ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Ο φίλος μου ο Πλάτανος.. (η πρώτη επαφή)





Σε παλαιότερα θέματά μου είχα αναπτύξει κάποια σχετικά με τον φίλο μου Πλάτανο..

ο φίλος μου ο Πλάτανος (πρώτο μέρος)

ο φίλος μου ο Πλάτανος (δεύτερο μέρος)


Έχω να σας διηγηθώ μια ιστορία..

τα όσα θα διηγηθώ, συνέβησαν πρίν απο περίπου 5-6 χρόνια..
είναι προγενέστερα των όσων συνέβησαν κατά την δεύτερη εκδρομή μου εκεί.. που ανέπτυξα στις προαναφερθείσες αναρτήσεις..
--------------------------------------------------------------------------------------------------
είναι αληθινά γεγονότα και να δηλώσω, πώς δέν έχω καμία σχέση με οποιοδήποτε τύπο "ουσιών", ποτέ δέν χρησιμοποίησα ούτε κάν ως δοκιμή, τίποτα για να "φτάσω" κάπου..
--------------------------------------------------------------------------------------------------





Κάποτε επισκέφθηκα ένα χωριό της Πελοποννήσου όπου υπήρχε ένας πλάτανος διαμορφωμένος σε ναό..

όταν μπήκα στην κουφάλα του δένδρου είδα οτι υπήρχε και δεύτερος θάλαμος..
έσκυψα και προχώρησα στον δεύτερο..
ήταν στρωμένος με πλακάκια και είχε κάποια καθίσματα..
ξαναπέρασα στον μπροστινό θάλαμο και μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να αγκαλιάσω τον πλάτανο..

ένιωσα έντονα συναισθήματα πόνο αγωνία θλίψη και μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια..
ήρθαν εικόνες του παρελθόντος απο τις στιγμές που διαμόρφωναν το εσωτερικό του δένδρου με τσεκούρια και πριόνια..
αισθάνθηκα όλο τον πόνο του και την αγωνία που ένιωσε..

μετά άρχισα να ακούω μιά φωνή μέσα στο μυαλό μου..
ήταν ΕΚΕΙΝΟ..
μου μιλούσε..
σάστισα..
επικοινωνούσα με ενα δένδρο???
δάκρυζα..
μου είπε οτι ήμουν ο μόνος που το επισκέφθηκε για εκείνο και όχι για τον ναό..
και ήταν η αλήθεια..
και μου είπε ακόμη οτι πονάει..
το ρώτησα γιατί? και μου είπε επειδή του έχουν καρφώσει καρφιά έξω πάνω στον κορμό του..

το άφησα.. ήμουν άναυδος..
προσπαθούσα να καταλάβω αν ήταν πραγματικότητα η κάτι άλλο..
θυμήθηκα τα τελευταία ''λόγια'' του και βγήκα έξω και είδα κάτι μεγάλα καρφιά και αλυσίδες να είναι πάνω στο κορμί του..

είμαι συνδεδεμένος με αυτό το δένδρο κι αυτό ποτέ δεν θα αλλάξει..
μην ρωτάτε τι νιώθουν τα δένδρα..
είναι σαν κι εμάς.. αν και λίγο ως πολύ πιό ευαίσθητα..
σκέφτονται.. μιλάνε.. πονάνε..αγωνιούν..

αγαπήστε ότι σας περιβάλλει και σεβαστείτε το..
είναι οι συγκάτοικοί μας στο σπίτι μας που λέγεται ΓΗ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

καταλάβατε ίσως, γιατί στην προηγούμενη ανάρτηση είχε τόση σημασία το τραγούδι του Σωκράτη Μάλαμα, το οποίο μου έκανε γνωστό ο palalos..
τον ευχαριστώ και για την προτροπή του, να σας τα διηγηθώ όλα αυτά σήμερα..


38 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Τρελέ είναι "μαγεία" ν'αφουγκράζεσαι τους κραδασμούς της φύσης!Δεν έχω την τύχη ν'αγκαλιάζω πλατάνια ούτε καν έλατα όμως ρίχνομαι στην αγκαλιά της θάλασσας με λαχτάρα!
Την τελευταία φορά που μπήκα με τόση λαχτάρα μέσα της ένιωσα μια αλλόκοτη ευωδία να με περιβάλει σαν αγριολούλουδα ρώτησα αν ένιωθε και άλλος αυτή την μυρωδιά και ήμουν μόνη μου!Δεν είναι παράλογο στη θάλασσα αγριολούλουδα και αρώματα??

