ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

1 2 Χ (το σύστημα)..

Ο τίτλος είναι σωστός αλλά δέν αφορά το γνωστό μας προ-πο, αφορά όμως την τριπλή που παίζει το παγκόσμιο σύστημα προς εμάς..

το βέβαιο είναι οτι οδηγούμαστε σε στιγμές ιστορικές..
στατιστικά, δέν έχει περάσει γεννιά που να μην έχει βιώσει πόλεμο, είτε με εξωτερικό παράγοντα, είτε εμφύλιο..

έρχεται η ώρα λοιπόν..
όλα ενορχηστρωμένα και τακτοποιημένα πρός αυτή την κατεύθυνση..
πώς θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε όχλο έτοιμο για εξέγερση;
φτάνοντάς τον στα όριά του..
δηλαδή χωρίς δουλειά, με χρέη, εσωτερικά και εξωτερικά, με αυξημένη εγκληματικότητα και με καθοδήγηση απο τα ΜΜΕ βεβαίως..



τα ζώα, δέν θέλουν τίποτε άλλο απο τροφή και στέγη-καταφύγιο..
όταν αυτά εκλείπουν, τότε αγριεύουν..
και τώρα τελευταία όλο και αγριεύουν περισσότερο..
μα τι θα κερδίσει κάποιος δημιουργώντας τέτοια κατάσταση;
είναι απλά ο κύκλος που γίνεται πάντα φίλοι μου..
άνοδος, κάθοδος, πτώση, αναγέννηση..

τώρα θα τρέξουν ποτάμια αίματος..
θα τους κάνουμε αυτή την χάρη διότι το έχουν προγραμματίσει..
θα τους κάνουμε την χάρη διότι ξέρουν κάθε αντίδραση σας ώστε να έχουν έτοιμη την επόμενη δική τους..
πληρώνουν αδρά γίγαντες της ψυχολογίας του όχλου και των μαζών, ώστε να βαδίζουν σε σίγουρα μονοπάτια..
λέτε όλα όσα ζήσαμε τόσα χρόνια να είναι τυχαία;
λέτε τυχαία να είναι ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ όλες οι κυβερνήσεις που ανέλαβαν την χώρα μας;
λέτε τυχαία είναι τα προγράμματα ακόμη της τηλεόρασης;
λέτε τυχαία να είναι η διδακτέα ύλη στα σχολεία των παιδιών εδώ και πολλά χρόνια;
λέτε τυχαία είναι ανίκανοι να χειριστούν τα εξωτερικά και εσωτερικά μας θέματα;

ΠΑΡΑΚΜΗ φίλοι μου..

αυτό είναι το θέμα..
παρακμή..
έρχονται δύσκολοι καιροί για όσους δέν έχουν συνηθίσει τα ασυνήθιστα..
έρχονται καιροί που θα επιστρέψουν πολλά χρόνια πίσω με συνθήκες απάνθρωπες..
ανθρώπινα δικαιώματα και ψυχές θα εκτελούνται εν ψυχρώ για ψίχουλα..

το σχέδιο είναι προφανές αν μπορεί κάποιος να ανέβει λίγο ψηλότερα και κοιτάξει το Όλον..

χωρίς συναισθηματισμούς και παρεμβολές..
απλά με λογική..
τίποτε άλλο..

μετά απο τον κουρνιαχτό, θα έχουμε γυρίσει πολλά χρόνια πίσω με τρόπους που έχουμε τώρα ξεχάσει αλλά θα θυμηθούμε..
μετά ξανά θα αρχίσουμε τα ίδια παιχνίδια εξουσίας..
και τα σπαθιά θα λαμπυρίζουν και πάλι πέφτοντας με δύναμη για την δύναμη..
και ξανά θα επαναπροσδιοριστούν σύνορα, συμμαχίες, λαοί και ξανά απο την αρχή θα γίνουν όλα..
ξανά η τεχνολογία θα αρχίσει να ζωντανεύει και θα ξανάρθουμε στα σημερινά δεδομένα..
ο κύκλος θα συνεχίζεται πάντα..

με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί..
αυτό δέν αλλάζει Κεμάλ..

ο λόγος που έγραφα τόσες φορές για Φιλότητα και Ανθρωπιά, ήταν αυτός ακριβώς..
δέν έχουμε άλλη λύση και θα το δούμε σε λίγο καιρό..
ξέρουν κάθε μας αντίδραση και μάλιστα μας καθοδηγούν σε αυτά που θέλουν να κάνουμε..

λοιπόν μην τους κάνετε την χάρη..
έχετε δύο επιλογές..

η μία είναι επανάσταση η άλλη είναι απομάκρυνση..
σας οδηγούν σε εξέγερση (και θα γίνει) με πολλά θύματα και περισσότερα μελλοντικά θύματα.. τους πάντες..
διότι όταν δέν θα είστε πλέον άνθρωποι, αλλά άβουλα πλάσματα, τότε θα είστε κι εσείς θύματα τους..

η άλλη οδός είναι η απομάκρυνση..
ίσως να ακούγεται η ευκολότερη αλλά επειδή ζούμε στην εποχή του παραλόγου, θα διαλέξετε την εξέγερση και το ξέρω..

μιά και εγώ είμαι ο τρελός του χωριού θα σας τα πώ στα ίσα..
θα διαλέξετε την εξέγερση διότι θα νομίζετε οτι θα κερδίσετε απο αυτή..
θα σας αφήσουν να νομίζετε οτι θα βγείτε νικητές και θα γραφτείτε στην ιστορία..
χα

θα μου πείς τώρα "μα τί είναι η απομάκρυνση"..
αυτό που έχω ξαναπεί..
η δημιουργία αυτόνομων ομάδων επιβίωσης, σαν μικρά αυτόνομα χωριά που ο ένας θα βοηθάει τον άλλο να φτιάξει το σπίτι-καλύβα του και όλοι θα ΣΥΝ-εργάζονται..
όλοι θα βοηθούν όλους..
πολύ δύσκολο ε;
είδατε;

σκεφτείτε το λίγο..
πάρτε τον χρόνο σας..
μην απαντήσετε αμέσως στα πιθανά ερωτήματα που θα σας δημιουργηθούν στο μυαλό..
σκεφτείτε μόνο..
θα δείτε οτι είστε τόσο μόνοι και ατομικοί που θα καταλάβετε το γιατί λέω οτι θα επιλέξετε την εξέγερση..
υπάρχει και η πιθανότητα της επιτυχίας.. (ναι, καλά)..

είδατε τι κάνουν οι ερωτήσεις και τα ζητήματα που θα κληθεί κάποιος να αποφασίσει όταν έρθει η ώρα;
ειδικά όταν έχει και τα ΜΜΕ για οδηγούς..
καλύτερα δέν είναι να αποφασίσετε απο τώρα για το μέλλον σας παρά την στιγμή που θα αποφασίσετε υπο την πίεση των καταστάσεων που στο κάτω κάτω άλλοι θα έχουν ετοιμάσει πρίν απο σάς για σάς;



που ξέρετε;
ίσως μετά απο τέτοια εξέλιξη γεγονότων να μάθουμε να είμαστε Άνθρωποι..




καληνύχτα Κεμάλ..









storyteller







65 σχόλια:

D.Angel είπε...

Αυτός ο κόσμος δεν θ αλλάξει ποτέ
...κι είναι τόσο θλιβερά όλα!
Καληνύχτα τρελέ!
Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς το θέμα..
εγώ δέν το βλέπω με θλίψη, αλλά σαν ευκαιρία να αλλάξουμε δρόμο και τρόπο..

αν σκεφτούμε τι μας έφερε εδώ που είμαστε, θα καταλάβουμε το γιατί..

είμαστε καταναλωτές και πάψαμε να είμαστε πολίτες..

καλησπέρα φιλαράκι :)

Καλυψώ είπε...

υποκλινομαι στην Τρελα σου..
φωναζω ΟΧΙ..
δεν πιστευω στις συνηθεις επαναστασεις..
πιστευω πως πρεπει και ειναι αναγκη να αλλαξουμε..
ΜΕΣΑ ΜΑΣ γμτ

πιστευω πως τα χωρια μας
μπορουν να γινουν μεσα σε πολεις
πιστευω στην αγαπη που ακομα εχουμε
και στην ανθρωπια
και το εχω δει αυτο
το εχω νιωσει
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ
ΜΑΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ..

ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ..

τα σεβη μου..:)

ξωτικό είπε...

δεν προλαβαίνω για σχόλια τώρα δές κι αυτά τα βιντεάκια


http://taxalia.blogspot.com/2010/03/blog-post_3844.html

kapote-sth-bg είπε...

να ήξερες αγαπητέ φίλε, πόσες φορές έχω ακούσει αυτό το τραγούδι και πόσες φορές έχω διαφωνήσει(συμφωνώ με την άποψή σου ότι ο κόσμος μόνο με φωτιά και μαχαίρι αλλάζει),με την συνακροάτρια μου, που υποστηρίζει ότι ο κόσμος δεν θα αλλάξει με φωτιά και με μαχαίρι αλλά με γνώση και πολιτισμό.
στην αρχή δεν αντιλαμβανόμουν την εμμονή της , αλλά τελευταία την υιοθέτησα.

όχι...δεν θα τους κάνουμε το χατήρι να συμφωνήσουμε στο αιμοτοκύλισμα και να κυλήσει ο κόσμος, πατώντας στα αίματα και στα πτώματα.

όχι θα προχωρήσει ο κόσμος έτσι όπως εμείς θα επιλέξουμε.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Νομίζω ότι έχεις δίκιο. Το θέμα δεν είναι να ξεσηκωθούμε, το θέμα είναι να κάνουμε εμείς αυτό που πιστεύουμε, να καταλάβουμε ότι για είμαστε ευτυχισμένοι δεν χρειαζόμαστε πολλά. Λίγα και καλά και πάνω από όλα υγεία!!!
Και να μην ξαναψηφίσουμε κανένα τους....
Την καλησπέρα μου!!!!!

ξωτικό είπε...

AΜΈΣΩς μετά είδα στις ειδήσεις για τα "παλληκάρια" των Ο.Υ.Κ (;) που φώναξαν με τόσο θράσος τα απίστευτα ρατσιστικά στην παρέλαση και σε σκέφτηκα .........!!!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ φίλε ανέκαθεν το διαίρει και βασίλευε ήταν η βασική αρχή των εξουσιαστών!Το αίμα είναι το ποτό τους!
Ψηφίζω ανεπιφύλακτα απομάκρυνση γιατί το ζω αρκετά καλοκαίρια για 10-12 μέρες περίπου σε μια ερημική τοποθεσία κάπου στην Πάρο!Μακριά από την πόλη,μακριά από τουρίστες κι από ΜΜΕ.
Λιγοστοί ντόπιοι,χωράφια,δέντρα,ζώα,ήλιος και θάλασσα!Κάπως έτσι φαντάζομαι πως είναι κι ο παράδεισος!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

PISTOS788 είπε...

http://www.conspiracy-channel.gr/
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ...
ΕΞΕΛΘΕ Ο ΛΑΟΣ ΜΟΥ ΕΚ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΟΣ...
ΙΝΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΛΗΓΩΝ ΑΥΤΗΣ ΜΗ ΛΑΒΟΙΤΕ...

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

βλέπουμε παντού γύρω μας, μέσω της τηλεόρασης, ληστείες, βιασμούς, δολοφονίες, προστασίες, εκβιασμούς και τόσες άλλες Αμερικανιές και καταλαβαίνουμε πώς θέλουν να είναι ο κόσμος και η ψυχολογία του..

εξαρτημένος απο την βία και αποχαυνωμένος στο κουτί..

αν δέν αλλάξουμε μέσα μας, τίποτα δέν γίνεται..
μα είμαι σίγουρος οτι εκείνοι που θα αλλάξουν θα είναι ελάχιστοι..
μιλάω για ποσοστό 5-10%
γι αυτό είμαι σίγουρος οτι θα βάλουν το βούτυρο στο ψωμάκι των σχεδίων τους..
για να πώ την αλήθεια, σας το υπογράφω..

τα χωριά μέσα σε πόλεις δέν μπορούν να γίνουν διότι οι πόλεις θα γίνουν πεδία μαχών και πλήρους ελέγχου..
δέν θέλω να πώ περισσότερες λεπτομέρειες για το τί έρχεται μην σας τρομάξω και για να μην με θεωρήσετε τελείως τρελό..
άλλωστε η τροφή παράγεται στην ύπαιθρο και όχι στις πόλεις..

υπομονή και θα δείτε όλοι τι έρχεται..
ελπίζω να περάσει ανώδυνα όσο το δυνατόν..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

ξωτικό

κι εγώ θα κοιτάξω τα βιντεάκια αύριο με ησυχία για να τους δώσω την πρέπουσα σημασία..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

kapote-sth-bg

καλώς σε φίλε..
μάλλον δίκιο έχει η συνακροάτρια σου..
ξέρεις, οι πόλεμοι πλέον δέν έχουν να κάνουν με μάχες σώμα με σώμα..
οπότε δέν μπορείς να χτυπήσεις αόρατο εχθρό..

γι αυτό αν αλλάξουμε και αποστασιοποιηθούμε δέν θα μπορούν να κάνουν τίποτα..
εκεί είναι το μεγάλο θέμα..

αλλά δέν θα το επιλέξει αυτό ο κόσμος, νομίζοντας οτι δέν μπορεί να τα καταφέρει και θα πέσει στην παγίδα..

κρατώ την ευχή σου να προχωρήσουμε όπως εμείς θα επιλέξουμε με την ελπίδα οτι θα μάθουμε να επιλέγουμε..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

μακάρι να μάθουμε οτι ο κόσμος που μας έφτιαξαν είναι ένα χρυσό κλουβί και οτι η ελευθερία και η πραγματική ζωή είναι εκεί έξω..
χωρίς δήθεν ανάγκες και χωρίς κανόνες..

περί ψηφοφορίας ξέρεις τις απόψεις μου..
μεγάλο παραμύθι..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

ξωτικό

μην ταράζεσαι..
κάτι πήρε το αυτί μου εδώ γύρω για συνθήματα απο τα Ο.Υ.Κ.
κοίτα, δέν απορώ ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ, άλλωστε και η απέναντι μεριά τα ίδια και χειρότερα κάνει..
πρόσεξε!!
ΚΑΝΕΙ!!
διότι εμείς απλώς τα λέμε ενώ δέν κάνουμε ποτέ τίποτα..

δέν είναι σωστό να φωνάζεις και να μην είσαι ικανός να πράξεις..

σύμφωνα με την παιδεία του ο καθείς..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

zeidoron

ακριβώς..
το αίμα είναι το αγαπημένο τους ποτό..

κι εγώ το ίδιο ψηφίζω και άλλωστε θα κληθούμε επισήμως να επιλέξουμε σε λίγο καιρό..

και να μην το φαντάζεσαι απλώς..
έτσι ακριβώς είναι ο παράδεισος..

καλό ξημέρωμα..

Ευρύνοος είπε...

PISTOS788

παρακολούθησα το βίντεο διότι μου κίνησε την περιέργεια..

πολλοί θεωρούν τέτοια θέματα θεωρίες συνομωσίας..
κι όμως συμβαίνει στην πόρτα μας..

θα έρθει η ώρα να επιλέξουμε..

να είσαι καλά και καλό ξημέρωμα..

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Εσύ, αδελφάκι μου, έχεις γίνει ένα μεγάλο ποτάμι που δεν το σταματάει τίποτε!
Φαντάσου πόσες αναρτήσεις θα ανέβαζες εάν δεν τις «αραίωνες», όπως μας είχες ενημερώσει προ δεκαπενθημέρου!

Όσο για την ποιότητα των κειμένων; Αδυνατώ να βρω λέξεις!
Ας προχωρήσω λοιπόν αμέσως σε σχολιασμούς επί της ουσίας.

