεά..

Είμαστε άνθρωποι...
αντί να ευχόμαστε να ήμασταν κάτι άλλο..

Ας αξιοποιήσουμε αυτό που είμαστε...

Προσπαθώ...
μου είναι δύσκολο, κάθε φορά..
μα πάντα προσπαθώ...

Φιλί...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμενα παλι με ανησυχουν οι ανθρωποι που δεν παραγουν εργα...

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΩ να είμαι Ανθρωπος, να φτιάχνω με αγνά υλικά Σκέψεις που θα βοηθήσουν άλλους ανθρώπους, μαζί κι εμένα, να μην πέφτουν ή όταν πέφτουν να μπορούν να ξανασηκωθούν και να κοιτάξουν με αξιοπρέπεια ξανά τη ζωή

ΘΕΛΩ να είμαι Παιδί, να δείξω στους μεγάλους πώς να παίζουν ξανά, κι όχι με τις ψυχές ή τις τύχες των άλλων ανθρώπων, μα με παιχνίδια που θα ομορφύνουν τη ζωή τους και των παιδιών τους

ΘΕΛΩ να είμαι Λέξη, που θα αλλάξει τον κόσμο και Οραμα που θα αλλάξει τους ανθρώπους...

τα φιλιά και την καλημέρα μου όμορφε Τρελέ...

Καλυψώ είπε...

θελω..
να μπορω..
ΠΑΝΤΑ..
να ζω ολοκληρη μεσα σε μια θαλασσα
ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ..και ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ..

χωρις σκεψεις..
απλη και πρωτογονη..
οπως γεννηθηκα..

μια γλυκια καλημερα Τρελε!!

Ανώνυμος είπε...

Το φαξ δεν κατάλαβα που κολλάει... αλλά αν το έλαβες είναι τέλειο... αν το έστειλες είναι πάλι τέλειο...

Αλλά θαρρώ πως σου ήρθε από ψηλά... και εσύ με την σειρά σου το μεταβίβασες...

Φαντάζομαι ξέρεις πως υπάρχει μία μαγική διαδικασία στον τρόπο της σκέψης... υπάρχει έλξη των ομοίων ... οπότε αυτές ενοποιούνται και ξαναμοιράζονται στους "κατόχους" τους... τίποτα δεν μας ανήκει πραγματικά... αλλά για να "παράγεις" χρειάζεται να έχεις και τροφή... εξωτερική και εσωτερική ... αλλιώς απλά αναμοχλεύεις αντικατροπτισμούς των άλλων...

Ο κόσμος των ιδεών μου φαντάζει λίγο μακρυά... παραμένω στις σκιές του όπως υποστήριζε και ο Θείος Πλάτων...

Καλημέρεςςςςςςςςςςς

Katerina είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!!

με περισσότερα... φαξ....!!

55fm είπε...

Eμένα με ανησυχεί που το γνήσιο ανθρώπινο είδος είναι προς εξαφάνιση!
Καλημέρα και καλή βδομάδα φίλε μου.

Ανώνυμος είπε...

μα η σκέψη δε βρισκετα στα βιβλία...
δεν την μαθαινεις παπαγαλία για να τη λες...

Αν θες να γινεις σκεψη τοτε ασε με να γινω μια ιδεα σου.

πολυ ωραιο φαξ

Margo είπε...

Ο άνθρωπος παράγει σκέψη όμως δεν φαίνεται να τον οδηγεί πουθενά.. μήπως η μη σκέψη τον πήγαινε σε πιο αληθινούς δρόμους όπως αυτούς της ψυχής;

Ωραίο φαξ!

Καλή βδομάδα να έχουμε:)

Ευρύνοος είπε...

Κάκια

έτσι!
εξαϋλωση-αιωνιότητα..

δέν είναι δύσκολο φάξ..
λές να αποτύχει και η δική μου ιδέα;

χμ..
ξέρεις, είμαι αρκετά τρελός για να πιστεύω σ'αυτήν..!

