ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Η μέθη του τρελού..

Πριν 10-15 χρόνια, ήρθες πιωμένος στο σπίτι μου κι άρχισες φασαρία. 
Όταν κάλεσα βοήθεια συγγενείς μου, μέσα στον παρανοϊκό θυμό σου, σκότωσες 5 από τα 25 άτομα που είχαμε μαζευτεί.
Υποχρεωσες με την τρομοκρατία των όπλων σου, όλους μας να ζούμε με τον φόβο. Έκαψες το σπίτι μου, έκλεψες ότι βρήκες κι έμεινα νηστικός εγώ και τα παιδιά μου που τα έβλεπα να πεθαίνουν βασανιστικά μέρα με την μέρα.
Με έβαλες με το πιστόλι στον κρόταφο να πάρω μέχρι και δάνειο για να το κλέψεις κι αυτό.
Όταν μετά από κάνα δύο χρόνια κατάφερα να σε ξεφορτωθώ, θύμα κι που κλαψουριζες πως δεν ήξερες τι έκανες, πως ήσουν πιωμένος κι άλλα τέτοια θέατρα.
Επειδή τότε καταφέραμε να σε αποκρούσουμε και να ανταποδώσουμε αυτά που έκανες στο σπίτι μου, έπεσες στα γόνατα και παρακάλεσες να σε βοηθήσω οικονομικά να σταθείς και πάλι στα πόδια σου.
Επειδή εγώ έχω ο ανόητος μεγάλη ψυχή, σε βοήθησα. Σου έσβησα όλα τα χρέη σου που εκκρεμούσαν και ας με είχες καταστρέψει.
Τα χρόνια πέρασαν και φτάσαμε στο σήμερα.
Η τακτική σου πάντα ήταν να εισχωρείς στα του οίκου μου.
Φρόντιζες να τρυπώνεις και να κλέβεις χρήματα μια και είχες πάντα κάποιον από την φαμίλια μου να σε πληροφορεί για το πόσα έχω και που τα βάζω. Φταίω κι εγώ που δεν φρόντισα να κόψω τα πόδια κείνου που έκανε τις προδοσίες.
Όμως να που με αυτά και με αυτά, σήμερα, ο μεγάλος μου γιός δεν έχει δουλειά, ο μικρός μου έφυγε στα ξένα, ο παππούς με ψωροσύνταξη μας συντηρεί να μην πεθάνουμε από την πείνα και η κόρη μου έφτασε στο σημείο να κάνει βίζιτες διότι κι εκείνη δεν έλαβε την πρέπουσα Παιδεία.
Έτσι μας κατάντησες.
Ήρθα λοιπόν να ζητήσω την βοήθειά σου.
Σε είχα δανείσει τότε κι ας ήμουν με το πιστόλι στον κρόταφο κι ας σκότωσες εκείνα τα 5 συγγενικά μου πρόσωπα.
Αρνήθηκες ανάλγητος.
Δεν έχεις καρδιά ούτε ψυχή. Μονάχα μια ταμειακή έχεις στο κεφάλι και στην θέση της καρδιάς σου.
Όμως έχω να σου πω τούτο.
Έχουμε μια φράση στην πατρίδα μου, "ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος".
Κι επειδή ξέρεις, άσπονδε "φίλε" μου, ούτε ξεχνώ, ούτε ηλίθιος είμαι, ξέρω κι εγώ να πίνω και μεθυσμένος να κάνω ακαταλόγιστες πράξεις και να σε πάρω κάτω μαζί μου.
Άντε, σε αφήνω τώρα, έχω καλή ρετσίνα από τα Μεσόγεια κι αποφάσισα απόψε να μέθυσω.

Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού.

Καλημέρα σας.

10 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Στην υγεία όλων μας!
Να γράφεις πιο συχνά τρελέ!

ΑΦιλιά μόνο καρδιάς! :)

Ευρύνοος είπε...

Στην υγειά μας Στεφανία!

Επειδή δεν μπαίνω πλέον από υπολογιστή, σιγά σιγά προσαρμόζομαι από το κινητό όπως αυτή μου η ανάρτηση.

Ασπασμοί. :)

Ευρύνοος είπε...

Στην υγειά μας Στεφανία!

Επειδή δεν μπαίνω πλέον από υπολογιστή, σιγά σιγά προσαρμόζομαι από το κινητό όπως αυτή μου η ανάρτηση.

Ασπασμοί. :)

akrat είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα θα συμφωνήσω ... το λέω και για μένα.... να μπαίνουμε περισσότερο στο δίκτυο

zoyzoy είπε...

Στην υγειά σου και κάνα όλα π----να!
Οπως μας έκαναν!

Καλή εβδομάδα
με πολλά φιλιά!

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου.
Μπαίνω καθημερινά στο φατσοβιβλιο.
Βλέπεις, οι περισσότεροι μετακόμισαν εκεί.
Χαιρετώ σε!

Ευρύνοος είπε...

Πάμε κι ότι γίνει!
Κι αν υπάρχουν πολλοί που λένε πως χρωστάμε, ας καθίσουμε κάτω να κάνουμε λογαριασμό να δούμε επιτέλους ποιος χρωστάει ποιανού και πόσα.

Ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Πάμε κι ότι γίνει!
Κι αν υπάρχουν πολλοί που λένε πως χρωστάμε, ας καθίσουμε κάτω να κάνουμε λογαριασμό να δούμε επιτέλους ποιος χρωστάει ποιανού και πόσα.

Ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου.
Μπαίνω καθημερινά στο φατσοβιβλιο.
Βλέπεις, οι περισσότεροι μετακόμισαν εκεί.
Χαιρετώ σε!

akrat είπε...

ΕΥΡΥΝΟΟΣ ; ΣΤΟ ΦΒ;΄

Blog Widget by LinkWithin