«Πώς θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε όχλο έτοιμο για εξέγερση [ώστε να επιτευχθεί μέσω αυτής ο εκάστοτε απώτερος δικός μας στόχος]; Φτάνοντάς τον στα όριά του..»
Αυτή είναι μία ομολογημένη τακτική του Σιωνισμού, αφού αναφέρεται λεπτομερώς στα Πρωτόκολλα των «Σοφών» της Σιών [και μια σπαζοκεφαλιά από εμένα, με πολλή αγάπη προς όλους: Σιών = Σ + ιων]. Βέβαια, θεωρείται πια αναμφισβήτητο ότι αυτά τα κείμενα είναι χαλκευμένα προϊόντα της σταλινικής προπαγάνδας, και αυτή την άποψη ασπάζονται ακόμη και άνθρωποι σαν εμάς, οι οποίοι παλεύουν με όλες τους τις δυνάμεις για να ανακοπεί και αντιστραφεί αυτή η πορεία προς τον όλεθρο που έχουμε πάρει.
Αν θέλετε τη δική μου γνώμη, ζητώ συγνώμη αλλά δεν θεωρώ καθόλου αναμφισβήτητη αυτή την κυρίαρχη άποψη. Και το κατ’ εξοχήν αναμφισβήτητο είναι αυτό που έχει πει προ τριετίας, περίπου, ο Χρήστος Μόρφος (διαβάστε οπωσδήποτε τις τρεις τελευταίες αναρτήσεις του, από 24/3 κι εδώ, είναι εξαιρετικές, κυρίως οι δύο της 24ης Μαρτίου): «Είτε είναι είτε δεν είναι γνήσια αυτά τα Πρωτόκολλα, όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν επαληθεύουν τέλεια αυτά τα κείμενα».
Σημειωτέον ότι και ο Ντοστογιέφσκι, στον απίστευτου βάθους και δύναμης «Μεγάλο Ιεροεξεταστή» των «Αδελφών Καραμάζωφ», λέει περίπου το ίδιο πράγμα 23 χρόνια πριν την πρώτη εμφάνιση των Πρωτοκόλλων, η οποία έγινε το 1903. Εκεί ο Ντοστογιέφσκι εστιάζει στην ελευθερία και στη βεβαιότητα του «Μεγάλου Ιεροεξεταστή» πως οι άνθρωποι θα φτάσουν στο σημείο να παραδώσουν οικειοθελώς την ελευθερία τους σε αυτόν και τους συν αυτώ.
Επειδή με πιέζει ο χρόνος, δεν έβαλα συνδέσμους για τα Πρωτόκολλα και τον Ντοστογιέφσκι, αλλά τους έχω και είμαι πρόθυμος να τους παραθέσω, εάν το ζητήσει έστω και ένας επιστήθιος φίλος από εδώ.

Σπάω το σχόλιό μου σε κομμάτια, για να το δεχθεί το μπλόγκερ.

Αϊάσανθος Ίων είπε...

«Μετά από τον κουρνιαχτό, θα έχουμε γυρίσει πολλά χρόνια πίσω με τρόπους που έχουμε τώρα ξεχάσει αλλά θα θυμηθούμε..»
Διαβάζοντας αυτό, μου ήρθε αμέσως στο νου εκείνη η καραμέλα που αναπαράγουν τόσοι και τόσοι συνάνθρωποί μας, μερικοί από τους οποίους μάλιστα είναι πολύ αξιόλογοι, όταν γίνεται συζήτηση για την ανάγκη να εγκαταλείψουμε τον καταναλωτισμό και τον επίπλαστο ευδαιμονισμό: «Τι, δηλαδή, να ξαναγυρίσουμε στην εποχή των σπηλαίων». Το λένε εν πλήρη ειλικρινεία, χωρίς ποτέ να τους περνάει απ’ το μυαλό ότι, ζώντας όπως ζουν κι ενώ θέλουν (σύμφωνα με τα λεγόμενά τους) να μην ξαναγυρίζουμε στην εποχή των σπηλαίων, δεν κάνουν τίποτε άλλο απ’ το να φέρνουν την επάνοδο αυτής της εποχής όλο και πιο κοντά.
Ενώ, εάν ΕΜΕΙΣ ξαναθυμηθούμε και εφαρμόσουμε τον απλό και αλάνθαστο τρόπο ζωής που βρίσκεται σε αρμονία με την ισορροπία της φύσεως και τη διατήρηση της ζωής, έχουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ελπίδες να αποτρέψουμε, και μάλιστα οριστικά, την επάνοδο της εποχής των σπηλαίων, για την οποία επάνοδο βυσσοδομούν εδώ και χιλιετίες οι ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗΣ ΓΗΣ ΜΑΣ, αυτοί οι οποίοι μας παρουσιάζουν ό,τι ολέθριο απεργάζονται εν κρυπτώ ως προσπάθεια να μην ξαναγυρίσουμε σ’ αυτή την εποχή.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ, αγαπημένε μου αδελφέ. Αυτό είναι το ένα από τα δύο σημεία για τα οποία έχω ένσταση στα όσα γράφεις εδώ. ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ, Η ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΟΣ (ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ).
ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ!! – Θα αναφερθώ εκτενέστερα επ’ αυτού μόλις βρω την ευχέρεια χρόνου.
Και ακριβώς επειδή το παιχνίδι είναι ΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΟ, με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΕΙ!

Αϊάσανθος Ίων είπε...

«Δεν έχουμε άλλη λύση από τη φιλότητα και την ανθρωπιά». Πόσο, μα πόσο σωστό!
Ακριβώς σε αυτά τα δύο στοιχεία εστιάζει το κειμονοποίημα που θα ανεβάσω στις 16 Απριλίου, όπου προσπαθώ να συγκεντρώσω τις επιμέρους πτυχές του προβλήματος και να υποδείξω μία τακτική θετικής διεξόδου.
Εδώ εσύ, Ευρύνοε, προτείνεις τις αυτόνομες ομάδες επιβίωσης.
Έχω γράψει σε ένα σχόλιό μου στην ange-ta, τον Οκτώβριο του 2008 (να μου το θυμηθείτε ότι αυτός ο μήνας θα αποδειχθεί τουλάχιστον ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ, για κάποιο γεγονός που δεν το γνωρίζουν παρά μόνο δύο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο): «Εάν δεν αποφασίσουμε το συντομότερο δυνατόν να συνευρεθούμε για να συμπήξουμε κοινότητες, δίκτυα κοινοτήτων και, εντέλει, μια Κοινωνία των Τίμιων και Υπεύθυνων Ανθρώπων, αποκλείοντας όλα τα καθάρματα του ιδεολογικο-πολιτικο-οικονομικο-επιστημονικο-θρησκευτικού κατεστημένου και αποδεχόμενοι όλες τις θυσίες που αυτό συνεπάγεται, είμαστε ξεγραμμένοι, τόσο εμείς όσο και ο πλανήτης ολόκληρος. Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Εάν το μυαλό και η καρδιά δεν λείπουν από εμάς, εμπρός να τα θέσουμε σε λειτουργία!»
Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι ακόμα τόσο τραγικά τα πράγματα. Ότι, δηλ., δεν υπάρχει τόση πίεση ώστε ν’ αρχίσουμε από τώρα τις –πανικόβλητες– δημιουργίες ομάδων επιβίωσης. Αυτό θα ισοδυναμούσε με παραδοχή και αποδοχή της ήττας μας. Ενώ αποδέχομαι ασμένως και προσβλέπω διακαώς στην υλοποίηση του «Όλος ο κόσμος μια αγκαλιά», δίνω σε αυτή την έξοχη ιδέα διαφορετικό νόημα: τη δημιουργία ομάδων, και τη μεταξύ τους στενή συνεργασία, προκειμένου να ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ, ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ, ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ!

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Και δε μου λες, ρε Ευρύσοφε, ΗΣΟΥΝΑ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ την ώρα που έγραφες στην Καλυψώ ότι είναι κάτι το ελάχιστο το 5-10% αυτών που θα αλλάξουν; ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, όπως λένε οι ειδικοί επιστήμονες! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΣΟΙ, ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ! –Μετά από αυτό, περιττεύει να πω ότι συμφωνώ απολύτως με το σχόλιο της Καλυψούς.– Και αν νομίζεις ότι με την αποστασιοποίηση θα τη γλυτώσουμε, συχώρα με, αλλά πρέπει να σου πω ότι κάνεις τεράστιο λάθος!