η ανάγκη αυτή, -του να μην είμαι άνθρωπος- βγήκε βλέποντας τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, ενώ θα μπορούσε καλύτερα..

ασπασμός :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

αν είναι να είμαι άνθρωπος που παράγει έργα, όπως πυρηνικές κεφαλές, τάχα μου ανθρωπιστικές οργανώσεις και άλλα τέτοια χαριτωμένα, να μου λείπει..

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

silena

τέτοια ρομαντικά οράματα είναι που με κρατάνε εδώ..

αλλιώς θα με είχα κάνει delete..

ασπασμοί και καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

το θέμα είναι να ζείς σε θάλασσα αισθήσεων και όχι παραισθήσεων και ευγενών συναισθημάτων..

δυστυχώς η γκάμα είναι μεγάλη και χωράνε όλα..

χωρίς σκέψεις;
εγώ θα τρελαινόμουν -όχι οτι είμαι καλά δηλαδή- χαχα

καλησπέρα σου :)

She είπε...

Προτιμώ να χτίζω σε αξίες παρά σε λασπόπετρες. Θέλει καθαρή ψυχή, υγιή νου, καλές προθέσες και στόχους που έχουν βάση την δημιουργία.
Αν δεν αγαπάμε εμάς, τότε δεν αγαπάμε κανέναν. Κι αν φοβόμαστε να κοιτάξουμε κατάματα την ψυχή μας είναι γιατί μας τρομάζει η εικόνα της. Και αν δεν μπορούμε να τα βάλουμε με το τέρας που κρύβεται μέσα της, τότε ασχολούμαστε με τους άλλους. Γιατί απλά με εμάς δεν ασχολείται κανείς, ακόμα ούτε κι εμείς οι ίδιοι!

τα σέβη μου φίλε μου!

Ευρύνοος είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ

τα "φάξ" είναι ολόκληρη κατηγορία που γράφω κατα διαστήματα..

είναι προς άγνωστον παραλήπτη πάντα, με ελάχιστες εξαιρέσεις..

απο ψηλά έρχονται πάντα οι Σκέψεις..

(δέν έχεις παρατηρήσει ακόμη και τον ίδιο σου τον εαυτό, όταν θές να θυμηθείς κάτι, σηκώνεις το βλέμμα πάνω μήπως και το δείς γραμμένο στα Αρχεία που πολλοί ονομάζουν Ακασσικά)..

τίποτα βέβαια δέν μας ανήκει, παρά μόνο κείνο που αφήσαμε πίσω δια του βίου μας..

ο κόσμος των Ιδεών εμένα μου φαίνεται εδώ πλάϊ μου..
:-)

Καλησπέρεςςςςςςςς αξιότιμε φίλε :)

Ευρύνοος είπε...

Κατερίνα

να είσαι καλά, επίσης καλή βδομάδα :)
ευχαριστώ σε!

Ευρύνοος είπε...

50fm

έτσι!!

είπες την μαγική κουβέντα..

θέλω γνήσιους Ανθρώπους..

με Α κεφαλαίο!

καλησπέρα σου και καλή βδομάδα καλή μου φίλη :)

Ευρύνοος είπε...

Κου(Κούλα)

δεν μαθαίνεται η Σκέψη δυστυχώς..

δυστυχώς συναντώ ανθρώπους που λένε, λένε, μα!
μα, δέν παράγουν Σκέψη..

ΑΥΤΟ με χαλάει!!
ίσως να μην κατανόησαν κάποιοι τι εννοούσα..
όμως εμένα με χαλάει!!

δέν γίνεται να μου αραδιάζει κάποιος κείμενα επι κειμένων και τελικά να διαπιστώνεις οτι ΔΕΝ έχει άποψη επειδή δέν έχει Σκέψη..

κάπως έτσι ήταν το Λακωνίζειν..

μιλούσε κάποιος σε έναν Σπαρτιάτη και νόμισε οτι μιλούσε σε μωρό..
καθόταν εκείνος και άκουγε, άκουγε..
όταν εκείνος τελείωνε, ο Σπαρτιάτης, έλεγε μία φράση και αποστόμωνε κάθε προηγούμενο ομιλητή..

