ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Βόλτα νυχτερινή.. (φάξ)

Πόσα χρόνια πρίν..

κόντεψα να ξε-χάσω..
έλειπες..

πήρα το μαύρο μου άλογο και ξεχύθηκα στους δρόμους..







σε άφησα για λίγο πίσω και ξανάγινα έφηβος..

μόνο ο άνεμος απέναντί μου..

και οι μυρωδιές!

ναί..
αυτές οι μυρωδιές της νύχτας..

το υγρό χώμα και η μυρωδιά των θάμνων!



αλλάζω ταχύτητες σχεδόν μηχανικά..

δέν είμαι εδώ..

αλλού είμαι..


απογειώθηκα..




σχεδόν βγήκα απο το σώμα μου..





βλέπω τα πάντα τώρα καθαρά..

το παρελθόν, το παρόν, το μέλλον..







τα πάντα!




το φάξ της ημέρας..
Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού..







storyteller

25 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Κούκλα η δίτροχη!

Ο ιπτάμενος Ευρύνοος..... σε ζηλεύω.
Πολλές νυχτερινές πτήσεις ακόμη!

Φιλιά
:-)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

χαχα κι εγώ έτσι την λέω..
κούκλα!

μοναδική αίσθηση ελευθερίας η βόλτα με την μηχανή και κείνες οι μυρωδιές της υγρής γής.. !!!

απίστευτα είναι :)

να είσαι καλά, ασπασμοί :)

zoyzoy είπε...

Πανέμορφη είναι!
Πως άντεξες μακριά της?

Σε νοιώθω τις λατρεύω τις βόλτες στην μηχανή και το τραγούδι υπέροχο!

Καλή βόλτα !!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

συνήθως την κάνω βόλτα με το φώς της ημέρας..

ευτυχώς την έχω και την βολτάρω ενίοτε..

απλώς το "χρόνια πρίν" πήγαινε στο νυχτερινό της βόλτας..

το τραγούδι σκέτο "μάντρας" γίνεται..

καλησπέρα :)

ANAZHTHΣH είπε...

Πριν τρία χρόνια δώσαμε την τελευταία μας μηχανή.
Πράγματι μοναδική εμπειρία καθώς απολαμβάνοντας την φύση γίνεσαι ένα μαζί της.Διευκόλυνση και για τη μετακίνηση στην πόλη.
Θέλει προσοχή όμως...
Καλά και προσεκτικά ταξίδια να έχεις.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμενα θα πεις για μηχανη;;;;
Δε στο χω πει ε;

Χρονια καμικαζι.....με τρικαβαλα και τρικαβαλα....

Ευρύνοος είπε...

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

η αλήθεια είναι οτι θέλει πολλή προσοχή..
όμως η αίσθηση είναι μοναδική..
δέν ξέρω αν θα αποχωριστώ ποτέ το δίτροχο..

να είσαι καλά, καλό ξημέρωμα :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

χαχα μηχανόβια ε;

εμ, δέν μου το είπες να σε πάω βόλτα :)

μιά χαρά είσαι :)

καληνύχτες !

Greek Rose είπε...

Καλημέρα άσπρε καβαλάρη με το υπέροχο δίτροχο άτι!
Είμαι σίγουρη πως η εμπειρία είναι μοναδική αλλά δεν μπορώ να την γευτώ!
Εσύ είσαι ατρόμητος!
Το δικό μου θάρρος όσον αφορά τις μηχανές έχει όρια:)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

ελεύθερη ψυχή!!εε ΕΥΡΎΝΟΕ;;
Αλλά είπαμε δεν είπαμε και λίγο πορτοκαλί για χρώμα!! :)
Nα'σαι καλά να ταξιδεύεις πάντα!!

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

δέν χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα για να απολαύσει κανείς την βόλτα..

αρκεί η αίσθηση του ανέμου στο πρόσωπο και οι μυρωδιές της νύχτας..

δέν νομίζω να ξεπερνάει το όριο σου κάτι τέτοιο.. :)

να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

το πορτοκαλί ήταν κομματάκι ακριβότερο :)
χαχα

ελεύθερη ψυχή πάντα!

πώς άλλωστε να κλειδώσεις την ενέργεια κάπου, χωρίς να γίνει ζημιά;

ασπασμοί :)

Margo είπε...

Η μηχανή ήταν η πρώτη επιλογή στις μετακινήσεις μας, μέχρι που κάναμε τα παιδιά.. μηχανή για μένα τέλος. Δεν ξέρω αν μου λείπει, δεν προλαβαίνω ούτε αυτό να σκεφτώ:))
Όμως έχω πολλές αναμνήσεις, κυρίως τις τούμπες που φάγαμε.. αξέχαστες:)
Να προσέχετε!

Καλό ξημέρωμα τρελέ:)

Ευρύνοος είπε...

Margo

η αλήθεια είναι οτι οι τούμπες μένουν ..αξέχαστες..

τώρα η μηχανή είναι για τις κοντινές αποστάσεις και για τα ταξιδάκια σε νησί..

