ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

ΓΕΛΙΟ

Απόψε έχω όρεξη για πολύ γέλιο..
το γέλιο ως γνωστόν μακραίνει την ζωή..
διαπιστωμένο απο ψυχολόγους και άλλους ειδικούς..
γι αυτό γελάστε, είναι μεταδοτικό, όπως έλεγε ένας κάποτε αξιόλογος..

μερικά βιντεάκια να μας φτιάξουν την διάθεση, με τους φοβερούς, Ζουγανέλη, Σταρόβα, και άλλους..

Ζουγανέλης, κινέζος..


Σταρόβας, αυτό που θέλουν οι γυναίκες..


Σταρόβας, κορυφαίες στιγμές..


Ζουγανέλης, Σταρόβας, Ηλιε μου..


Ζουγανέλης, απίστευτος..


αυτούς λοιπόν, τους "γιατρούς προβλημάτων" όπως τους λέω εγώ, τους εκτιμώ πάρα πολύ..
γιατί, πράγματι, όσα προβλήματα κι αν έχει κάποιος, όταν σταθεί απέναντί τους και τους ακούσει, δεν γίνεται.. θα γελάσει..

φέτος λοιπόν σκέφτομαι να πάω να ακούσω απο κοντά, για πρώτη φορά, τον Σταρόβα, ή τον Ζουγανέλη, έστω για ένα κρασί.. μια και μας έχει χτυπήσει η κρίση..
δεν είναι ανάγκη να πάρει κάποιος το καταπέτασμα..
άλλωστε η ζωή, όπως λέει κι ένας φίλος μου, δεν είναι για χόρταση.. είναι για πρόφταση..

καλή διασκέδαση, και η χρονιά να έχει τουλάχιστον πολύ γέλιο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blog Widget by LinkWithin