Με συγκίνησες με τον φίλο σου!
Φιλιά θαλασσινά!!

vague είπε...

Συνομιλίες, επίσης πολύ ενδιαφέρουσες, μπορείς να κάνεις με ποταμούς και λίμνες.

Αλλά είμαι σίγουρη ότι έχεις και τέτοιες ιστορίες.

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

με αφορμή τέτοιες αξιστορίσεις, αξίζει να ξαναγίνεις παιδί...αξίζει να αναγεννηθείς, να ποτιστεί η γης από το κλάμμα σου..αξίζει και αρκεί μία αγκαλιά να σώσει όλες τις "αμαρτίες" των ανθρώπων..όλα τους τα εγκλήματα...

Ευρύνοε είσαι το παράδειγμα..

kakos lykos είπε...

Καλησπέρα Ευρύνοε και καλώς σε βρήκα μετά τις διακοπές :)
Έχω πάει και γω στην Παναγία την Πλατανιώτισσα, πανέμορφη τοποθεσία και διαδρομή,ένα ποτάμι κυλάει κοντά στο πλατάνι και ακούς καθαρά τη μουσική της φύσης. Αισθάνθηκα σαν να βρισκόμουν μέσα σε μία μικρή σπηλιά όταν μπήκα μέσα στον πλάτανο και αισθάνθηκα ενόχληση για όλα αυτά τα χαρτάκια που του είχαν φυτέψει οι πιστοί για να εκπληρωθούν οι επιθυμίες τους, νευρίασα με τα πλακάκια, τις κουρελούδες και τις επεμβάσεις στο γέρικο σώμα του δέντρου.
Είδες; δεν βρέθηκες μόνο εσύ για το δέντρο εκεί φίλε μου τρελέ, υπάρχουν κι άλλοι τρελοί που πήγαν μόνο γι αυτό.

Margo είπε...

Βρε Ευρύνοε, δεν είσαι τρελός, είσαι αγνός άνθρωπος καθαρός, αυτός είσαι.. να σαι καλά και να προσέχεις...
Σε χαιρετώ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Έχω την εντύπωση ότι όταν με βλέπουν να μιλάω στα δέντρα και στους βασιλικούς μου, θα νομίζουν ότι είμαι τρελός.
Μόνο όταν μιλάω στη Θάλασσα, δεν με βλέπει κανείς.....
Είμαστε πολλοί εμείς που μιλάμε με τη φύση. Περισσότεροι απ'ότι νομίζεις, Λογικώτατε Ευρύνοε..
Καλό Απόγευμα

issallos είπε...

τα δεντρα....ειναι οι πιο μακροβιοτεροι ζωντανοι οργανισμοι στον πλανητη !!!! Εκτος οτι πονουν...σε αλλους ρυθμους απο τους δικους μας βεβαια.... θυμουνται κιολας !!! Απλα ζουμε πολυ λιγο για να τα καταλαβουμε..!!

ΥΓ:...ειχα πει να σε ειδοποιησω οταν θα εκανα αφιερωμα στην Μικρα Ασια...δεν εκανα οτι ηθελα και οπως το ηθελα αλλα δεν με νοιαζει...ηταν επιτακτικη αναγκη να το κανω σημερα !!!

She είπε...

Αααχχχ! Τι ταξίδι κι αυτό!! Κουράστηκα να περπατώ , ας ξαποστάσω λίγο...να, εδώ, σε αυτόν τον πλάτανο...! Ωχ! Μα τι βλέπουν τα μεγάλα, μπιρμπιλωτά μου μάτια??
Ένας τύπος με μπλε πουκάμισο έχει αγκαλιά τον πλάτανο και του μιλάει.!!! Αααα! Δεν πάμε καλάαα!

Ψίτ! Κύριος! Άσε κάτω τον πλάτανο, πάνε πιο κει να πάρουμε κι εμείς θέση...άιντε! Όλοι οι τρελοί σε αυτό το χωριό μαζευτήκαμε!!!! Ούφ!