Το 2003, τότε που η Βαγδάτη βομβαρδιζόταν (την επόμενη βδομάδα θα αναρτήσω τουλάχιστον δύο άρθρα για αυτό το ζήτημα, τα οποία θα έχουν παγκόσμια απήχηση και θα κάνουν τους εχθρούς της Ζωής να περάσουν την πρώτη Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών τους, μέχρι να έρθει και η τελευταία, η οποία θα είναι, εννοείται, χωρίς ανάσταση), δημοσίευσα στο Stop the war ετούτο:

«Αγαπητό Stop the war,
»Διαβάζοντας τα μηνύματα των επισκεπτών της σελίδας (καθώς και ανάλογα τέτοια σε άλλα sites), διαπιστώνει κανείς ότι ξεχειλίζουν από ευαισθησία και ανθρωπιά. Όλες αυτές οι αξιαγάπητες υπάρξεις αξίζουν ένα καλύτερο αύριο. Ολόκληρη η οικουμένη το αξίζει. Και για να έρθει αυτό το καλύτερο αύριο, είμαι σίγουρος ότι πάρα πολλοί από αυτούς που γράφουν τα μηνύματα, όπως κι εσύ με την προσπάθειά σου στο διαδίκτυο, είναι διατεθειμένοι να κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους, ακόμα και θυσίες. Θεωρώ, λοιπόν, περισσότερο από αναγκαίο να αρχίσει ένας βαθύς και γόνιμος προβληματισμός πάνω σε αυτό το ζήτημα, κάνοντας ένα βηματάκι παραπέρα από την απλή διατύπωση της αγανάκτησής μας.

[Η συνέχεια του κειμένου μου στο Stop the war, στο επόμενο σχόλιό μου.]

Αϊάσανθος Ίων είπε...

»Θα είναι φρικτή τραγωδία, θα είναι περισσότερο από ασυγχώρητο εάν, μέσα από όλη αυτή την αφύπνιση, δεν ξεπηδήσει κάτι πραγματικά καινούργιο, ανεξάρτητο και δημιουργικό, εάν δεν χαράξει επιτέλους η πολυπόθητη Φωτεινή Μέρα. Εγώ, πιστεύω ακράδαντα ότι θα χαράξει, παρά τις μεγάλες δυσκολίες, παρά τους τερατώδεις μηχανισμούς που έχουν σκοπό να ξεριζώνουν οτιδήποτε υγιές πάει να βλαστήσει σε αυτόν τον πλανήτη. Πώς μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Σαν ταπεινός απόγονος του θεϊκού Σωκράτη, λέω το εξής: Σκέφτομαι, άρα θυμάμαι, άρα μαθαίνω, άρα οπλίζομαι με την ακατανίκητη επιστημονική πίστη.
»Ας αρχίσουμε κι εμείς, λοιπόν, να "κατεβάζουμε" και να "ρίχνουμε" ιδέες και προτάσεις με έμπνευση και φαντασία! Φτάνει μόνο να το αποφασίσουμε χωρίς ενδοιασμούς και να προχωρήσουμε αταλάντευτοι για να δώσουμε σάρκα και οστά στον μεγάλο πόθο που ενώνει όλους τους πραγματικούς ανθρώπους. ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΘΑΥΜΑΤΑ! ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!

»Είμαι ένα δέντρο με τις ρίζες βαθιές
που χαρίζει γενναιόδωρα γεύσεις κι ανάσασμα
και πριόνια βαρβάρων επάνω μου σπάζονται

»Είμαι ένας ήλιος με ακτίνες γλυκές
που φωτίζει την πλάση και δίνει της νόημα
και τα νέφη του ζόφου μπροστά μου σκορπίζονται

»Είμαι μια μάνα σε μεγάλες στιγμές
με του Κόσμου στα σπλάχνα της το κοιλοπόνημα
που τα πρώτα του κλάματα κιόλας ακούγονται

»Μήπως αμφιβάλλεις ότι είσαι, καλέ μου φίλε που με διαβάζεις;»

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Τελειώνω μ’ ετούτο: ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ Τ’ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ! ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΕΡΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΜΑΣ (καθώς και άλλοι εφαπτόμενοι και τεμνόμενοι με τον δικό μας κύκλοι, όπως είναι αυτός ο καταπληκτικός της Τοξότισσας και ο γνωστός τοις παρεπιδημούσι τω ιστολογίω του Ευρύνοου κύκλος της Καλυψούς) ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ, ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ, ΝΑ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ!

ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ, ΑΔΕΛΦΙΑ!!
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ, ΜΗΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ!!

Υ.Γ. 1. Οπωσδήποτε πρέπει να διαβάσετε (όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη) και την ανάρτηση του Αερικού με τον τίτλο «ΤΕΣΠΑ» και –προς Θεού μην το παραλείψετε!– να ακούσετε το βίντεο με το οποίο τη συνοδεύει.
Υ.Γ. 2. Πες-πες και πλάκα-πλάκα, μας βλέπω να σκαρώνουμε εν καιρώ και μερικά αλάνθαστα συστήματα στα Προ-Πά τους ή στα στοιχήματά τους, και να φέρουμε έτσι στην πολύπαθη πατρίδα μας, λίγο-λίγο και αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι, τις γερμανικές αποζημιώσεις του Β΄ Παγκόσμιου Πόλεμου! Δεν αστειεύομαι καθόλου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Για να μη πω οτι ειπε το Αγγελίνι και φανω πολυ απαισιοδοξη, εγω προβλεπω μια νεα Ρωσικη επανασταση
Ετσι δεν ξεσηκωθηκαν και οι Μπολσεβίκοι το 19, αν δεν κανω λαθος, κι εσφαξαν τους Τσάρους;

Αϊάσανθος Ίων είπε...

@ Ρίκη Ματαλλιωτάκη

Οι τέτοιου είδους επαναστάσεις δεν είναι παρά ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΙΜΑΤΗΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΤΑΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ. Και όσο εμείς πέφτουμε στην παγίδα να τους πολεμάμε στο πεδίο όπου αυτοί έχουν τη συντριπτική υπεροχή, το μόνο που κάνουμε είναι να κουβαλάμε νερό στον σατανικό μύλο τους.
Επιτέλους, ας το καταλάβουμε όσο υπάρχει ακόμα καιρός! Ας απελευθερώσουμε το πνεύμα μας, και δη το ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΕΡΟΠΛΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ας αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη να γεννήσει τα θαύματα που αυτή μπορεί!

Και μία μικρή προσθήκη στα προηγούμενα σχόλιά μου:
Εάν κατορθώσουμε να φτάσουμε στο ποσοστό 5-10% (επί του συνολικού ανθρώπινου πληθυσμού ή, κατ' αντιστοιχία, επί του πληθυσμού της πατρίδας μας κ.λπ.) εμείς οι οποίοι θα αλλάξουμε ριζικά τρόπο ζωής, θα έχουμε αυτομάτως ξεκινήσει ένα διαρκές μποϊκοτάζ στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, που αυτά ελέγχουν τις κυβερνήσεις κ.λπ., πράγμα που σημαίνει ότι θα τους καταφέρουμε ένα τεράστιο, μα τεράστιο πλήγμα.
Ένα απλό "Όχι, ευχαριστώ" ν' αποφασίσουμε να τους πούμε, λοιπόν, και τους εκδίδουμε αμέσως το εισιτήριο για τον άλλο κόσμο. Όταν έγραφα για την τεράστια δύναμη που έχουμε στα χέρια μας, εννοούσα και αυτό, διότι ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. Δεν το καταλαβαίνουμε όμως, ενώ αυτοί το ξέρουν πολύ καλά, και γι' αυτό επινοούν διαρκώς καινούργια απατηλά κόλπα ώστε να μας αποβλακώνουν.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου,
τα παραπάνω που περιέγραψες είναι η "μύηση" που περνάμε όλοι ώστε να υποδεχτούμε δυνατότεροι και πνευματικότεροι τη Νέα Χρυσή Εποχή...

Και όπως είπες όλα κύκλος είναι. Ή μάλλον σπείρα...