δέν ξέρω αν θα μπορώ ποτέ χωρίς μηχανή..

προσέχουμε :)
το μόνο που καρδιοχτυπώ είναι μην μου ζητήσει κάποτε ο γιός μου να έχει κι εγώ θα ανησυχώ όσο δέν λέγεται.. :(

βλέπεις, έχουμε πικρή εμπειρία..
μα θέλει μεγάλη σύνεση..

καλό ξημέρωμα :)

ΛΕΩΝ είπε...

Λίγος καθαρός αέρας είναι αρκετός για να μας κάνει να δούμε πιο καθαρά....
Καλές διακοπές Ευρύνοε και πολλά φιλιά στο Σαββινάκι!

Nefelovatis είπε...

εσύ εκτός από Αιθεροβάμων και Μοτοσικλετιστής επίσης…

Πολλές φορές ταιριάζουν αυτά τα δύο!

Μου έφερες την ανάμνηση μιας παλιάς δικιάς μου βόλτας, κάτω από το φως του Αυγουστιάτικου φεγγαριού, που την άσφαλτο έκανε να λάμπει σαν ασήμι.. Μικρότερη αίσθηση του κινδύνου τότε, επαρχιακός δρόμος με ελάχιστη κίνηση, και τα φώτα σβηστά σχεδόν σε όλη τη διαδρομή, μικρή ταχύτητα για να απολαμβάνω την αίσθηση, κι ένιωθα πως ταξιδεύω στου «φεγγαριού το μονοπάτι»..

Τώρα… Φοράω και καλοκαιρινό μπουφάν μετά απ’ όσα έχω δει.. Αλλά ξέρω.. Πως «αν βρεθούν τ’ αστέρια στο σωστό σημείο», μπορεί να το ξανακάνω..

Να είσαι καλά φίλε μου,

Καλό απόγευμα.

Ευρύνοος είπε...

ΛΕΩΝ

λίγος, είναι αρκετός, φαντάσου πολύς!!

μετράμε μέρες για την φυγή :)

καλές διακοπές και σε σάς :)

Ευρύνοος είπε...

Νεφελοβάτης

έτσι, δύο σε ένα που λένε..

δέν είναι μοναδικό το θέαμα του ασημίσματος του δρόμου απο το φώς του φεγγαριού;

του φεγγαριού το μονοπάτι.. καλό!

να το ξανακάνεις φίλε..

καλησπέρα :)

Μαριανα είπε...

Γεια σου Ευρύνοε!
Όμορφο μαύρο άλογο,
φαντάζομαι αν ζούσες σε μια άλλη εποχή πριν βγουν τα μηχανικά, ένα τέτοιο θα είχες πάλι.
Καλά ταξίδια με αυτούς που αγαπάς! :)

Ευρύνοος είπε...

Μαριάνα

σίγουρα ένα τέτοιο θα είχα και πάλι..

άσε που πιστεύω οτι είχα..

και ξέρεις, απο μικρός σε χωριά που πήγαινα, καβαλούσα άλογο όπου το πετύχαινα..

απωθημένο;
προηγούμενη ζωή;

δέν ξέρω..

να είσαι καλά :)

Ανώνυμος είπε...

είναι φυγή, είναι πέταγμα, είναι όνειρο, κάποτε κι εγώ έτρεχα πάνω σε μια μηχανή χωρίς "φρένα"... όμως τώρα ταξιδεύω μέσα από την τέχνη! ίσως με βοηθάει να ονειρεύομαι πιο πολύ και να ανακαλύπτω πιο βαθιά την ψυχή μου! Καλή σου μέρα

Άιναφετς είπε...

Hello my love...αυτό μου θύμισες κάποια ανέμελη εποχή...πίσω από έναν υπέροχο καβαλάρη!!! χι χι...και τώρα σιωπή!
ΑΦ και φιλιά από την Σκόπελο σου την βλέπω τώρα από την ταράτσα μου! :)

Ευρύνοος είπε...

silena

είναι όλα αυτά που είπες, αλήθεια..

ιδιαίτερα οι νύχτες..

η Τέχνη βέβαια, δέν έχει ώρες..
οπότε σίγουρα καλύτερα είναι..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

kάτι σαν το buongiorno Principessa του Μπενίνι δηλαδή, έτσι;

πολύ καλό!!

μην μου μπερδεύεις τις αγάπες μου..

την Αλόννησο είπαμε έχω στην καρδιά μου :)

καλησπέρα σου και ασπασμοί!

Άιναφετς είπε...

Oh! pardon...Μπέρδεψα την Αλόννησο με την Σκόπελο λόγω κάποιας ανάρτησης με την Σκοπελίτικη στριφτόπιτα που μας είχε γράψει...ε τι να πρωτοθυμάμαι!!!
Καλά να περάσετε όλη η οικογένεια στις διακοπές σας και φυσικά περιμένω "περίεργες" αναρτήσεις, πάντα γεμάτες φως!
ΑΦιλιά!

Blog Widget by LinkWithin