ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Δώστε πόνο να γουστάρουμε..

το λοιπόν, όσο τα πράγματα αγριεύουν, τόσο ο κόσμος θα επανέρχεται στην Φυσική του κατάσταση και στην Φύση γενικότερα..

έμαθα σήμερα πως έκοψαν κάποιοι την ελιά που στεκόταν και δίδασκε ο Πλάτωνας..

βέβαια η ελιά δεν υπήρχε, μα είχε απομείνει η ρίζα της κι εκείνη ξερίζωσαν προφανώς για να ζεσταθούν..

προτείνω να ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές των καυσίμων και να χαμηλώσουν κι άλλο τους μισθούς..

ας φτάσουν δηλαδή 100-150 ευρώ τον μήνα οι μισθοί.. όσο για τις συντάξεις, θεωρώ πως είναι περιττό ένα κράτος να χαλάει τα χρήματα του σε υπέργηρους και ασθενείς, να ακυρωθεί άμεσα η καταβολή κάθε σύνταξης..

όσο για τα καύσιμα, να πάει η βενζίνη 5-6 ευρώ η σταγόνα και το καυσόξυλο 150 ευρώ το κιλό..
θα γεμίσουν τα ταμεία και θα αδειάσει η βουλή άμεσα.. χαχαχα

καταπληκτικοί οι φωστήρες του έθνους.. είμαι σίγουρος πως η ιστορία θα τους ανταμείψει με τον καλύτερο τρόπο και θα έχει φυλαγμένο ένα κεφάλαιο γι αυτούς.. (όπως έχει για τον Εφιάλτη, τον Λεωνίδα και πολλούς άλλους)

ο κουτός λαός βέβαια σε όλα τούτα απαντά με τον δικό του τρόπο..
ο καθείς, εκεί που φτάνει..

άλλος ψηφίζει στις εκλογές τους βασανιστές του (για να μην καταστραφούμε χαχαχα)
άλλος σκέφτεται ενδόμυχα "όλα θα φτιάξουν" (χαχαχα)
άλλος αυτοκτονεί (εδώ θα ήθελα να μιλήσω με κάθε έναν υποψήφιο που σκέφτεται να πράξει κάτι τέτοιο)
άλλος υπομένει στωικά
άλλος αντιδρά (σωστότερα απλώς διαμαρτύρεται δίχως να αντιδρά)
άλλος παίρνει τα βουνά σαν την Αστέρω (σαν εμένα) χαχαχα

και για του λόγου το αληθές.. μιά φωτιά είναι απαραίτητη για να ζεσταθείς και να μαγειρέψεις, καθώς και για να διαλογιστείς..

το τόμαχωκ βγήκε απο την θήκη., να τα περιμένετε όλα πλέον..

η ομορφιά, είναι απερίγραπτη..
μόνο η εικόνα θα μπορούσε να μιλήσει..

μαγεία!!!
Φύση σε όλο της το μεγαλείο!!

όχι πείτε μου.. ιδέα μου είναι ή πράγματι ο Δημιουργός μας χάρισε την υπέρτατη ομορφιά;

χειροποίητα καλαμάκια (όχι χοιροποίητα καλέ)

η όρεξη ανοίγει, η παρέα σμίγει..

κοντεύουν!
σχεδόν έτοιμα..
το πώς οι γεύσεις μετατρέπονται σε Αληθινές και το πώς η παρέα γίνεται μοναδική δεν περιγράφεται..

θα ακολουθήσει κάποια στιγμή ανάρτηση με οδηγίες για όσους σκέφτονται την αυτοκτονία ως λύση..



λύση φίλοι μου δεν είναι η αυτοκτονία..

όλα τα παραπάνω είναι η λύση..

κόστος όλων των παραπάνω

2 ντομάτες μικρές 40 λεπτά του ευρώ
λουκάνικα 1,75 ευρώ
4 φέτες ψωμί (κι ας είναι και μπαγιάτικο) 20 λεπτά του ευρώ

μπορώ να πώ οτι χορταίνουν άνετα 2 άτομα με αυτά..



το ταξίδι συνεχίζεται..


Ευρύνοος
ο τρελός του χωριού..

12 σχόλια:

skouliki είπε...

καλησπέρα
σαν τους αλλοτινούς κλέφτες κι αρματολούς να πάρουμε τα καριοφίλια μας και να πιάσουμε τα βουνά.....
να σαι καλά!!!!!!!!!!
αλήθεια περίσσεψε κανένα κομμάτι λουκάνικο;;

Ανώνυμος είπε...

Φάε φάε να δω τι θα καταλάβεις, και από τον πρόλογο που διάβασα,σιγουρεύτηκα ότι για σένα έλεγε ο Σαμαράς ότι θα αντικαταστήσεις τον στουρνάρα. Όσον αφορά τις αυτοκτονίες, προτείνω να δώσεις ανώδυνους τρόπους αυτοκτονίας, παρά μαθήματα αποφυγής, το δεύτερο είναι μιά κυβερνητική κοροϊδία και μισή και μάλιστα με πολύ επιτυχία (αν κρίνουμε από τα τελευταία ???? μέτρα) αλήθεια πως γίνεται κάθε φορά να λέει για τελευταία μέτρα και να τον πιστεύουν; Το σχοινί γρήγορα... δεν τον αντέχω άλλο.
Φιλαράκι συγχώραμε ή τρελάθηκα ή το έριξα στην πλάκα για να μην τρελαθώ. Όποιος το βρει 100€ πρόστιμο για τον αέρα που αναπνέει, τα υπόλοιπα 100€ έρχονται από αυτόν που καίει καυσόξυλα

zoyzoy είπε...