όσο για την απομάκρυνση που περιγράφεις, μάλλον δεν είναι απομάκρυνση αλλά ο νέος τρόπος διαβίωσης. Και πίστεψε με δεν είναι ούτε μακρινός ούτε αδύνατος.. Ήδη υπάρχουν τέτοιες "ομάδες" που ζουν μέσα από την αλληλεγγύη. Προσωπικά γνωρίζω κάποιους στο Πήλιο που το κάνουν και υπάρχουν και άλλοι σε Κρήτη, Λέσβο και Δράμα και ίσως και αλλού...

φιλιά πολλά

Βάσσια είπε...

Καταρχήν η ρήση που θέλει "η επανάσταση να βάφεται με αίμα" δεν ανήκει σε αυτή την εποχή.
Η μάχη απαιτεί - για να είναι δίκαιη - να γνωρίζεις και να βλέπεις τον εχθρό σου.

Ο πόλεμος που βιώνουμε είναι πόλεμος ιδεών κατά βάση - αυτή η επανάσταση έχει χαθεί, εδώ και δεκαετίες.
Η δική μας αντίσταση θα έπρεπε να ήταν και να είναι καθημερινή, στις λεπτομέρειες, εκεί που κατοικεί "ο διάβολος" για να μην μπορέσουν να ενωθούν.

Ούτε μεγάλα λόγια χρειαζόμαστε, ούτε εξεγέρσεις - πλην μιας - την ανάκτησης, με γενναιότητα και αυτοκριτική, της ταυτότητάς μας ως Ανθρώπων.

Καλημέρα
:-)

Prisoned Soul είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο καλέ μου... την εξέγερση θα διαλέξουν κι αυτό γιατί όχι μόνο θα έχουν κρυφές ελπίδες για τη νίκη αλλά γιατί ο απίστευτα μεγάλος εγωισμός τους θα ερμηνεύσει την απομάκρυνση ως δειλία και όχι ως τρόπο επιβίωσης...

Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο...

Ευρύνοος είπε...

Αϊάσανθος Ίων

χαίρομαι που ξεδιπλώνεις τις σκέψεις σου..
το λοιπόν..

είχα πεί τότε πως έχω πολλά να πώ-γράψω ακόμη και είχα πεί οτι εν βρασμώ, σκέφτηκα να σιωπήσω..

οπότε κανείς δέν ξέρει (ούτε εγώ) πόσα θα πώ ακόμη :)

δέν ξέρω πολλά για τα πρωτόκολλα των σοφών ή των χαζών ή των σατανιστών..
εκφράζω πάντα κείνα που δέχομαι ως κύματα απο κάπου..

θα κοιτάξω τα λινκ που έβαλες βέβαια διότι με ενδιαφέρει πάντα να μαθαίνω..

θέλω να ξέρεις φίλε μου οτι δέν γράφω πράγματα που κάποιοι έχουν πεί ως καραμέλα ή ως κάτι που διάβασαν κάπου..
γράφω πάντα πράγματα και σκέψεις που μου έρχονται απο κάπου όπως είπα..
αν γράψω κάτι που άκουσα, πάντα λέω οτι το άκουσα απο κάπου..
το οτι θέλουμε να ξαναγυρίσουμε στην εποχή των σπηλαίων το έχω ξανακούσει απο αρκετούς που δέν αντιλαμβάνονται οτι το να ζείς σε αρμονία με την Φύση είναι το Θαύμα-θαυμαστό!
ένα παράδειγμα είναι οι ιθαγενείς της Αμερικής..
είχαν τέτοιο πολιτισμό που ζούσαν σε πλήρη αρμονία και δέν ζούσαν ασφαλώς σε σπήλαια.. χαχα
αυτά για όσους νομίζουν οτι το να επιστρέψουμε σε αρμονικό τρόπο ζωής συνεπάγεται σπήλαια και προβιές και λίθινα εργαλεία..

κατα την ταπεινή μου άποψη, ο κύκλος πάντα θα συνεχίζεται ή μάλλον η σπείρα, όπως λέει η φίλη Dionespa παρακάτω..
τώρα, αν θα μετακομίσουμε κάπου αλλού ή αν θα ξεπηδήσει ξανά εδώ στην όμορφη Γή μας, αυτό δέν το γνωρίζω, αλλά δέν θα είναι το τέλος..

θα συμφωνήσουμε στο οτι με φωτιά και με μαχαίρι ο κόσμος οπιρθοχωρεί..
και αυτό ακόμη είναι ένα ζήτημα που χωράει μεγάλη κουβέντα..
άλλος θα ελεγε οτι χωρίς αγώνα, δέν έχεις νίκη..
άλλος οτι χωρίς αγώνα, δέν έχεις να χάσεις, άρα νικάς..

συνεχίζω σε επόμενο σχόλιο..

Ευρύνοος είπε...

«Δεν έχουμε άλλη λύση από τη φιλότητα και την ανθρωπιά»..

γράφεις οτι αυτός ο μήνας θα αποδειχτεί ιστορικός..
για τον Οκτώβριο λές;

για την δημιουργία κοινοτήτων έχω να σου πώ οτι αν γίνουν υπο το καθεστώς του πανικού, καλύτερα να μην γίνουν ή τουλάχιστον ας μην προσπαθήσουν να φτιάξουν..
μιλάω για την αγάπη και την αρμονία..
αν αυτά αντικατασταθούν απο τον πανικό και την υποχρέωση, τότε ας μην προσπαθήσουν κάποιοι να συμμετέχουν σε κάτι τέτοιο..
θέλει να αγαπάς αυτό που πάς να κάνεις και να το έχεις σχηματοποιήσει μέσα σου αλλιώς δέν θα το πετύχεις.. (και δέν αναφέρομαι σε σένα)..

το να θέλει κάποιος να αλλάξει τον τρόπο ζωής του και την δημιουργία κάποιου άλλου τρόπου, δέν είναι ούτε πανικός, ούτε ήττα..
είναι επιλογή..
πολλοί ζούν, ή έζησαν με τέτοιο τρόπο κατα το παρελθόν ή ζούν ακόμη..

το νόημα που δίνεις στο "όλος ο κόσμος μία αγκαλιά" είναι το βασικό νόημα του δημιουργού του..

για το ποσοστό που έγραψα 5-10% εννοούσα τουλάχιστον για την Ελλάδα..
στο εξωτερικό, υπάρχει το ποσοστό το οποίο κυμαίνεται απο 75%! (Αφρική) μέχρι 1%! (Αμερική)..
οι παραπάνω εκτιμήσεις είναι δικές μου και ίσως να είναι τελείως λάθος, αλλά είναι ενδεικτικές για να κατανοήσουμε την διαφορά μεταξύ καταναλωτικής κοινωνίας και κοινωνίας που ζεί σε αρμονία και εξάρτηση απο την Φύση..αντί Αφρικής, βάλε κάποιες φυλές του Αμαζονίου, ή της Νέας Γουινέας ή όπου αλλού..
τώρα μην τρέξουμε να πούμε οτι αν ζούμε έτσι θα πεθάνουμε απο πείνα και δίψα διότι εξηγώ παρακάτω..

βλέπεις, ο τρόπος υπάρχει, ανάλογα τον τόπο..
τα μέσα αλλάζουν..
η φτωχή Αφρική ζεί με αυτό τον τρόπο χιλιάδες χρόνια τώρα, αν και με μηδενικές -που λέει ο λόγος- παραγωγικές ικανότητες..
ο τόπος μας είναι ευλογημένος και με ικανές παραγωγές ώστε να μας θρέψει..

αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, πιστεύω οτι το ποσοστό είναι κάπου στο 0,5%
αυτό το ποσοστό θα αλλάξει νομίζω, βλέποντας κάποιους να πετυχαίνουν στον νέο τρόπο,οπότε θα ακολουθήσουν κι άλλοι, φτάνοντας στο 5-10 που είπα..

συμφωνούμε και οι δυό μας οτι είμαστε ελεύθεροι να πράξουμε και να δράσουμε όπως επιθυμούμε..
η διαφορά μας νομίζω, είναι στο πόσοι θέλουν να αλλάξουν και να φερθούν διαφορετικά..
και στο πόσοι έχουν την δυνατότητα να φερθούν διαφορετικά και να φέρουν αλλαγές..