Υ.Γ. Σου έλειψα????? χιχι!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μου μίλησε ποτέ κανείς όπως εσένα ο φίλος σου
αυτά νομίζω είναι ταιριαστά
φωνες ακούω,μα όχι από δημιουργήματα της φύσης
μια φορά μονάχα,νομίζω
ανάμεσα σε ...
κοίτα να δεις σύμπτωση...
πλατάνια, άκουσα μάλλον εμένα να μιλώ μέσα από το θροισμα τους
και στα νερά που έτρεχαν κοντά τους θολές μοιάζαν κάποιες απαντήσεις
αλλά ήταν θολές
καληνύχτα Τρελέ

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

παράλογο;
μάλλον φταίνε οι παρέες σου..
όσο συναναστρέφεσαι με τρελούς θα σου συμβαίνουν κι άλλα τέτοια :-)

καλό ξημέρωμα..!

Ευρύνοος είπε...

Συνοδοιπόρος

σίγουρα υπάρχουν κι άλλες συνομιλίες εξίσου ενδιαφέρουσες με λίμνες και ποτάμια..
μιά και με πήρε η μπάλλα, θα τα πώ όλα.. προσεχώς :-)

Ευρύνοος είπε...

ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ

αξίζουν όλα αυτά..
η μέγιστη θυσία και η μέγιστη επιτυχία, είναι να υπάρξει εκείνη η αγκαλιά που θα λυτρώσει όλες τις ψυχές..

παράδειγμα εγώ.. δέν νομίζω.. θα το ήθελα μα δέν νομίζω οτι είμαι αξιος..

θα τα ξαναπούμε.. η ανταπόκριση, γίνεται απο Βόρεια.. κι έχει μία δροσιά!!!

χαιρετώ σας..

Ευρύνοος είπε...

kakos lykos

καλώς ήλθατε ξανά..
το θέμα είναι οτι τότε, ξεκίνησα να τον επισκεφτώ για να τον δώ εκείνον και μόνο.. εννοώ οτι δέν μου πέρασε καν στο μυαλό η επίσκεψη ως προσκύνημα η κάτι τέτοιο..
πάντως, δέν τον αγκάλιασες μάλλον αλλιώς θα μαρτυρούσε σε σένα το Μυστικό..

χαιρετώ σε..

Ευρύνοος είπε...

Margo

θα προσπαθήσω να προσέχω..
όσο για το "αγνός και καθαρός", πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί αγνότεροι και καθαρότεροι απο μένα..
δυστυχώς, έρχονται στιγμές που "λερώνομαι" και αισθάνομαι άσχημα..
αλλά πάντα επαναφέρω τον εαυτό μου στην τάξη..
χαιρετώ σε..

Ευρύνοος είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

άστους να νομίζουν φίλτατε..
άστους να νομίζουν..
μακάρι να είμαστε πολλοί.. αυτό θα σημάνει πολλά!

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

issallos

έχεις απόλυτο δίκιο για τα δένδρα..
κι έχω ιστορίες για αυτά, πολλές..

αν θυμούνται!!!
έχουν ζήσει την Ιστορία, που εμείς μονάχα υποψία αυτής έχουμε..
ευχαριστώ για την ειδοποίηση..
θα σε επισκεφτώ όταν επιστρέψω στην έδρα μου, διότι, ήδη κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας μιάς φίλης καλής..

υγ: την Κυριακή, θα επιστρέφω για το σπίτι μου.. αν θές να κάνω μία μικρή στάση στα μέρη σου, έστω για καμιά ώρα, ενημέρωσέ με..

Ευρύνοος είπε...

ANASA

κουρασμένη είσαι ε;
να κόψεις τα σούρτα φέρτα..
ο..τύπος, είναι τρελός, μην του δίνεται σημασία..

έλα.. όλοι οι τρελοί χωράνε..!!

:-)

υγ: και ότι αναρωτιόμουν.. που να είναι.. που να είναι.. ;-)

Ευρύνοος είπε...

Λένα

κάθε πράγμα στον καιρό του λέει η παροιμία..
σε πλατάνια κι εσύ ε;
καλά είναι..
θα καθαρίσουν οι θολές απαντήσεις.. θα καθαρίσουν..

καληνύχτα σου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Ετσι ειναι και ετσι πρεπει
Να αγαπάμε τη φυση και ολα οσα περιεχει μεσα της

xristina είπε...