Τάσο δεν είσαι ο μόνος και'γω πήρα τα βουνά!
Στις επόμενες εξορμήσεις ελπίζω να'χουμε παρόμοιες καταστάσεις!

Οσο για την ελιά του Πλάτωνα πιστεύω αν την περίφραζαν και έβαζαν μια ταμπέλα δεν θα την πείραζαν.
Θα μου πεις εδώ κοντεύουν να κάψουν τις πεθερές και τους γέρους την ελιά του Πλάτωνα θα σέβονταν??
Μην το λες!
Η πεθερά έχει και μια σύνταξη εκτός αν δεν παίρνει είναι και γλωσσού μπορεί και να την πετάξουν στην πυρά:))

Τα θαλασσινά και βουνίσια Φιλιά μου!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ευτυχώς για μένα, διαβάζω τα γραφόμενά σου μπροστά στο τζάκι - κόστος καυσόξυλων 0 ευρώ (συλλέχθηκαν με την προσήκουσα προσοχή το καλοκαίρι από το δάσος) - και με μισό μέτρο χιόνι έξω - κι αυτό τζάμπα μου το δώσανε - κι ένα τσιπουράκι ανά χείρας- πεσκέσι κι αυτό.

ναι, το ταξίδι συνεχίζεται.
σ' άγνωστα περάσματα ίσως, αλλά τι σκατά ταξίδι θα ήταν αν περνούσε κανείς μόνο από τα γνωστά;

Ευρύνοος είπε...

Σκώληξ

έτσι..
τα βουνά είναι η λύση να το θυμάστε..

λουκανικάκι δεν περίσσεψε, αλλά και να περίσσευε θα το κρατούσα για τον Μπένυ, έχω ακούσει οτι του αρέσουν πολύ :p

καλησπέρες :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

χαθήκαμε φίλε μου..

λές να βάλουν εμένα μετα τον Στουρνάρα? χα
θα γελάσει κάθε πικραμένος..
σάμπως αυτοί καλύτερα τα καταφέρνουν?
τουλάχιστον εγώ έχω το γνώθι σ'εαυτόν

καθώς πληροφορήθηκα σήμερα, μετά τα τελευταία μέτρα, έρχονται τα νέα τελευταία μέτρα.. χαχαχα

έτσι, η πλάκα είναι κι αυτή μια λύση..
άλλωστε όπως λέω, η ζωή μας κάνει πλάκα..

πέρα απο την πλάκα, 4 χρόνια πέρασαν που έχω τούτο το μπλογκι και μπορεί να "ψιλοκρέμασα" απο συχνότητα αναρτήσεων και ίσως και ποιότητα αυτών, μα λίγους φίλους απο εδώ μέσα νιώθω οτι έκανα κι αυτή είναι η πραγματική μου ανταμοιβή..
ένας εξ αυτών είσαι κι εσύ, άσχετα αν δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ.. σταθερός στις αξίες σου όπως και οι υπόλοιποι φίλοι απο εδώ..
και ξέρεις, ευκολότερα τα γράφω αυτά σε άτομα ιδίου φύλου παρά σε αντίθετο διότι μπορεί και να παρεξηγηθώ..

καλή συνέχεια φίλε μου..

Ευρύνοος είπε...

Ελένη

το είδα και σε φχαριστήθηκα..
το μόνο λυπηρό είναι πως δεν έχετε δέντρα εκεί..
και πραγματικά το κλίμα και η ενέργεια που δίνουν τα δένδρα είναι μοναδικά..

κατα τα άλλα, να συνεχίσεις τις περιπλανήσεις και τα ψαρέματα, άλλωστε στο έχω πεί πως σε ζηλεύω με την καλή έννοια που κατέχεις τέτοια πολύτιμη τέχνη, το ψάρεμα..

ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό...

τώρα μου φαίνεται θες κι εσύ να τ'ακούσεις..!
άκου "στο τζάκι και με μισόμέτρο χιόνι έξω"
λυπήσου με..

α,ρε τρελό κι εσύ, ναι, ζήλεψα πάλι..
πρέπει να επισπεύσω τις διαδικασίες τις οριστικής μετακόμισης στο δάσος, ακόμη και σε δεντρόσπιτο -ναι, είναι μέσα στα μυστικά μου σχέδια- και με σόμπα για ξύλα..
που θα πάει, υπομονή κάνουμε όλοι..

το ταξίδι αν δεν είναι προς το άγνωστο, δεν είναι ταξίδι, επανάληψη είναι..

ασπασμοί :)

Ανώνυμος είπε...

Νάσαι πάντα καλά φίλε μου.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τάπαμε ;;; δεν τάπαμε...
Καλή σου χρονιά λοιπόν με Υγεία, την Κυρά στο πλάϊ σου και καθαρό αέρα τουλάχιστον στα βουνά.

ΥΓ: Κι εγώ είχα πολύ θυμώσει με την ελιά. Άκουσα τελικά, ότι δεν ήταν εκείνη του Πλάτωνα που ξεριζώθηκε αλλά μια άλλη έρμη απ΄τα παλιά που γερνούσε μαζί με την Ελλάδα μας.
Τι σημασία όμως έχει; Επειδή η πολιτεία αποφάσισε να ξαποστείλει τους ηλικιωμένους πριν την ώρα τους και δεν της βγαίνουν τα κουκιά, πρέπει να ξεκάνουμε ακόμη και τα γέρικα δέντρα;;;;
Όαση η εγγραφή σου .Νάσαι καλά.

Ευρύνοος είπε...

λυγερη

καλησπέρα σου και καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'όλα!

ευχαριστώ που πέρασες :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

γιατί δεν μπορώ να μπώ στο ιστολόγιο σου φίλε μου?

Blog Widget by LinkWithin