έτσι και σήμερα..

μόνο με την διαφορά που πρέπει να εξηγούμε συνεχώς τι λέμε διότι δέν έπιασε κανείς να εμβαθύνει στην κουβέντα του άλλου..

φαστ φουντ και φαστ thought..

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Margo

παράγει;

η μη σκέψη δέν είναι ο δρόμος μου..

προφανώς χρειάζεται στιγμές ανάπαυλας και ξεκούρασης, αλλά δίχως Σκέψη πώς θα ήταν ο κόσμος;

λοβοτομημένοι..

ο δρόμος της Ψυχής είναι γεμάτος με Σκέψεις που έφτιαξαν το μονοπάτι που οδηγεί σε κείνη..

τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ..
με την πιθανοτητα πάντα να κάνω λάθος..

να είσαι καλά, χαιρετώ σε..
καλή βδομάδα σας :)

Ευρύνοος είπε...

ANASA μας

ουδείς που έχτισε σε λασπόπετρες βγήκε κερδισμένος..

αντιθέτως, αν ακόμη νοούμε κέρδος την Ιδέα, κερδισμένοι βγήκαν όσοι χτίσαν σε Αξίες..

μεγάλη κουβέντα αυτή..
αν ασχολούμασταν με το περι-εχόμενο μας, τότε θα είμασταν πλήρεις..

και ασφαλώς δέν θα ασχολούμασταν με τα των άλλων, προσπαθώντας να καλύψουμε την δική μας ανεπάρκεια..

τα σέβη μου Κυρία μου :)

Βάσσια είπε...

"αλήθεια, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διαβάσει πολύ..
υπάρχουν άνθρωποι που λένε πολλά..
κι όμως, δέν παράγουν Σκέψη..
αυτό με ανησυχεί)"

Αυτό είναι εκείνο που συζήτησαμε, περί επικινδυνότητας προκαλούμενης από την ημιμάθεια.

Και γιατί άλλο η μόρφωση κι άλλο η πνευματική καλλιέργεια.

Και πολύ καλή εβδομάδα Τάσο
:-)
Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

αυτό είναι που με πικραίνει..
βρέθηκα σε μιά παρέα προ ημερών και κάποιος πήγε να εκφράσει άποψη..

τότε, βρέθηκε κάποιος άλλος και τον έκοψε, λέγοντάς του "δέν ξέρεις.. ο τάδε έγραψε, μπλα μπλα.."

επειδή έγραψε ο κάποιος τάδε, είναι θέσφατο;
και μάλιστα σε τομέα που έπαιρνε πολλές ερμηνείες..
κι έτσι, έχασα την άποψη του άλλου αφού δέν την άκουσα..

μονάχα άκουσα τα γραπτά του τάδε..
ο ομιλητής δέν είχε άποψη!!!

παρόλα αυτά, είχε περισπούδαστο ύφος και κρατούσε απ΄τον ώμο τον άλλο που είχε άποψη για να του τα πεί σαν σε μαθητή..

η εικόνα ήταν τουλάχιστον γελοία για μένα..

όπως είπες, άλλο η μόρφωση κι άλλο η πνευματική καλλιέργεια..

καλή βδομάδα σου :-)

ασπασμοί !

AlexMil είπε...

καλή σκέψη να γίνεις ιδέα, αλλά νομίζω πως και σαν σκέψη γρήγορα θα χαθείς στη σκόνη του πουθενά

καλό βράδυ

Ευρύνοος είπε...

AlexMil

μα είχα την ιδέα να γίνω Σκέψη..

κι όχι το αντίθετο..

η ιδέα αν είναι σχετικά ασήμαντη, θα χαθεί..

η Σκέψη θα χαθεί με τον τελευταίο Σκεπτόμενο..

καλό σου βράδυ φίλε μου :)

D.Angel είπε...