για να κλείσω, θα πώ τούτο..
δέν πιστεύω σε νίκες ή ήττες..
πιστεύω σε αλλαγές και διαφορετικούς τρόπους ζωής και συμπεριφορών..
ναι, μπορεί να είναι πόλεμος για κάποιους, μπορεί να χριεάζονται νίκες και ήττες, αλλά εγώ δέν βλέπω τέτοια πράγματα..
δέν θέλω νίκη, δέν θέλω ήττα..
θέλω να επιλέξω άλλο τρόπο και δρόμο..
μόνο αυτό..

ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τα λινκ που έβαλες, θα τα κοιτάξω μόλις βρώ λίγο χρόνο..

καλημέρα φίλε μου :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

άλλα χρόνια τότε, άλλα χρόνια τώρα..
βέβαια είναι κι αυτός ένας τρόπος για αλλαγές μα δέν είναι αυτός ο τρόπος που θα ήθελα εγώ..
(χωρίς να σημαίνει οτι δέν έχει το δικαίωμα κάποιος να θέλει με αυτό τον τρόπο να λειτουργήσει)..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Αϊάσναθος Ίων

θα συμφωνήσω με 1000 οτι είμαστε εμείς που μπορούμε να τους μειώσουμε την δύναμη που έχουν..
εδώ είπες την μεγαλύτερη αληθεια..!

ένα απλό "όχι ευχαριστώ" θα τους έκοβε τα πάντα!

μα δέν το λέμε ρε φίλε, δέν το λέμε οι ανόητοι..

αυτό έλεγα σε άλλη μου ανάρτηση..
"σταματείστε να ταϊζετε το τέρας"..

Ευρύνοος είπε...

Dionespa

ίσως δέν το διατύπωσα τόσο καλά..
απομάκρυνση εννοούσα απο τον τρόπο και τον δρόμο που ήδη πορευόμαστε..
δέν εννοούσα απομάκρυνση απο την ζωή ή την δημιουργία..

απομάκρυνση αν θές απο τον καταναλωτισμό και τις συνέπειές του..

χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιες ομάδες και ήμουν σίγουρος οτι θα υπήρχαν..
μακάρι κα΄ποια στιγμή να βρεθούμε απο κοντά και να τα πούμε..

σας φιλώ και τους δυό :)

Ευρύνοος είπε...

Βάσσια

δέν ανήκει σε αυτή την εποχή αλλά τουλάχιστον στο Αφγανιστάν, στο Κόσοβο, στο Ιράκ, στην Γάζα, μην το πείς αυτό γιατί δέν θα σε πιστεψουν..
δυστυχώς μάθαμε οτι δέν υπάρχει άλλος τρόπος και εκεί μας οδηγούν καλή μου φίλη..

όσο για την δική μας αντίσταση θα συμφωνήσω πως θα έπρεπε να είναι στην καθημερινότητά μας..
ας κόψουμε την τροφοδοσία-αιμοδοσία στο τέρας και μετά να μου πείτε αν έχει δύναμη..

μεγαλα λόγια σίγουρα δέν χρειαζόμαστε, αλλα μεγάλα έργα..
απόφαση γενναία με αλλαγή συμπεριφοράς..

καλημέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Prisoned Soul

δέν θα μπορούσα να διαφωνήσω με τίποτα..

ακριβώς αυτό εννοώ και το κατανόησες..

με δυό λόγια..
μπράβο σου!

ασπασμοί και καλό Σαββατοκύριακο :)

zoyzoy είπε...

Νομίζω πως είναι ελάχιστοι αυτοί που θ'αφήσουν τα καλά του καταναλωτισμού και να απολαμβάνουν τα επίγεια αγαθά.
Επιστροφή στην φύση λοιπόν!

Η τιμωρία τους θα'ναι!!

Καλό ΣΒΚ με θαλασσινά!

to alataki είπε...

Tα σχόλια είναι πολλά και μακροσκελή, δεν θα σε κουράσω περισσότερο, θα σου απαντήσω προσεχώς με μια ανάρτηση, αναφερόμενη φυσικά στη δική σου...

Thalassenia είπε...

Το πόσο συμφωνώ μαζί σου το λέω με ένα τρόπο που είναι στάση ζωής.
Ετοιμάζω το χωράφι για τα καλοκαιρινά μας ζαρζαβατικά.
"Αυτό και άλλα, είναι η δική μου αντίσταση, απομάκρυνση, μάχη"

Χαιρετώ.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο σωστά μίλησες...με εντυπωσίασε ο λόγος σου...μακάρι να καταφέρουμε να αλλάξουμε (σιγά σιγά, πρώτα εμείς για να μπορέσουμε να αλλάξουμε και την κοινωνία μας!

Καλυψώ είπε...

εχω να πω τα εξης
δεν εισαι τρελος
αλλα εχεις αρχισει να με τρομαζεις
με οσα "βλεπεις"
και περισσοτερο πως εχεις το θαρρος να τα μοιραζεσαι!!!!!

να πω επισης πως δεν εισαι μονος
μην το πιστεψεις ποτε..

πιανεις τον παλμο του κοσμου
και μυριζεσαι τι αλλαγες
που ερχονται

αυτο ξεχωρισα στο δικο σου μπλογκ

οταν ειπα πως πρεπει να γινουν τα χωρια μεσα σε πολεις
εννουσα(και δικαιως διαφωνεις..μεσα στο μυαλο μου δεν εισαι..)πως πρεπει να αρχισει ετσι...
για να ερθουν οι ανθρωποι κοντα
να γνωριστουν να οργανωθουν..
κανεις δεν προκειτε να ξεκινησει ετσι στο πουθενα..ειναι η φυση μας τετοια..να τρομαζει μπρος στο αβεβαιο..

δικη μου γνωμη πως καποιοι(ισως και να το κανεις ηδη)
πρεπει να γνωριστουν και να αποκτησουν το δεσιμο ωστε να ειναι σιγουροι για αυτο που προκειτε να γινει...(γιατι θα γινει)
να γινουν μια οικογενεια..

θα ειχα πολλα να πω
αλλα να μην κουρασω

πρωτα πρεπει να αλλαξουμε εμεις οπτικη..να ξεπερασουμε καποιους φοβους..και να τολμησουμε να κανουμε μια Νεα Αρχη..

καλο βραδυ φιλε!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ομολογω πως ημουν απο κεινους που σκεφτονταν παντα την ωρα της εξεγερσης...γιατι με φεραν στα ορια μου...γιατι τα ξεπερασαν πολλες φορες...γιατι ειδα καταματα την αδικια και την απανθρωπια να μου βγαζει την γλωσσα καταμουτρα απο θεση εξουσιας...και για πολλους λογους ακομα που φανταζομαι λιγο πολυ ολοι μας ζουμε...

ομολογω πως περιμενα αυτη την στιγμη για να φωναξω...να σπασω...να ξεσπασω...να παρω το αιμα μου πισω και να βρω το δικιο μου...

ντρεπομαι που δεν ειχα σκεφτει ποτε την απομακρυνση σαν Αν-θρωπος που ταζομαι παντα υπερ της ειρηνης και της αγαπης...
ομολογω ξανα πως ποτε δεν το ειχα σκεφτει κι ομως τωρα με εξεπληξε τοσο αυτο που ενιωσα πολυ μικρη που δεν ειχε περασει καν απο το μυαλο μου...

πραγματικα νομιζω πως ειναι οτι καλυτερο μπορουμε να κανουμε και οτι πιο ανθρωπινο...αυτη η συν-εργασια θα ειναι οτι καλυτερο εχουμε να κανουμε οι ανθρωποι αν ακομα θελουμε να λεγομαστε ανθρωποι...

η προπαγανδα ειναι φανερη μεσα σε ολα...την ζωη μας,τις κυβερνησεις μας,τα ΜΜΕ πρωτα και καλυτερα,ακομα ακομα και οι ταινιες...ολα μας περνανε μυνηματα
που με ελαχιστο μυαλο καταλαβαινεις τι παιζει...
κι ομως να...
περιμενουμε την εξεγερση και μολις συνειδητοποιησα πως κι αυτη ακομα περασμενη μας την εχουν...