Eγώ φέτος την Πρωτομαγιά δεν έφτοιαξα στεφάνι, λυπώμουν να κόψω λουλούδια . Με είπαν υπερβολική...Θα τους δείξω αυτό-και τότε τι θα πούν? Απαράδεκτο. Τελικά οι τρελοί είναι και οι ποιο λογικοί μου φαίνεται. Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Ευρύνοε, δεν χρειάζεται καμια ουσία για να ακούσουμε την φύση να παραπονιέται για τη συμπεριφορά των ανθρώπων.
Για όσα κακά συμβαίνουν.

Ωραία τα ταξίδια σου!
Φιλιά

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ποσο με συγκινησε η αναρτηση σου σημερα...
αφουγκραστηκες την ζωη του και τα αισθηματα του...
αυτο σε κανει ιδιαιτερο...ναι ξερω πολλοι θα σε πουν τρελλο μα εχει αληθεια καμια σημασια...;

σαφως και εχει ζωη το δεντρο και το φυτο το οποιοδηποτε...και ψυχη και συναισθηματα...
και αντιδρα στην αγαπη...ξερεις σαν αυτη που ενιωσε σαν το αγκαλιασες...

σε ευχαριστω που με αφησες να το δω αυτο!

νεραιδενια σου φιλια!!!

fish eye είπε...

σκεψου λοιπον, πως θα νιωθουν τα δεντρα οταν πλησιαζει η φωτια, ως το τελικο καψιμο..

ας τα να πανε..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε τρελέ,
Όλα γύρω μας μιλάνε, αλλά σπάνια έχουμε τον χρόνο να ακούσουμε.
Κι όταν ακούμε, δεν έχουμε την διάθεση να πιστέψουμε.
Για όλα τα παραπονεμένα δέντρα και για όλα τα καρφιά υπάρχει μία ιστορία.
Χαίρομαι που αυτή μας την διηγήθηκες εσύ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πολύ οικολογικό το παραβολικό μήνυμά σου!
Ιδιαίτερα αυτές τις μέρες που καταστρέφονται τόσα δάση...

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Ευρύνοε με συγκίνησε απίστευτα ο πόνος του Πλάτανου κι εσύ που τόλμησες και τον είπες! Τον αλυσόδεσαν επιπλέον?? Με ποια αιτία? Να κρατήσουν εγκλωβισμένη τη ψυχή που θρέφει τον πλάτανο με το αίμα που στάζει στο (έχουν-καταλάβει-πια- ότι-είναι) μολυσμένο ανθρώπινο οικοδόμημα που ονομάζουν ιερό;
Νιώθω πως ο τόπος ήταν πολύ μα πολύ ιερότερος προτύτερα με την αιωνιότητα του πλάτανου μόνο και τη φυσική καμπυλωτή ροή των κουφάλων του πριν τις σκάψουν περισσότερο και τις αποδώσουν στην Παναγία αιτιολογώντας μ' αυτόν τον τρόπο την ηλιθιότητα που έπραξαν.
Την αισθάνεσαι την πράξη πόνου μπαίνοντας εκεί και κανείς δεν μιλάει για αυτό; Αλλά εσένα σου μίλησε ο ί δ ι ο ς!
Ευρύνοε μπράβο που μπόρεσες να τον ακούσεις!
Πρέπει να έχω περάσει από κει αλλά δεν το είδα ποτέ από κοντά το μέρος, τώρα πρέπει να το κάνω.
Σε ευχαριστώ που μας αφήνεις να συναισθανθούμε την εμπειρία σου. Τώρα θα 'θελα να πάμε να ελευθερώσουμε τον Πλάτανο από τα δεσμά του...
Στα γράφω κι αυτά σε μια στιγμή που καίγεται η Αθήνα κι όποιο δάσος της είχε απομείνει...αυτή η μανία να εκμεταλεύομαστε ότι μας χαρίζεται απλόχερα, καταστρέφοντάς το μ' αυτό τον τρόπο στην τελική...Πότε θα καταλάβουμε;;;

Ευρύνοος είπε...

Μαρία

μόλις επ΄στρεψα απο ένα υπέροχο ταξίδι και πληροφορήθηκα οτι γίνονται καταστροφές.. πυρκαγιές..
φοβάμαι..
φοβάμαι οτι άσκοπα φωνάζω κι εγώ κι ο φίλος μου ο Πλάτανος..

Ευρύνοος είπε...

Χριστίνα

τι να πώ..
έχω στενοχωρεθεί πολύ με όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή γύρω μας..
καληνύχτα..