Θα συμφωνήσω με τη Βάσσια
αλλά και με τη Ρίκη!
Με τρομάζουν όλα!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε,
δεν σκέφτονται όλοι όσοι διαβάζουν,
τουλάχιστον παραγωγικά.
Η σκέψη μας κυκλοφορεί παντού,είναι πιο γρήγορη από κάθε τι στην γη μας,ίσως και στο σύμπαν.
Δεν ξέρω κατά πόσο η επιθυμία σου θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αυτό όμως που ξέρω είναι πως σκέφτεσαι πολύ και η σκέψη σου είναι μεταδοτική.
Καλησπέρα:)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Η Σκέψη..παράγει Ιδέα..
και αυτό το άυλο για να ριζώσει,
χνάρι Ανθρώπινης αίσθησης..
περαστικής σε διάβα αιώνων
το απιθώνει...Ελπίζουμε!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Φίλτατε η σπορά ιδεών και η παραγωγή σκέψης προϋποθέτουν γόνιμο "έδαφος"!
Να είσαι καλά,καλό ξημέρωμα.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

είναι η "Σκέψη" και η "σκέψη".
η πρώτη είναι Δρόμος και Ένωση με το Φως
και η δεύτερη Εντροπία

μια όμορφη καλημέρα τρελέ :))

akrat είπε...

καλήν ημέρα σερ

μήπως θα μπορούσα να μην παράγω τίποτες...

να είμαι αραχτός και να είμαι χρήστης κοινών πραγμάτων??

αχα καλή η σκέψη μου

zoyzoy είπε...

Τέλεια η επιθυμία σου!
Καλύτεα να σε στοχάζονται παρά να σε θυμούνται όντως!!

Φιλιά θαλασσινά!!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

σε τρομάζουν;

άνθρωποι είναι κι αυτοί..

μάλλον..

ασπασμοί, καλό μήνα :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

μεταδοτική σκέψη!
μετάδοση!

αυτό είναι είδηση..!

ξεκινάει κάπως έτσι και γίνεται εξάπλωση..

που ξέρεις, ίσως πραγματοποιηθεί κάποτε..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ελπίζουμε!!

και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

τα είπες ΟΛΑ σε μία τόσο μικρή φράση..

καλησπέρα φίλε μου :)

Ευρύνοος είπε...

μια φορα κι εναν τρελο...

η Σκέψη είναι ο τρόπος..

η σκέψη, το μέσον..

κι αν δέν μάθεις τον τρόπο τι να κάνεις το μέσον..

μακριά δέν θα πάς ε;

καλησπέρα τρελό :))

Ευρύνοος είπε...

akrat

σερ?
χαχαχα

κάλλιστη η σκέψη σου!!

:-)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

αν σε στοχάζονται, τότε είσαι σίγουρος οτι Σκέφτονται..

περί στοχασμού είχα γράψει μία ανάρτηση στην αρχή του ιστολογίου μου..

όποιος δέν την έχει δεί, ας κάνει κλίκ http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/02/blog-post_03.html

τρελοί ασπασμοί!!

Iptamenos Ollandos είπε...

Καλησπέρα Τάσο,
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα του σημερινού φαξ σου :)

Αν μου επιτρέπεις να το προχωρήσω λίγο ακόμα, η σκέψη έχει την χρησιμότητα και την αξία της. Ίσως όμως δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτοσκοπός. Η ουσία νομίζω ότι βρίσκεται στο να γνωρίσεις τον Σκεπτόμενο.

Με αδελφικούς χαιρετισμούς.

Ευρύνοος είπε...

Ιπτάμενε φίλε μου

η Σκέψη δέν θα μπορούσε να είναι αυτοσκοπός νομίζω..

το να γίνει κάποιος Σκέψη όμως είναι άλλο..

σημαίνει οτι κατοικεί σε κάθε Σκεπτόμενο..

εκεί το πάω..

και φαντάσου να κατοικείς σε κάθε Σκεπτόμενο!!!

καταπληκτικό!
κατά της πλήξης δηλαδή :)

χαιρετώ σε!

Blog Widget by LinkWithin