ευχαριστω τρελε...
ευχαριστω που μολις συνειδητοποιησα πως η εξεγερση δεν ειναι εκεινο που με εκφραζει και δεν ειναι η μονη λυση...

εχω ενθουσιαστει τοσο που θα μπορουσα να γραφω για ωρες...

παντα με αγγιζουν και με εκφραζουν τα θεματα σου αλλα πρωτη φορα βρηκα "κατι" που δεν ειχα σκεφτει...

φιλι σου νεραιδενιο!!!

Μαριανα είπε...

Ευρύνοε,
αυτό που πάντα ήταν ένα όνειρό μου τόσο δυνατό και μαγικό ήταν αυτή η εικόνα:
τι θα γινόταν άραγε αν η Ανθρωπιά για την οποία μιλάς γινόταν Ουσία και κανένας άνθρωπος είτε ήταν βουδιστής είτε καθολικός είτε ινδουιστής, είτε μαύρος είτε λευκός είτε τούρκος είτε έλληνας δεν καταδεχόταν να αφαιρέσει την ζωή του συνανθρώπου του γιατί θα ήταν πάνω από όλα, ΆΝΘΡΩΠΟΣ.

Τι θα έκαναν όλοι αυτοί οι υπάνθρωποι που για τα λεφτά οδηγούν στην εξαθλίωση εκατομμύρια κόσμο;

Margo είπε...

Καλημέρα Ευρύνοε..
Σε αυτό ακριβώς το συμπέρασμα έχω καταλήξει ειδικά μετά την τελευταία αντίδραση που έγινε και μέσω blog. Σίγουρα όταν επαναστατούμε, διαμαρτυρόμαστε και αλληλοτρωγόμαστε κάποιοι γελάνε μαζί μας!
Μόνο που το βλέπω πολύ πολύ δύσκολο να ενωθούν και να συνυπάρξουν παραπάνω από τα μέλη μιας οικογένειας. Έχω ζήσει τη φιλότητα παλαιότερα όταν ήμουν παιδί. Η μια οικογένεια πήγαινε για βοήθεια όταν η άλλη έφτιαχνε σπίτι, έσπερνε, έσκαβε, αλώνιζε.. δεν έμπαινε "ξένος" στις δουλειές. Σήμερα έχει χαθεί αυτό τουλάχιστον μεταξύ συγγενών. Μόνο αν μαζευτούν μερικοί τρελλοί που θα το πιστέψουν πραγματικά. Όμως θα πρέπει να υπάρχει σύμπνοια και μέσα στην οικογένεια, να το θέλουν όλα τα μέλη της.. όπως και να χει η φιλότητα είναι ουσιαστική αντίσταση στην παρακμή αφού η ζωή μας αποκτά ποιότητα και η μικρή κοινωνία δύναμη και ανεξαρτησία.

Χαίρομαι πολύ που διαβάζω τέτοιες σκέψεις και είμαι σίγουρη πως είσαι άνθρωπος που μπορείς να τις κάνεις ΚΑΙ πράξη!

υ.γ. είμαι χωρίς σύνδεση αρκετό καιρό γι αυτό έχω χαθεί. Κάτι κάναμε σήμερα και έχει επανέλθει είσαι ο πρώτος που μπήκα και χαίρομαι γι αυτό που διάβασα..

Καλά να είσαι τρελέ μου:)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

κι εγώ το ίδιο νομίζω διότι δέν έχουμε καταλάβει την ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ που έχουμε..
αν δέν συμμετείχαμε σε κείνα που μας σέρνουν, θα τους κοβόταν αυτομάτως κάθε δύναμη και δυναμική..

αλλά γι αυτό έχουν χωρίσει τον κόσμο σε κοπάδια..
θρησκείες, κόμματα, συλλόγους, ομάδες, ακόμη και εταιρείες..

απο το δικό του μετερίζι ο καθένας πολεμάει για το δικό του όφελος..

καλή Κυριακή με τρελούς!

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

χαίρομαι πολλές φορές που κάποιες αναρτήσεις μου ανοίγουν πραγματικούς και με ουσία διαλόγους μέσω των σχολίων..
θα περιμένω την ανάρτησή σου με χαρά :)

καλημέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσένια

την καλύτερη δουλειά κάνεις φίλη μου..

κι ο καθένας με τις μικρές ή μεγάλες του δυνάμεις να το κάνει, είναι δώρο..
δώρο πρώτα στον εαυτό του..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

αστροφεγγιά

μακάρι να επηρεάσω θετικά με τον λόγο μου και μόνο..
που ξέρεις, αργότερα ίσως επηρεάσω και με τις πράξεις μου..

καλημέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

μην μαρτυράς τα φύλλα (οτι δέν είμαι τρελός, μιά χαρά κάλυψη έχω)..

πολλοί φίλοι (και μάλιστα που διαβάζουν ίσως τώρα) μου λένε να μην τα γράφω όλα τούτα..
μα γι αυτό έχω τον χαρακτηρισμό ως δικαίωση οτι είμαι τρελός..

καθένας παίζει τον ρόλο του..
κι εγώ τον δικό μου..

σε ευχαριστώ για τις διαπιστώσεις :)

η πρώτη μου κίνηση είναι η συναντήσεις με κόσμο για να λέμε πολύ περισσότερα απο όσα λέμε εδώ..
μετά η οργάνωση των ονείρων (!) και κάποτε η εφαρμογή τους..

και σίγουρα πρέπει εμείς πρώτα να αλλάξουμε αλλιώς θα μας αλλάξουν..
όχι μόνο τα φώτα :)

καλημέρα σου φίλη μου :)

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

σίγουρα υπάρχουν πολλοί μέσα στα νεύρα τους και την απελπισία που βλέπουν μόνη λύση την εξέγερση μιά και ενορχηστρώνονται και απο τα ΜΜΕ..

καλό είναι να παραμένουμε νηφάλιοι και να εξετάζουμε κάθε πληροφορία και να οδεύουμε όπου μας ταιριάζει η οδός..

για μένα το αίμα χρειάζεται να το ξοδεύουμε μόνο σε εξωτερικό εχθρό..
όχι μεταξύ μας για επιβολή των δικών μας επιθυμιών..

εγώ ευχαριστώ που ξοδεύεις χρόνο και σκέψη για την ανάγνωση όσων γράφω :)

καλή Κυριακή :)
ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Μαριάνα

τι θα γινόταν ε;
δυστυχώς δέν μπορεί να ισχύσει κείνο που λέει "όταν σε χτυπήσουν απο το ένα μάγουλο, γύρισε να χτυπήσουν και το άλλο"..

και άν όλοι μα όλοι θα λειτουργούσαμε έτσι, τότε δέν θα υπήρχε έτσι κι αλλιώς κανείς που να θελήσει να χτυπήσει εκείνο το μάγουλο..

ελπίζω κάποτε να χαθούν οι εχθροί της αγνότητας και της αγάπης..

εννοώ να φαγωθούν μεταξύ τους..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Margo

ίσως να είναι αυτός ο στόχος τους, να φαγωνόμαστε μεταξύ μας και εκείνοι να χαίρονται..
δέν ξέρω.. η αρρώστια μερικών είναι μεγάλη..

οτι είναι δύσκολο, είναι..
γι αυτό έγραψα οτι θα τους χαρίσει ο κόσμος εκείνο που ζητάνε..
δέν είμαι απαισιόδοξος, ούτε αισιόδοξος..
λέω μόνο εκείνο που σκέφτομαι οτι θα συμβεί με λογική και προσωπικές εκτιμήσεις..

κι εγώ χαίρομαι που με διαβάζουν τέτοια άτομα όπως εσύ και πολλοί άλλοι και νοούν αυτά που γράφω :)

καλημέρα σου φίλη μου :)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.'Οταν τα σημεία των καιρών είναι υπαρκτά,μα οι άνθρωποι κοιτούν χωρις να βλέπουν και εννοούν χωρίς να κατανοούν,τότε τυφλός οδηγεί τυφλούς.(ο νοών νοήτω).Αρχίστε να μετράτε αυτοκτονίες για του λόγου το αληθές.