Ευρύνοος είπε...

Τόνια

κι όμως, σπάνια συμβαίνουν αυτά που μου συνέβησαν..
όπως και πολλά άλλα που θα εξιστορήσω προσεχώς..
να είσαι καλά..

ασπασμοί..

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

το οτι θα με πούν τρελό σκεφτόμουν τόσο καιρό, είναι η αλήθεια..
μα ποιός είναι πιό τρελός εντέλλει.. εκείνος που μιλάει με Δένδρα ή εκείνος που τα καίει?
να είσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μου..!

επέστρεψα απο ένα μέρος όπου σίγουρα θα σε ενθουσιάσει μόλις το δείς σε επόμενο θέμα μου..!!

ασπασμοί!!

Ευρύνοος είπε...

Φεγγαροαγκαλιές

δυστυχώς, ξέρω ακριβώς πώς αισθάνονται..
άστα..

Ευρύνοος είπε...

Κοκκινοσκουφίτσα

κι όμως, δύσκολα μας "ανοίγονται" τα Δένδρα.. το έμαθα καλά πλέον..
χαίρομαι που επι-κοινωνούμε..

Ευρύνοος είπε...

Ασκαρδαμυκτί

και φαντάσου πώς δέν πρόκειται για παραβολικό μήνυμα, μα για πέρα για πέρα αληθινή ιστορία!!!

Ευρύνοος είπε...

Ευρυνόμη

κι όμως όλα αυτά είναι τόσο αλήθεια όσο βέβαιο είναι πώς το πρωϊ ο Ηλιος θα ανατείλλει..
αισθάνθηκα αυτό ακριβώς που είπες..
πώς ο τόπος είναι ιερότερος πρωτύτερα με την αιωνιότητα του Πλάτανου..
τα γεγονότα έγιναν ακριβώς όπως τα κατέθεσα..
τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο..
και τούτες τις μέρες, επιδή έλειπα και δέν είχα καμία πληροφόρηση, έμαθα οτι υπάρχουν πυρκαγιές και άλλη μία φορά συναισθάνομαι το κλάμα και την απώλεια..

κι εγώ δέν σου κρύβω οτι σκεφτόμουν την επόμενη φορά να τον ελευθερώσω απο τον πόνο..
το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω.. μακάρι να μαζευόμασταν όσοι επιθυμείτε να πηγαίναμε παρέα και να κάναμε αυτό που πρέπει..
να βγάλουμε τα καρφιά και τις αλυσίδες..
δέν του πρέπουν δεσμά του Πλάτανου..

πότε θα καταλάβουμε;
πότε?????

issallos είπε...

Αχ μωρε να τοξερα....!!! Ημουνα στο εξοχικο μου απο την εθνικη 12 χλμ μεσα....σχεδον διπλα περασες !!! Ειχα παει απο Παρασκευη βραδυ....!!!Γμτ..!!!Και αυτο το Αγγελακι μειλ εστειλε? Αφου το εχει το κινητο μου !!!!
Οφουυυυυυ μωρε !!!
Ελπιζω να μας ξανατυχει να συναντηθουμε...κι οχι να προσπερασουμε απλα !!!
Την Καλημερα μου φιλε !!!

Καραβάκι είπε...

Ποια άρρωστα μυαλά έκαναν αυτή την ιεροσυλία;Ποια...Έχω μείνει άναυδη Ευρύνοε.Οι εικόνες είναι σοκαριστικές.

xristina είπε...

Τελικά οι τρελοί είναι και οι ποιο λογικοί μου φαίνεται.

Καλημέρα...απο το σήμερα...!!!

Ευρύνοος είπε...

πέρασαν 4 χρόνια απο την ανάρτηση μου..

ελπίζω όσοι με διάβαζαν "τότε" να είναι όλοι καλά..

σήμερα, ο κόσμος στέρεψε απο φαντασία και δημιουργικότητα..
σήμερα είναι στεγνές οι μέρες μας..

να είμαστε καλά και φέτος θα ξαναπάω να τον δω τον Φίλο μου τον Πλάτανο.. μου έχει λείψει πολύ..

για το μόνο που λυπάμαι που στερήθηκα, είναι που δεν μπορώ να ταξιδεύω..

καλημέρα melissa lli :)

Blog Widget by LinkWithin