ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Δεν καταλαβαίνω..

Δεν καταλαβαίνω αλήθεια, πως γίνεται να το βλέπω μόνο εγώ και κάμποσοι ακόμα.
Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να αυτοκαταστρεφόμαστε και να λειτουργούμε σαν να μην τρέχει τίποτα.

Πως γίνεται ας πούμε, χιλιάδες χρόνια συνεχόμενα, οι άνθρωποι να τα κατάφερναν δίχως να διαταράξουν το περιβάλλον και σήμερα να το καταστρέφουν συστηματικά.
Τι περιμένουν αλήθεια?
Ότι θα τους προσφέρει πάντα?
Ότι είναι δίχως αντίκρισμα όλα αυτά που κάνουν?
Δεν καταλαβαίνουν πως κάποια μέρα όλος αυτός ο χάρτινος πύργος θα καταρρεύσει?

Ζούμε στην εποχή του "υπέρ".
Υπεραλίευση, υπερκαταναλωτισμός, υπερτίμηση και υπερεκτίμηση!

Δεν υπάρχει κάτι βασικό που είχαν οι άνθρωποι εδώ και χιλιάδες χρόνια.

ΜΕΤΡΟ!

Αυτός ο κόσμος είναι καταδικασμένος να αποτύχει.
Εγώ ίσως να λείπω και να μην προλάβω να το δω.
Το ίδιο και εσείς.

Να πως λειτουργούν.
"Αφού εγώ θα λείπω, τι με νοιάζει?"
Φτάσαμε να μην σκεφτόμαστε τα παιδιά!
Την συνέχεια την δική μου και την δική σας!

Δεν μετριούνται όλα με χρήμα και νούμερα.
Αν δεν αλλάξει το μοντέλο αυτό του δυτικού "πολιτισμού", μετράτε την αντίστροφη μέτρηση..

Καληνύχτα σας!

Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού.

https://vimeo.com/130279788

4 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τι κάνεις αξιολάτρευτε σοφέ τρελέ μου;
Μου έχει λείψει η καθαρή και διαυγής σου τρέλα .
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να διαρκείς γιατί δεν μας έχουν μείνει και πολλοί λογικοί τρελοί σαν Εσένα που κρατούν την ισορροπία στον πλανήτη Γη

Ευρύνοος είπε...

Καλημέρα λυγερή

Όπως έγραψα και στην προηγούμενη ανάρτηση, έχω συχνή παρουσία στο Facebook με αποτέλεσμα να παραμελήσω το μπλογκ μου.
Περισσότερο συνέβη επειδή πολλοί φίλοι μπλογκερς, μετακόμισαν εκεί κι έτσι διατηρούμε κάποια επαφή.
Θα προσπαθήσω να μπαίνω συχνότερα αν και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορώ να βλέπω όλων των φίλων τα ιστολόγια και αισθάνομαι άβολα γι αυτό.

Χαίρομαι που με επισκέφθηκες, να είσαι καλά! :-)

zoyzoy είπε...

Μ'αυτό fb Τρελέ μαθαίνουμε μέχρι τη βρακί φοράει η Ελένη και χάσαμε την επαφή με τους δικούς μας ανθρώπους :))

Οταν ο καθένας αποκτήσει οικολογική συνείδηση μπορεί και να σώσουμε τον πλανήτη μας.Ομως η ζημιά γίνεται απ'τα μεγάλα κεφάλια που είναι τελείως αναίσθητα!

Μήπως να μαζευόμαστε σιγά σιγά σαν τον παλιό καλό καιρό:))


Φιλιά πολλά!

Ευρύνοος είπε...

Ζουζου
Πάντως εγώ μαθαίνω πολλά χρήσιμα πράγματα ακόμη και στο Facebook.
Υπάρχουν ομάδες που εξειδικεύονται σε διάφορα θέματα, όπως είναι η σιδηρουργία που τελευταία καταπιάνομαι.

Να μαζευόμαστε κι εδώ θα έλεγα οκ.
Αν και απογοητεύτηκα που έγραφα τόσα χρόνια και ελάχιστα ίσως κατάφερα να αλλάξω.
Ίσως πίστεψα σε δυνάμεις που νόμιζα πως έχω αρκετές για να το πετύχω, δίχως να υπολογίζω τον παράγοντα άνθρωπο.
Πίστεψα πως ταχύτατα θα αλλάξει ο κόσμος, όμως όλα θέλουν τον χρόνο τους.
Ακόμη και οι καταστάσεις που βιώνουμε βοηθούν να αλλάξει.

Καλημέρα σου :-)

Blog Widget by LinkWithin