Ianos είπε...

Εγω φιλαρακι μου με αυτα σου τα κειμενα ξερεις οτι σιωπω και σκεφτομαι...Αυτο θα κανω και τωρα...
Πολλες καλησπερες!!! :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

λίγο δυσνόητο το σχόλιο σου..
εγώ ως τυφλός, οδηγώ τυφλούς (?)..
που θα μπορούσα να μετρήσω αυτοκτονίες;
έχεις κάποιο στοιχείο γι αυτό να μου δώσεις;

καλημέρα..

Ευρύνοος είπε...

Ιανος

καλύτερη ενέργεια απο την σκέψη δέν υπάρχει..
τουλάχιστον είναι ένα καλό παράδειγμα για να ακολουθήσει κάποιος..
άλλωστε για σκέψη γράφονται όλα..

καλησπέρα μιά και άλλαξε και η ώρα :)

Alks--Anna είπε...

ο στίχος τα λέει όλα σήμερα..

ενός νεαρού...
που νόμισε ότι μπορέι να αλλάξει τον κόσμο...
αλλά πικρές..
και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων.
Κι ενας νέος από σόι ..
αγροικάει το μοιρολόι..
κι όρκο δίνει, πως θ' αλλάξουν οι καιροί...
Σαν ακούσαν οι αρχόντοι ..
κυνηγάν τον αποστάτη να τον πιάσουν ζωντανό..

Πέφτουν πάνω του τα στίφη..
μαύρο μέλι μαύρο γάλα ήπιε εκείνο το πρωί
πριν αφήσει στην κρεμάλα τη στερνή του την πνοή..
πάνε τώρα χέρι χέρι κι είναι γύρω συννεφιά..
«νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»

Καλημέρα Εύρυ, με φωτιά και με "μαχαίρι" και με πολλά μάκιαα!!

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκι συγνώμη,εγώ που σε έχω αποκαλέσει προφήτη πως θα μπορούσα να σε πω τυφλό;Τυφλό εννοώ αυτόν που
βρίσκεται σε θέση εξουσίας και θεσπίζει τα αφόρητα μέτρα και τυφλοί είναι όλοι αυτοί που ψηφίζουν
Όσον αφορά τις αυτοκτονίες δημοσιεύτηκε στο βήμα(εφημερίδα)
http://spiritualshine.blogspot.com/2010/03/blog-post_28.html#more
και όσον αφορά τις στατιστικές,τι καλύτερο από τις ειδήσεις;
http://www.sportime.gr/View.aspx?ArticleID=24712
Και συγνώμη για το δυσνόητο σχόλιο,εσκεμμένα δεν ήθελα να είμαι σαφής,αλλά όχι τόσο ώστε ούτε εσύ να το καταλάβεις.
Έχεις πάντοτε την αγάπη μου και τον σεβασμό μου.Χαιρετώ σε,και σε ευχαριστώ που με ρώτησες.

Ανώνυμος είπε...

Από λάθος έγραψα ακρογωνιαίος λίθος.
Ο sapfiros είμαι
http://www.tolmi.gr/index.php/Slideshow/anergia-aytoktonies-syssitia-einai-h-zoferh-eikona-toy-2010.html
Φιλαράκι συγνώμη,εγώ που σε έχω αποκαλέσει προφήτη πως θα μπορούσα να σε πω τυφλό;Τυφλό εννοώ αυτόν που
βρίσκεται σε θέση εξουσίας και θεσπίζει τα αφόρητα μέτρα και τυφλοί είναι όλοι αυτοί που ψηφίζουν
Όσον αφορά τις αυτοκτονίες δημοσιεύτηκε στο βήμα(εφημερίδα)
http://spiritualshine.blogspot.com/2010/03/blog-post_28.html#more
και όσον αφορά τις στατιστικές,τι καλύτερο από τις ειδήσεις;
http://www.sportime.gr/View.aspx?ArticleID=24712
Και συγνώμη για το δυσνόητο σχόλιο,εσκεμμένα δεν ήθελα να είμαι σαφής,αλλά όχι τόσο ώστε ούτε εσύ να το καταλάβεις.
Έχεις πάντοτε την αγάπη μου και τον σεβασμό μου.Χαιρετώ σε,και σε ευχαριστώ που με ρώτησες.

Αριάδνη είπε...

Είπες ουσιαστικά οτι η ενότητα θα μας σώσει και τελικά αυτό είναι και η ουσία. Ο ένας δίπλα με τον άλλον κάνουν τη Δύναμη που μπορεί ν αποκρούσει όλα τα σχέδια. Μαζί είμαστε δυνατοί. Τον έναν τον τρώει ο λύκος.. Απο καταβολής κόσμου..

Ευρύνοος είπε...

Alks

πόσο όμορφο να λένε οι στίχοι εκείνα που παιδευόμαστε να εκφράσουμε με κόπο..

καλημέρα σου και ότι είναι να γίνει θα γίνει.. :)

Ευρύνοος είπε...

sapfiros

εντάξει φίλε μου, άλλωστε και η κριτική με επιχειρήματα είναι σημαίνουσας σημασίας..
νόμιζα και παρερμήνευσα..
πολύ σημαντικά τα λινκς απο τα ρεπορτάζ και δυσυτχώς συμβαίνουν απίστευτα πράγματα..
αυτό επιβεβαιώνει πόσο εξαρτάται ο άνθρωπος απο τα υλικά και δέν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά..
κρίμα να χάνονται ζωές λόγω έλλειψης αγαθών..
ελπίζω να μην φτάσω σε τέτοια σκέψη ποτέ..

τα συναισθήματα είναι αμφίδρομα αδελφέ μου..
να είσαι καλά :)

Ευρύνοος είπε...

Αριάδνη

καλώς σε..

αυτό ακριβώς είναι η ουσία..
μα πώς θα πείσουμε τους υπόλοιπους;
εκεί είναι η δοκιμασία..

καλημέρα σου :)

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Με χαρά μου βλέπω ότι η συζήτηση εδώ έχει πάρει μια πολύ όμορφη κι ελπιδοφόρα τροπή.
Δυστυχώς, δεν έχω τον χρόνο για να συμβάλω σε αυτήν όσο ήθελα, αλλά φαίνεται πως ετούτη η απουσία μου δεν προκαλεί ιδιαίτερη ζημιά.
Πάντως, οι αρνητικές εξελίξεις τρέχουν με διαρκώς ταχύτερο ρυθμό. Δηλαδή, η εφαρμογή του σχεδίου για να μας κάνουν Βαγδάτη, ή και κάτι ακόμα χειρότερο, βρίσκεται σε ανησυχητικά προχωρημένο στάδιο. Αυτό, νομίζω, αποδεικνύει το γεγονός ότι ήταν μαϊμού το βίντεο με τους Ο.Υ.Κ.άδες που φώναζαν ρατσιστικά συνθήματα στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου.
Όποιοι θέλετε, ρίξτε και μια ματιά σε αυτό το άρθρο. Νομίζω πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση.

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Τώρα το πρόσεξα:
Μη μου πεις ότι ο τίτλος "12Χ (το σύστημα)" που έβαλες δεν αφορά και τον υπουργό ΠΡΟ-ΠΟ (ή "Προστασίας του Πολίτη", τρομάρα να του 'ρθει, του κερχανατζή...)!

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Μην παραλείψετε, επίσης, να διαβάσετε το άρθρο του Κομματόσκυλου
ΔΡΑΧΜΗ... Η μεγάλη τρομοκράτισσα. Εγώ πρόκειται να το αναδημοσιεύσω σήμερα.

Ευρύνοος είπε...

Αϊάσανθος Ίων

χρήσιμα τα λίνκ για άλλη μία φορά..
μακάρι να είχα χρόνο για τόση έρευνα..
παλιότερα είχα..
τώρα έθεσα άλλες προτεραιότητες, χρήσιμες κι αυτές..
τα διάβασα όλα πάντως..

ο τίτλος ήταν με τρόπο για όλους και όλα..
και καθώς είδες έπιασε τόπο..

να είσαι καλά φίλε μου :)

Blog Widget by LinkWithin